به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

تصاویر/درخشش خوزستانی‌ها در المپیاد نفت ایران

درخشش خوزستانی‌ها در المپیاد نفت ایران

خوزستان اسپورت- تیم‌های خوزستانی به مقام‌های اول تا سوم مسابقات فوتبال المپیاد نفت ایران دست پیدا کردند.

مسابقات المپياد فرزندان زير 26 سال كاركنان شركت ملي نفت ايران كه از هجدهم مردادماه به ميزباني شهرستان ساري آغاز شده بود، با انجام ديدارهاي رده بندي و فينال به كار خود خاتمه داد.

مسابقات در دو گروه 5 و 4 تيمي به ميزباني شركت نفت ايران در ورزشگاه كردخيل شهر ساري برگزار شد كه تیم‌های ملي‌حفاري ايران، نفت مسجدسليمان، نفت گچساران و نفت تهران در گروه اول و تیم‌های نفت اهواز، نفت اميديه، ستاد مركزي تهران، نفت فلات قاره و پايانه‌هاي نفتي ايران در گروه دوم قرار داشتند.

پس از انجام مسابقات مرحله اول گروهي، نفت مسجدسليمان و ملي حفاري از گروه اول و نفت اهواز و ستاد تهران از گروه دوم به مرحله نيمه نهايي راه پيدا كردند كه در نهايت نفت اهواز در فينال موفق شد در ضربات پنالتي نفت مسجدسليمان را شكست دهد و به مقام قهرماني اين دوره از مسابقات دست پيدا كند.

در ديدار رده‌بندي نیز تیم ملي حفاري با نتيجه دوبر یک در برابر ستاد مركزي به پيروزی دست يافت و بر سكوي سوم مسابقات قرار گرفت.

نكته جالب اين دوره از مسابقات قرار گرفتن تيم جوان ملي حفاري با ميانگين سني 17 سال (جوانترين تيم اين دوره از مسابقات) بر سكوي سوم بود. در حالي كه هيچ شكستي را در وقت قانوني مسابقات متحمل نشده بود.

تیم نفت امیدیه عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشت، اما از رسیدن به جمع چهار تیم پایانی باز ماند.

درخشش خوزستانی‌ها در المپیاد نفت ایران


درخشش خوزستانی‌ها در المپیاد نفت ایران


درخشش خوزستانی‌ها در المپیاد نفت ایران


درخشش خوزستانی‌ها در المپیاد نفت ایران