به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

میهمانی نفت و میزبانی شهرداری در 3 بازی متوالی

میهمانی نفت و میزبانی شهرداری در 3 بازی متوالی

خوزستان اسپورت- تیم‌های نفت مسجدسلیمان و شهرداری ماهشهر با قرعه متفاوتی روبرو شده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، نمایندگان خوزستان در لیگ دسته اول فوتبال ایران با قرعه متفاوتی روبرو شده‌اند؛ به‌طوری که زردپوشان نفت 3 بازی متوالی خارج از خانه و بازیکنان شهرداری 3 بازی متوالی داخل خانه را پشت سر می‌گذارند.

نفت مسجدسلیمان که شب گذشته در استادیوم صبای قم با یک گل مقابل صبای قم پیروز شد، روز یکشنبه آینده در مرحله دوم جام حذفی میهمان تیم سردار بودکان است و پس از آن مسابقه هم باید عازم بوشهر شود تا در هفته سوم لیگ یک مقابل ایرانجوان بوشهر به میدان برود.

اما شهرداری ماهشهر که دیشب در استادیوم شهداء ماهشهر مقابل شهرداری تبریز به برتری رسید، یک‌شنبه آینده در بازی جام حذفی در همین ورزشگاه میزبان تیم بادران تهران خواهد شد و سپس در هفته سوم لیگ یک در استادیوم شهداء ماهشهر از تیم برق جدید شیراز پذیرایی خواهد کرد.

تیم‌های شهرداری ماهشهر و نفت مسجدسلیمان شروع موفقی در فصل جدید لیگ یک داشته‌اند و باید دید در پایان فصل چه جایگاه‌هایی کسب خواهند کرد.

میهمانی نفت و میزبانی شهرداری در 3 بازی متوالی

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
2
من دیشب ماهشهر بودم بخدا قسم اینقدرررر هوا شرجی و گرم بود که تو عمرم ندیده بودم . بخدا از سونا بخار استخر هم بدتر بود . امیدوارم تیم شهرداری از این شرایط اب و هوایی استفاده کنه و این سه بازی رو ببره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها