به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

توضیح جهانداری در خصوص مشکل استقلال در فیفا

توضیحات جهانداری در خصوص مشکل استقلال در فیفا

خوزستان اسپورت- مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: منتظر تماس اسپانسر جدید باشگاه هستم تا در خصوص برطرف شدن مشکل لوئیز فرناندو اقدام کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، در خبرها داشتیم که به‌دنبال شکایت لوئیز فرناندو دروازه‌بان سابق تیم استقلال اهواز، کمیته انضباطی فیفا رأی به محکومیت این باشگاه به پرداخت مطالبات دروازه‌بان برزیلی مذکور داده است و چنانچه این کار صورت نگیرد، عواقب سنگینی در انتظار باشگاه استقلال خواهد بود.

ارسطو جهانداری مالک باشگاه استقلال اهواز که امتیاز حضور این تیم در لیگ دسته دوم را برای مدت دو سال به اسپانسری از بخش خصوصی واگذار کرده است، در این رابطه به خوزستان اسپورت توضیح داد: وقتی رأی فیفا را دریافت کردم، بلافاصله با لوئیز فرناندو تماس گرفتم و صحبت‌های اولیه را انجام دادم. فرناندو که چندسال در بندرعباس بازی کرده و با من آشنایی قبلی داشت، عنوان کرد که این شکایت را در دوره مدیریت آقای ملکی انجام دادم و اطلاع نداشتم که قرار است امتیاز باشگاه را از آقای ملکی پس بگیرید.

جهانداری ادامه داد: فرناندو مشکلی برای تفاهم با ما نداشت، اما این موضوع را عنوان کرد که چون برای شکایت به فیفا، یک وکیل برزیلی استخدام کرده و باید حق الوکاله این وکیل را نقدا پرداخت کند، درخواست داشت که بخشی از طلبش پرداخت شود تا پول وکیل برزیلی را بدهد.

مالک باشگاه استقلال اهواز افزود: در همین رابطه با آقای عیسی‌زاده که مسئولیت باشگاه را تحویل گرفته است، صحبت‌های لازم را انجام دادم و قرار شد که ایشان از طریق نماینده لوئیز فرناندو در تهران موضوع را پیگیری کند که بعد از چند روز اعلام کرد مشکل را برطرف کرده و برای پرداخت طلب فرناندو مهلت گرفته است.

جهانداری تصرح کرد: با توجه به صحبت آقای عیسی‌زاده فکر می‌کردم که مشکل برطرف شده، اما ساعتی قبل از طریق سایت شما متوجه شدم که این مشکل پا برجاست و باید سریع‌تر برای برطرف کردن آن اقدام کنیم. ‌اکنون هم پیگیر موضوع شده‌ام و منتظر پاسخ آقای عیسی‌زاده هستم تا از طریق نماینده لوئیز فرناندو در تهران اقدامات لازم را برای برطرف کردن مشکل انجام بدهیم.

ارسطو جهانداری در پایان گفت: استقلال اهواز تیم پرطرفداری است و نباید اجازه بدهیم که این پرونده باعث نگرانی هواداران شود. با کمک اسپانسر جدید باشگاه اقدام به رفع آن خواهیم کرد و انشاءالله که مشکلی پیش نخواهد آمد.

مطالب مرتبط
زنگ خطر فیفا برای باشگاه استقلال اهواز

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
1
5
یه سوال مگه اقای جهانداری خودشون نگفته بودن تمام بدهیهای قبلی رو من پرداخت میکنم؟ پ چرا میخاد بندازه گردن اسپانسر؟ فیفا که مثل فدراسیون ایران نیست با رابطه قضیه رو ماستمالی کنه باید فکر اساسی کنید
حميد بوعذار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
1
4
آقاي جهانداري چرا دست از سر استقلال برنميداري دوباره يكي اومد ميخوايد پولهاش رو خرج بدهی زمان شما كنه بعد دوباره تيم رو ازش بگيريد... دست برداريد مگه تلفن عيسي زاده رو نداري ديكه تا كي سياه بازي موضوع به اين مهمي در ضمن چرا اقاي عيسي زاده مثل شما حرف نميزنه و مصاحبه نميكنه چون هيج وقت نخواسته نامش برده بشه اين يعني مردانگي ...
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
4
یعنی مشکلات و مصائب استقلال اهواز حل میشه ی روز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اس اسی
|
United States of America
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
4
آقای جهانداری سیاه بازی بسه به آخرتت فکرکن تیم تحویل دادی درست ولی با دوستات چوب لای چرخ تیم نذار اخه خوشت میاد یکی بهت بدوبیراه بگه از سایت عزیز خوزستان اسپورت خواهش میکنم ی مصاحبه بگیرن از آقای عیسی زاده تا قضیه رو از زبان ایشان بشنویم... از استاندار تقاضا داریم به همه تیمهای خوزستانی که توجه میکنن ی نگاهی به تیم محبوب استقلال اهواز هم داشته باشن خوزستان که نباید واسه ی دویست میلیون مشکلی داشته باشه
خسرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
0
0
هنوز جهانداری وهمون داردسته قبلی براین تیم بدبخت حکومت میکنند وهیچ خبری هم از پول نیست هفته سوم مسابقات متوجهئ حرف من میشوید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها