به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
شکایت دروازه‌بان برزیلی دردسر ساز شد

زنگ خطر فیفا برای باشگاه استقلال اهواز

زنگ خطر فیفا برای باشگاه استقلال اهواز

خوزستان اسپورت- باشگاه استقلال اهواز در آستانه فصل جدید لیگ دسته دوم تهدید به کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در شرایطی که جذب بازیکنان جدید و برپایی اردوی آماده‌سازی در کنار انتخاب یک سرمربی خارجی برای هدایت استقلال اهواز باعث امیدواری هواداران تیم آبی‌پوش دیار کارون به موفقیت در لیگ دسته دوم شده بود، خبری نگران کننده از اردوی این تیم به گوش می‌رسد.

موضوع از این قرار است که به دنبال شکایت لوئیز فرناندو دروازه‌بان سابق استقلال اهواز، کمیته انضباطی فیفا رأی به محکومیت باشگاه استقلال و پرداخت مطالبات این دروازه‌بان برزیلی می‌دهد. فدراسون بین‌المللی فوتبال جهان تهدید می‌کند که در صورت عدم جلب رضایت شاکی، تنبیهاتی نظیر محرومیت از نقل‌وانتقال بازیکن، کسر امتیاز و سپس سقوط به دسته پایین‌تر برای استقلال اهواز در نظر گرفته خواهد شد.

قرارداد رسمی بین لوئیز فرناندو و باشگاه استقلال اهواز در فصل ورزشی 94-95 لیگ برتر به مبلغ 165 میلیون تومان در سازمان لیگ به ثبت رسیده بود، اما ظاهرا به‌دلیل دیرکرد در پرداخت مابقی طلب این بازیکن و پس از محاسبه جریمه دیرکرد، این رقم به حدود 200 میلیون تومان افزایش می یابد که باید از سوی باشگاه استقلال به فرناندو پرداخت گردد.

در عین حال، براساس قرارداد واگذاری موقت امتیاز استقلال اهواز از سوی ارسطو جهانداری مالک این باشگاه به اسپانسر بخش خصوصی، طرفین قرارداد توافق کرده بودند که تمامی بدهی‌های قبلی توسط مالک باشگاه و تمام هزینه‌های فصل جاری شامل حضور در مسابقات و مبالغ قراردادهای بازیکنان و مربیان توسط اسپانسر جدید باشگاه پرداخت شود. این در حالیست که مالک باشگاه در حال حاضر قادر به پرداخت مبلغ مطالبه شده از سوی لوئیز فرناندو نبوده و خواستار تفاهم در این زمینه و دریافت مهلت شده، اما دروازه‌بان برزیلی اصرار به دریافت طلبش ظرف چند روز آینده دارد.

در همین رابطه خبر می‌رسد که اسپانسر جدید باشگاه استقلال اهواز از مالک این باشگاه درخواست کرده تا هرچه زودتر درخصوص برطرف شدن این مشکل اقدام نماید. اسپانسر جدید اعلام کرده است که اگر قرار به کسر امتیاز یا سقوط اجباری تیم استقلال اهواز به دسته پایین‌تر باشد، حاضر به پرداخت هزینه‌ها و خسارت‌های وارده نخواهد بود، چرا که براساس قرارداد رسمی امضا شده، پرداخت تمامی بدهی‌های قبلی به‌عهده مالک باشگاه است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته دوم فردا (چهارشنبه) انجام می‌شود، اما تیم ریشه‌دار استقلال اهواز که در حال حاضر قدیمی‌ترین تیم فعال در فوتبال خوزستان محسوب می‌شود، با یک مشکل بزرگ روبرو شده است که امور نقل‌وانتقالات و آماده‌سازی این تیم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و باید برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی لازم انجام شود تا از ایجاد یک مشکل بزرگ‌تر جلوگیری گردد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
3
خدا کنه این مشکل حل بشه بعد از سالها خفت این چند روز امیدوار شدیم تیم سر و شکل پیدا کنه و خوشحال شدیم
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
4
خدا لعنت کنه دلالهایی که این بازیکنهای خارجی بدردنخور رو میارن اینجا.این اقای فرناندو که هربازی چندتا گل میخورد تیم سقوط کرد حالا طلبکار هم شده؟
خرمشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
6
استاندار - فرماندار - شهردار و نماینده اگه به مسئله ورود نکنن افتضاح به بار میاد چون کسی گردن نمیگیره و مشکل تبدیل به بحران و معضل می شود. خواهشا پولشو بدید و قضیه رو فیصله بدید
سید ایمان جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
6
ای وای باز هم دردسر خدا بخیر کنه انشاءالله
فارٍس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
6
برای یه استان پر منبع خیلی زشته توان پرداخت دویست میلیون تومان رونداره آقای شریعتی یک نگاهی به این تیم هم بکنید
جعفرمعاوی
|
Netherlands
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
2
اقای جهانداری تو عمرت یه کار مثبت انجام بده پولش بده بره تازه میخواستیم به تیم امیدوار بشیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها