به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

قدرت نمایی فولاد در استادیوم تختی

در روزی که هواداران فولاد خوزستان با ناراحتی از استادیوم الغدیر به خانه بازگشتند، تیم امیدهای فولاد در استادیوم تختی اهواز قدرت نمایی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پانزدهمین هفته مسابقات فوتبال لیگ برتر امید باشگاه های ایران بعد از ظهر امروز با انجام سه مسابقه آغاز شد. تیم امیدهای نفت آبادان در مصاف با ذوب آهن اصفهان بدشانسی آورد و در نهایت با تساوی بدون گل از میدان خارج شد تا نتواند به رده های بالاتر صعود کند.

در همین چارچوب، دیدار تیم های فجرسپاسی شیراز و مس رفسنجان به تساوی یک بر یک انجامید تا ناکامی فجرسپاسی، تیم قهرمان فصل گذشته، تداوم پیدا کند.

اما حساس ترین دیدار این هفته بین دو تیم اهوازی در استادیوم تختی برگزار شد و فولاد خوزستان در یک بازی برتر با نتیجه 4 بر صفر مقابل کارون خوزستان به پیروزی رسید.

بازیکنان فولاد که بازی رفت را در زمین خودی با یک گل واگذار کرده بودند، با انگیزه انتقام از تیم کارون گام به میدان مسابقه گذاشتند و با یک نتیجه غیرمنتظره سنگین ترین باخت تیم کارون را رقم زدند.

فولاد برای این بازی از وجود بازیکنانی چون بهمن جهان تیغ، هادی حبیبی نژاد، سجاد عبدوئی و رضا ایار بی بهره بود اما بازی هماهنگ و درخشش بازیکنان این تیم در همه نقاط زمین باعث شد تا بهترین پیروزی فصل فولاد و بدترین باخت فصل کارون در استادیوم تختی رقم بخورد.

امیدهای فولاد خوزستان در نیمه اول با ضربه ایستگاهی محود مطلق زاده به گل اول رسیدند تا این نیمه با یک گل به سود سرخ پوشان تمام شود.

در نیمه دوم و در شرایطی که انتظار می رفت تیم کارون بتواند نتیجه را جبران کند، این تیم فولاد بود که با یک نمایش سراسر تهاجمی در بیست دقیقه ابتدایی این نیمه سه بار دیگر دروازه تیم همشهری را روی پاشنه چرخاند.

ابتدا محمود مطلق زاده هافبک دونده و اهوازی فولاد همانند نیمه اول برای تیمش گل زد. دقایقی بعد مصطفی کیانی مدافع میانی فولاد خوزستان که در بازی قبلی به فجرسپاسی گل زده بود، باز هم موفق به گلزنی شد تا با سه گل زده، یکی از گلزن ترین مدافع مسابقات باشد.

این پایان کار نبود و رضا بهمئی مهاجم باتکنیک فولاد خوزستان که در نیم فصل دوم درخشش چشمگیری در این تیم داشته، گل چهارم را به ثمر رساند تا او هم به مانند کیانی برای دومین هفته متوالی گل بزند.

شاگردان داریوش هرمزی در ادامه به اداره جریان بازی پرداختند تا با این پیروزی قاطع به رده دوم جدول صعود کنند. ارزش پیروزی چهار بر صفر فولاد زمانی بیشتر نمایان می شود که بدانیم تیم امیدهای کارون خوزستان توانسته تیم های بزرگ صنعتی حاضر در این مسابقات را با شکست مواجه کند.

جدول رده بندی مسابقات را می توانید در اینجا ببینید.

ترکیب فولاد خوزستان:
سیدبهنام موسوی (61- معین جهانبخت)، جعفر دسومی، مصطفی کیانی، حمزه پورموسوی، فریدون زبیدانی، حامد ممبینی، مصطفی قنبری زاده (70- میثم بیوسه)، محمود مطلق زاده، میلاد پاک پرور، رضا بهمئی و سیداصلان حسینی (75- صادق بنی خالدی).

قدرت نمایی فولاد در استادیوم تختی


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
توفیق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
0
2
خسته نباشید بچهادستون دردنکنه امروزبزرگ سالمون باختن امیدمون به ایندی شماهاس
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها