به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

تیم منتخب بیرون مانده‌های لیگ برتر

تیم منتخب بیرون مانده‌های لیگ برتر

خوزستان اسپورت- از پیام صادقیان تا بهنام برزای و نریمان‌جهان. بازیکنانی که لقب ستاره را یدک می‌کشیدند و حالا خریدار ندارند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از نود، هفته سوم لیگ هم به پایان رسید و ستاره‌های چند فصل اخیر لیگ همچنان در حسرت پیوستن به تیمی لیگ برتری هستند. افول ستاره‌هایی که سرآمدشان پیام صادقیان و بهنام برزای هستند. پا به توپ و سرعتی، با هوش بالا. ویژگی‌هایی که همه را امیدوار کرده بود تا دوباره به تماشای یک استعداد ناب بنشینند. ولی روزهای بد برزای از زمان رد کردن پیشنهاد ختافه شروع شد و صادقیان هم حواشی را به خود فوتبال ترجیح داد تا حالا در حسرت بازی در یگ برتر باشد.

سه بازیکن مازاد پرسپولیس، هنوز توجه هیچ تیمی را جلب نکردند. آرام‌طبع، شهاب کرمی و نریمان‌جهان همچنان برای ماندن در لیگ برتر دست و پا می‌زنند. مطهری و منوچهری امیدوار بودند مهاجمان تیم‌ها ناکام باشند تا به عنوان یک منجی به لیگ برتر بازگردند. همان طور که هنوز دفاعی حسرت خرید حنیف عمران‌زاده و میثم حسینی را به دل باشگاه‌ها نگذاشته. استقلال امیدوار بود لااقل مگویان با یک تیم قرارداد ببندد تا مجبور نباشد قرارداد امسال او را هم بدهند. ولی این اتفاق نیفتاد و این بازیکن ارمنی استقلال هم بدون تیم مانده است.

از ستاره‌هایی که حالا بدون تیم مانده‌اند، لیست بلند بالایی دیده می‌شود. حتی مهرداد کفشگری و محمدرضا خرسندنیا بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال هم دیگر در بین شانزده باشگاه لیگ برتری جایی ندارند. یا سوشا مکانی که در ابتدای نقل و انتقلات خبر از بازگشت به لیگ ایران را داده بود، بدون مشتری ماند. ترکیب یازده نفره‌ای از شاخص‌ترین بازیکنانی که تا پایان هفته سوم هنوز با تیمی لیگ برتری به توافق نرسیدند را مرور می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فقط فولاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
1
3
اي كاش از اينا برزاي و مطهري رو فولاد میگرفت .ارام طبع هم جوون اینده داریه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها