به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حبیبی‌نژاد: دنبال حضور در رده‌های بالا هستیم

حبیبی‌نژاد: دنبال حضور در رده‌های بالا هستیم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد، بازیکنان و مربیان این تیم برای برتری مقابل سیاه‌جامگان هم‌قسم شده بودند.

به گزارش خوزستان اسپورت، هادی حبیبی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم درباره برتری 2 بر یک تیمش مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: بازی بسیار سخت و حساسی بود و ما باید در این مسابقه پیروز می‌شدیم. بچه‌ها قبل از این بازی هم‌قسم شده بودند که سیاه‌جامگان را شکست بدهیم و در طول هفته هم با انگیزه زیادی تمرین کرده بودیم. خوشحالم که برد مهمی را به دست آوردیم.

وی که در این بازی یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند در این مورد خاطر نشان کرد: خوشحالم که برای فولاد گل زدم و این گل را به هواداران متعصب تیم و مردم اهواز تقدیم می‌کنم. البته این گل حاصل تلاش بقیه بازیکنان بود و امیدوارم در بازی‌های آینده هم بتوانم تأثیرگذار باشم.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که تیمش در فصل جاری به دنبال چه جایگاهی است، گفت: ما دنبال حضور در رده‌های بالای جدول هستیم و امیدوارم به هدفی که داریم رسیده و نتایج خوبی کسب کنیم. امسال تیم خوبی داریم، فقط امیدوارم مصدومان فولاد خیلی زود برسند و دیگر مصدوم هم ندهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
1
انشاءالله
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
0
0
فکرشم نکن هادی جون وقتی پورموسوی میاد میگه نه برای قهرمانی نه برای اسیا یعنی فولاد همان وسط جدول برا خودش دور بزنه بهتره مثل اینکه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها