به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

امین‌فر: فحاشی بازیکن پدیده باعث درگیری شد

امین‌فر: فحاشی بازیکن پدیده باعث درگیری شد

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: فحاشی بازیکن پدیده باعث شد بازیکنان ما با او در حد حرف درگیر شوند که بعد از این اتفاق هم فراز کمالوند به بازیکنان ما گلایه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، غلامحسین امین‌فر درمورد پیروزی صنعت نفت مقابل پدیده گفت: بازی بسیار خوبی بود. پدیده تیم قدرتمندی است اما بازیکنان ما تلاش کردند و توانستیم در این مسابقه هر سه امتیاز را کسب کنیم.

وی درمورد درگیری که در پایان بازی بوجود آمد، عنوان کرد: درگیری خاصی نبود. یکی از بازیکنان از پدیده به بازیکنان ما توهین کرد که یکی دو تن از بچه‌های تیم با آنها در حد حرف دچار درگیری شدند.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت در رابطه با اینکه کمالوند اعلام کرده بازیکنان را تهدید به جریمه و توبیخ کرده است تصریح کرد: کمالوند اعلام کرده وقتی تیم برنده شده چه دلیلی دارد حتی در صورت فحاشی بازیکن حریف به بحث و جدل بپردازیم او از بازیکنان خواست دیگر این کار را تکرار نکنند و تمرکزشان روی بازی باشد.

امین‌فر در رابطه با اینکه حال یکی از بازیکنان این تیم در پایان بازی بد شده است، اظهار داشت: محمد شادکام به دلیل دوندگی زیاد در پایان بازی دارای افت فشار شد و همین مساله سبب شد که پزشکان بالا سر او حاضر شوند و اقدامات درمانی را انجام دهند.

وی در رابطه با اینکه برخی معتقدند با توجه به فشار هواداران و گرمای آبادان صنعت نفت از این امتیاز بهره‌مند شده و در دیدارهای خانگی نتیجه می‌گیرد، گفت: گرما فقط برای حریفان نیست بلکه ما هم در این گرما بازی می‌کنیم و برای خودمان کار کردن در این شرایط سخت است. ما در این گرما تمرین هم می‌کنیم و انرژی مضاعفی از دست می دهیم و اتفاقا شرایطمان از حریفان سخت‌تر است.

سرپرست صنعت نفت در رابطه با دیدار مقابل پارس جم اظهار داشت: بازی بسیار سختی پیش رو داریم. پارس تیمی قوی نشان داده که در سه مسابقه اول نتایج قابل قبولی گرفته است. تلاش می‌کنیم در این مسابقه دست پر از میدان خارج شویم.

وی در رابطه با اینکه آیا مشکلی برای محل استقرار در شهر جم دارند، تصریح کرد: مهمانسرای دریانوردی را رزرو کردیم متاسفانه ما مشکل بازگشت را داریم. برای رفت پرواز مستقیم اهواز- عسلویه بود و به مشکل نخوردیم اما برای بازگشت احتمالا مجبور شویم به تهران بیاییم و سپس راهی آبادان شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
0
شادکام عزیز درود بر شرفت
البته تمامی بازیکنان از جان مایه میزارن دست مریزاد
در مورد هوای گرم واقعا همینطوره که آقای امینی فر میگه تیم مهمان فقط برای چند ساعت توی این آب و هوا هستن و کمتر از آن ضربه میخورن این برای مردم شهر هم صدق میکنه اگه توجه کرده باشید خود مردم آبادان بیشتر از این هوای گرم خسته شدن و تحمل این مردم کمتر شده و اینکه فوتبال داره در حد حرفه ای برگزار میشه و اینکه قضیه آب و هوا رو پیش بیارن جز بهانه چیز دیگه ای نیست
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0
0
من نمیدونم تیمهای حریف که به آبادان میان اگه هوای گرم روی اونها تاثیر منفی داره پس چرا اینهمه دونده و جنگنده ظاهر میشن ضمن اینکه کسی به این موضوع فکر نمیکنه و مسئولان باشگاه هم به آن بی توجه هستن که اکثر بازیکنان فعلی صنع نفت غیر بومی و عمدتا در فوتبال ایران در شهرهای خنک و سردسیر فوتبال کرده اند و واقعا این هوا بیشتر روی بازیکنان صنعت که باید هم تمرین کنن و هم مسابقه بدن و بومی هم نیستن بیشتر اثر داره . خلاصه اینکه آقای کمالوند از این توجیهات بوده و هست مهم اینه که صنعت در آبادان فقط باید ببره و مهم گرفتن سه امتیازه . این قاضی لاشی فقط روی اعصاب بازیکنا بود و تاکتیک مهاجری همین بود که با رفتن روی اعصاب بازیکنا توسط قاضی و چندتا بازیکن دیگه تمرکز نفت را بهم بزنن که خوشبختانه موفق نشدن چون خود مهاجری یکی از دلایل برد نفت را تمرکز بالای این تیم دونست و در مصاحبه اش اقرار کرد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها