به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۱۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
تعداد نظرات: ۴۹ نظر
سعیدی: در دادسرای نظامی اسمی از اژدری‌زاده نبردم

مصاحبه تند بازیکن سابق فولاد علیه اژدری‌زاده

مصاحبه بازیکن سابق فولاد علیه اژدری‌زاده

خوزستان اسپورت- بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس گفت: مدیرعامل فولاد خوزستان با شخصیت من بازی کرد، در دادسرای نظامی نامی از وی نبردم تا در سمتش باقی بماند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سروش سعیدی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: با باشگاه فولاد خوزستان تا سال 98 قرارداد داشتم که در سازمان لیگ نیز ثبت شده است، اما مدیر عامل باشگاه به من گفت که قرارداد شما یک ساله بود و شما بازیکن آزاد هستید.

وی افزود: نامه سازمان لیگ را به وی نشان دادم اما باز هم قبول نکرد و گفت این قرارداد یک‌ساله شماست که در دست من است.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان با ناراحتی از رفتار مدیرعامل فولاد، بیان کرد: آقای اژدری‌زاده در کمال خونسردی گفت ما به تو ترفند زده‌ایم و داخل قرارداد مالی شما که گفتیم امضا کن قید شده بود پنج ساله که شما فسخ کردید و قرارداد یک سال معتبر است.

سعیدی ادامه داد: وقتی کاهکش سرپرست تیم در حضور ایشان با خنده گفت این از اون قراردادهاست، فهمیدم اگر  بدون فسخ قرارداد جدا بشوم، همین آقایان شاکی خواهند شد، بنابراین به سازمان لیگ رفتم و مشخص شد تا سال 98 با تیم فولاد قرارداد دارم.
 
بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان با تعجب از رفتارهای مدیرعامل تیم گفت: وقتی اژدری‌زاده فهمید قرارداد قبلی من در سازمان لیگ پابرجاست، با عصبانیت گفت چقدر توافق می‌کنید تا از تیم جدا  شوید، اما در جواب ایشان گفتم چطور می‌توانم از حق 10 کارگر صنایع فولاد بگیرم و بگذارم داخل جیبم که عصبانی شد و توهین‌های بسیار بدی به بنده کرد.
 
سعیدی ادامه داد: من واقعاً تعجب می‌کنم چرا این آقا را به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد گذاشته‌اند، کاش به جای مدیرعاملی پست حراست را بهش می‌دادند، لااقل آنجا تجربه دارد.

وی افزود: متأسفانه همین آقایان زمانی که در فولاد نوین بودم برای من از طریق یکی از بازیکنان سابق فولاد نوین کارت پایان خدمت گرفتند، من در آن مقطع سنی نداشتم و گول سیاه بازی‌های وی را خوردم، بختیار رحمانی و امثال من از جریان کارت‌های پایان خدمت خبر داشتیم.

سعیدی با ابراز ندامت از اینکه در دادسرای نظامی خود را مقصر جلوه دادم، متذکر شد: بنده در دادسرای نظامی اسمی از این آقایان نبردم و خودم را مقصر معرفی کردم تا اینها به کارشان ادامه دهند اما از اعتماد ما سوءاستفاده کردند.

وی اضافه کرد: در خصوص تمام حرف‌ها و کارت پایان خدمت آماده رودرو شدن هستم تا با مدرک آنها را محکوم کنم.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به عدم نتیجه‌گیری تیم در فصل گذشته، گفت: از این اتفاق متأسفم و آن را حاصل نبود مدیریت صحیح در باشگاه می‌دانم، آقای سعداوی نیم فصل اول بهترین نتیجه را گرفت، اما این آقایان نیم فصل دوم دشمنی با  ایشان را شروع کردند تا تیم نتیجه نگیرد.

وی افزود: مدیر باشگاه سعداوی را که یک مربی بومی بود، برکنار کرد و نتیجه‌اش را در این فصل خواهیم دید، او کسی بود که به بازیکنان آکادمی باشگاه بها می‌داد، اما باشگاه فولاد به جای آن که به فکر حفظ سرمایه‌های بومی باشد، وی را اخراج کرد.

سعیدی با تمجید از مدیریت دهکردی گفت: افتخار می‌کنم شاگرد مکتب آقای دهکردی هستم، در فولاد با آقایان مجیدجلالی، سیدکورش موسوی، فریدون حردانی، حسین فرکی، دراگان اسکوچیچ و نعیم سعداوی کار کرده‌ام.

این مدافع جوان، مدیرعامل فولاد را به روراست بودن با بازیکنان و هواداران دعوت کرد و گفت: از اژدری‌زاده می‌خواهم حرف راست را به هواداران بزند، امثال بهمن جهان‌تیغ و خیلی از بازیکنان آکادمی الان کجا هستند؟ می‌دانید الان خیلی از آنها تیم ندارند؟ آیا می‌دانید آه و ناله همین بازیکنان پشت سر تیم است.

وی ادامه داد: در باشگاه هیچکس به فکر تیم نیست، آقایان تیم را نابود کردند، در باشگاه هم با همه دشمن شده‌اند و همین باعث ناکامی فولاد شده است.

سعیدی عنوان کرد: درود بر شرف امثال دهکردی، رضاییان، ابن قاسم، سویلمی، میاحی، شریفی و حبیب رضایی که صادقانه به مجموعه باشگاه کمک کردند.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص انتخاب تیم شهرداری ماهشهر گفت: پس از فسخ قراردادم پیشنهادهای زیادی از لیگ دسته اول داشتم، اما ترجیح دادم به ماهشهر بیام تا به تیم استان کمک کنم، البته  دوسال افتخار شاگردی سید کورش موسوی را داشتم و با افتخار این پیشنهاد را قبول کردم، چون یکی از پاک‌ترین مربیان استان خوزستان است.

سعیدی افزود: ماهشهر بعد از آبادان بهترین هواداران را دارد، امیدوارم با کمک هم، مدیران باشگاه رفیع‌زاده و فرج قنواتی بتوانیم بهترین نتایج را این فصل برای شهر ماهشهر به دست بیاوریم.

وی در پایان تشریح کرد: من اصلاً بازیکن حاشیه‌ای نیستم، این را از مرییانی که با آنها کار کرده‌ام سوال کنید، اما واقعاً حق من این دو سال خورده شد؛ باید واقعیت را می‌گفتم که فکر نکنند زرنگ هستند، تمام حرف‌هایم هم با سند هستند، فصل گذشته نیز پول عملکرد همه بچه‌ها را دادند اما از 50 میلیون تومان من فقط 30 میلیون پرداخت شد.
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴۹
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
14
پرونده معافیتها حیثیت باشگاه فولاد رو بدنام کرد وباید با عاملان درست کردن معافیتها برخورد بشه این وسط یه تعداد بازیکن مستعد فوتبالشون تباه شد و محروم شدن ولی انگار مقصران اصلی دارن راست راست میگردن و کسی کاری بهشون نداره
پاسخ ها
منصور
| United Arab Emirates |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
ضمن احترام به همه انتقادات و نظرات دوستان یک مورد را نباید فراموش کرد، در بین این انتقادات حواسمون به اون شخصی که به تازگی از سمتش برکنار شده و بعد از یک دور قمری در باشگاههای مختلف و بدبخت کردنشون مترصد بازگشت به فولاده باشه، ایشون داره از آب گل آلود ماهی میگیره . لیدرهایی هم دارد که به ضرر باشگاه در استادیوم شعار بدهند.این رو من گفتم شما در آینده ببینید درست گفتم یا خیر
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
11
مصاحبه سروش کاملا قابل قبوله و اژدری بدتر از اینها رو با فولاد کرد. ولی در مصاحبه احساس میشه که اقا سروش با هواداران فولاد هم دعوا داره. بعید بدونم هوادارانی مثل فولاد مثل دیوار پشت بازبکن بایستن. ولی اینو بلید بگم که اسم نبردن از اژدری در دادسرا یک جور بی انصافی در حق خوزستان و هواداران فولاد بود باید از هر سلاحی استفاده کرد تا از این ... راحت شد.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
13
چرا دادگاه نظامی علی رغم صحبت ها و اعترافات بازیکنان هیچ محاکمه ای برای آقای کاه کش، اژدری زاده اعلام نکرد و آنها در حال حاضر به شغل قبل خود مشغول هستند؟
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
14
جز این از این مدیریت انتظاری نیست . متاسفم که چنین مدیرهای بی لیاقتی در استان داریم
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
13
درود به شرفت سروش سعیدی حرف دل مارو زدی
غریبه آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
9
تو خاک ما ستاره هایی دفنند
که دلشون می خواست معما باشند
دست تو شناسنامه هاشون می بردند
تا که شناسنامه ماها باشند...
سروش جان و سروش ها
‍ سنگر ها را خالی نگذارید
نشانی ست از یک راه ناتمام
یک فانوس که داردخاموش میشود...
و حالا تو مانده ای
و یک شہیـد و یک راه ناتمامـ.........
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
8
ادمین باید تیتر میزدی اژدری مدیرعاملی ....
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
8
درود بر غیرت وشرفت اقا سروش .ای کاش تو همون دادگاه همه چیو فاش میکردی !
سعداوی پارسال بهترین نتایجو تو نیم فصل گرفت درست ولی ایشون هم ساکت شد .باید یکی بیاد که جلوی این ادم بایسته .
خدایا خودت به ما رحم کن .ان شاالله که رضاییان بیاد فولاد از شر اژدر راحت شیم
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
5
3
اژدری برو اژدری برو ... مسئولین مملکت چرا اجازه میدن چنین افرادی مدیرعامل باشه ... دیوان عدالت اداری کجایی ب فریاد ما بیایی ... سروش جان کیفیت فنی رو نداشتی واسه همین سید نخواستت واسه همین از سید تعریف نکردی وگرنه امسال فولاد بومی تر از قبله وجوونتر
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
9
شما در دادسرا از اقایونی که میدونی مقصر هستن باید اسم میبردی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
8
تند نیست بدجوری بعضیا رو سوزنده نه فلفل سیاه داره نه خردل اضافی
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
9
درود بر غیرت و شجاعت سروش.
ای کاش مسئولین قضائی و نظامی مصاحبه را مطالعه میکردند و با افرادی که باعث از بین رفتن سرمایه های استان شده اند برخورد جدی میکردند. تا دلیل این همه ناکامی در فولاد خوزستان به پایان برسد
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
7
ولله همه حرفاش راسته ولی ما خودمون ساکتیم ، نه شعاری نه حرفی نه تهدیدی همه مدیران بی لیاقت فولاد خوشحال هستن از این وضعیت ، بخدا من دیگ نمیدونم اژدری باید با فولاد چکار کنه که اخراج بشه چکار کنه که کل هواداران غدیر از دقیقه 1 تا 90 علیه اش شعار بدن / فک کنم باید اعلام کنه باشگاه فولاد خوزستان به طور کل منحل شد
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
6
امیدوارم لیدرای پولی وهوادارای حقوق بگیر جلوی شعار علیه اژدری رو نگیرن همه بیاید ک نتونن جلوی شعار وبنرهامونو بگیرن
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
6
خب دیگه شما اسم نبردید و آقایون دهکردی وسعداوی و ابن قاسم و.... که روزه سکوت گرفتند پس چگونه این باشگاه بااین همه زیرساخت بایستی از چنگال این ملعون وبی لیاقت دربیاد؟ من واقعا متاسفم چرا اقای دهکردی حتی یک اعتراض ساده ویا مصاحبه ای نمیکنه؟ متاسفم سعداوی که خودش رو یک فولادی میدونی و خیلی ریلکس تضعیف آگاهانه فولاد رو بدون کوچکترین اعتراضی نگاه میکنه؟ متاسفم برای پیشکسوتان فولاد وبازیکنان این تیم که خیلی راحت با سکوتشون با اژدری مدارا میکنند! امیدوارم نیروهای ذیربط با همین مصاحبه به این پرونده رسیدگی ویژه کنن ! امیدوارم به حق تمام ناله ها وآه های این 3ساله هواداران این افراد به بدترین شکل ممکن آبروشون ریخته بشه تا دل ما هواداران که زندگیمون نابود شد ،خنک بشه! امیدوارم هواداران این هفته حضور پررنگی داشته باشند و ازابتدای بازی شعار برعلیه ملعون بی لیاقت رو شروع کنند.
احمد شریفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
7
اژدری تو جریان معافیتها مقصر هست ولی مقصر اصلی نیست. عامل تمام این بدبختیها یک فرد خبیث و بی وجدان به اسم .... که از سمتش تو فولاد سواستفاده کرد و خلافها و کارهای کثیف زیادی انجام داد. خدا پدر سعداوی رو بیامرزه بهترین خدمت سعداوی به فولاد بیرون کردن این فرد خبیث از فولاد بود
پاسخ ها
فياضي
| United States of America |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
که متاسفانه بیرونش کردن ...
فياضي
|
United States of America
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
5
از زمانی که اژدری مدیرعامل شد ،مشکلات فولاد بیشتر شدن و متاسفانه هواداران فهیم به جای اعتراض به عملکرد ضعیف مدیر عامل و هیات مدیره ، تمام کاسه و کوزه هارو سر مربیان و بازیکنان می شکونن ....... پارسال سعداوی به صورت غیر مستقیم اعلام کرد که باشگاه بازیکن نمیگیره و امسال هم پورموسوی هم چندباری علناً اعلام کرد تمام تصمیمات و یارگیری ها به مدیریت ربط داره ... چند بار اعلام کرد مدیریت حاضر نیست بازیکن خارجی بگیره
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
2
2
همین آقا هم اگه الان باهاش این رفتار نمی شد الان حرف نمی زد. بعدش هم شما فکر می کنی نیروهای ذیربط خودشون نمی دونند مشکل کجاست؟ گر حکم کنند که مست گیرند ...، اگه قرار باشه کسی رو دستگیر کنند اول از همه باید بروند سراغ مسئولین نیروی انتظامی که این کارت ها رو صادر کردند، آخرین نفرات هم خود بازیکنها هستند، ایشون خودش الان گفته من و بختیار در جریان کارت ها بودیم، یعنی اینکه خود این افراد هم این کاره بودند حالا می گه بچه بودیم، یادتون نرفته مصاحبه های بختیار که چه آتشین صحبت می کرد که من تا آخرش می ایستم و من فلانم و من بهمان، من نمی خوام بگم اژدری زاده بی گناهه من می گم هر کس حتی بازیکن باید به سهمش خودش جریمه بشه ولی متاسفانه این وسط فقط و فقط تماشاگرای فولاد هستند که جریمه شدند چون تیمی که فولاد داشت یه دفه از هم پاشید،نتیجش چی شد؟ خون دل خوردن هوادارایی که از هیچی خبر نداشتن، از اون طرف بازیکنا که امثال بختیار و آرش و سروش هر کدوم بعد یه سال قراردادهای آنچنانی بستند و آقای اژدری هم که پست بالاتری گرفت، مآموران هم که کارتا رو صادر کردند هر کدوم به پولشون رسیدند ...
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
2
2
فولاد امسال امیدوار کننده ست هم کادر فنی بهتری داره هم بازیکنای جوانش عالین تنها مشکل فولاد اژدری بی لیاقت و رفتن سروش سعیدیم بخاطر نظر سرمربی بود چون واقعا سطح فنی سروش پایین هستش کار پورموسوی واقعا درست بود ولی به هر حال برات اروزی موفقیت میکنم بخاطر اینکه حقایقرو گفتی دمت گرم ایشاالله هر زودتر از دست این ملعون خلاصشیم
ابادانی
|
Germany
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
5
باشگاه فولاددر زمان اقای رضاییان بیشترین خدمات رو به فوتبال استان کرد.البته دوران اقای دهکردی هم خوب بود و در این سه سال که فولاد روز به روز در حال سقوطه.
اژدری زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
7
0
کاش یه مقدار مودبانه تر و با متانت بیشتر راجه به مدیریت فولاد صحبت میکردید. خوب نیست آدم نمک بخورد و نمدان بشکند.
جناب آقای اژدری زحمات کمی نکشیده. هنگامی که فولاد پیروز میشه، نتیجه رو نادیده میگیرین، ولی با یک باخت یا نتیجه بد، فقط به مدیرت عامل حمله لفظی میکنید.
بهتر است جای ایراد گرفتن، تیم را حمایت کنید.
انشالله امسال رتبه لازم برای مسابقات آسیایی را کسب خواهیم کرد
پاسخ ها
یه خوزستانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
در حال حاضر برد و باخت فولاد اونقد مهم نیست که اتفاقاتی که تو باشگاه فولاد اژدری جونت چند وقته داره راه میندازه مهم باشه
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
2
همه هواداران فولاد می دونن اژدر چه آدمی هست و ریشه مشکلات فولاد به کارهای اشتباه و غیر حرفه ای این شخص بر می گرده، امیدوارم هیات مدیره شرکت فولاد از خواب بیدار شن و فکری به حال مدیریت افتضاح باشگاه فولاد کنند.
مهدفوتبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
2
متاسفانه هركسي تو مجموعه فولاد مصالح شخصيش به خطر بيفته تازه يادي مكنه از مافيايي كه كمر به تخريب فولاد بسته.زماني مورد بخشش هواداران ميشيد كه همون زمان وبصورت شفاف حرف از اين مافيا بزنيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
2
اگه تو دادگاه هم ميگفتى هيچ اتفاقى نميفتاد
اين همه بازيكناى بدبخت گفتن مقصر آقایون هستن چى شد؟
هيچى،پولارو گرفتن راحتم دارن ميچرخن برا خودشون
فقط بازيكنارو تو اوج بازيشون ٢ سال فرستادن خدمت ديگه هيچكدومشونم واسه تيماى استان مثل قبل نشدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
2
من موندم كه سازمان بازرسي و ديوان اداري چگونه ميگذارند كه اين آقاون با اين همه مخالف و ثبت مدارك لازم عليه اونها هنوز هم در بالاترين پست یك شركت درامدزا دولتي فعاليت كنند مگر نه اينها حافظ اموال بيت المال هستن پس چگونه اينچنين پستي را در اختيار اينچنين اشخاصي قرار داده اند
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
2
آقا سروش مدارک تخلف آقای ... رو تحویل دادگاه نظامی و کیفری بده. در ضمن آقای ... طبق مدارکی که اگر افشا شود بیش سیصد ملیون از قرارداد دو بازیکن که یکیش همشهری ایشان و دیگری بازیکن شمالی سفارشی است به جیب زده است. این دو بازیکن باید مثل سروش شرف داشته باشند و حقیقت را بگویند
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
3
درود بر سروش سعیدی ؛ از استعفا و سکوت دهکردی و هیئت مدیره قبلی گرفته تا وجود افرادی که کارایی مدیریتی ندارند و همه جریاناتی که بر فولاد گذشت همه و همه برای هواداران یک تونل وحشت و یک تئاتر زشت از پیش طراحی شده جهت تضعیف تیم فولاد بوده ؛ فقط دو سوال اینجا پیش میاد اول اینکه دلیل دشمنی یک عده با فولاد چه بوده ؟ دوم اینکه با این اوصاف چطور اینها تیم را منحل نکردند ؟ جواب سوال دوم واضح است وجود هواداران زیاد فولاد در ایران و همه جای دنیا .
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
2
3
متاسفم واسه اینایی ک از سر دل خودشون اینجور حرف میزنن.سروش خان چرا قبلا نگفتی. چرا الان ک انداختنت بیرون حرف میزنی???? خدایا ی دلپاک و با وجدان نیس تو باشگاه???? هیچکس بخاطر دل مردم حرف نمیزنه.همه بخاطر خودشون... من الله توفیق
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
5
آقای حلب ! حالا ایشون از مافیای تضعیف فولاد گفته شما چراناراحتید برادر؟ فولادی که پیشکسوتانش همه روزه سکوت گرفتند ازدهکردی تا بازیکنان حالا این وسط بختیار وسروش یه چیزایی گفتن بجای تشکرتون شما ناراحت میشید؟
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
مشکلتون اینجاس ک نمیدونید کی داره حرف میزنه... وگرن ما میدونیم ازدری چکارس.. لطفا یکی انتقاد کنه ک از جنس ما هوادارا باشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
3
اون دفعه مصاحبه تند بختيار عليه مديران مخصوصا ملعون اژدري الان سعيدي بعد ازمدتي خداكنه چند نفر بيان مثل اين دونفر بدون ترس باغيرت حرف بزنن تا اين ملعون بندازنش بيرون ابرو نمونده برات واي چقدر دوست دارم هرچه زودتر اشك هاي اژدري راببينم تا دلم كمي اروم بشه خيييلي بي تعصب مقصر نيستي تو مقصر ملعونين نماينده هاي خوزستان هر كسی ميارن خوزستان وهر کسی برامون رئيس شده توقع نداريم ديگه چطوري اب كارون چطور داره ميره استان هاي ديگه چون خائنين تابلو داريم دراستان كه بخاطر پول وصندلی، استانشون ميفروشن. ياعلي. موسوي شادگان
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
5
من در عجبم اون شخصی که تمام کامنت ها رو منفی زده نزد خودش چه فکری کرده هر روز موارد سوءمدیریتی وکارشکنی ازاین آقای به اصطلاح مدیر کشف می شود وعامل اصلی نابودی فولاد ایشان و دار و دسته ایشان است وجود وی یعنی تباهی فولاد... دو حالت است یا ایشان منفی نظر میدهد ویا لیدر جیره خوار ونزدیک به وی که دست ایشان هم برای تمام هواداران رو شده است ولی کور خواندید به همت تمام هواداران واقعی فولاد دست شما کوتاه خواهد شد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
3
2
حلب راست میگه باید اول این حرفا تو دادسرا میزد ن الان که فایده نداره
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
چاکرم برادر
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0
2
چرا وقتی فولاد بهترین تیم ایران بود عادل فردوسی پور و علی دایی شانتاژ خبری کردند و برنامه پشت برنامه از باشگاه فولاد حرف زدند و علیه مجموعه هیاهو بپا کردند تا تیم فولاد را خراب کنند؟اما الان وقتی پای اتهام به یک جرم انهم جعل مدارک به میان آمده و برخی افراد هم در ان طبق مدارک سروش دخیل بوده است هیچ حرفی حتی یک تیتر از سایت 90 دیده نمی شود؟ چرا فردوسی پور ترجیح میدهد ساکت باشد ؟دلیل آن فقط این است که اژدری را فرد تخریب گر فولاد میداند و از او برای نابودی فولاد حمایت می کند؟ خوزستان اسپورت ممنون میشم اگر این موضوع را کمی مهمتر جلوه بدهید
حامدحامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0
1
اژدری یک مدیر منفی وفقط به فکر صندلی خودش اصلا به فکر باشگاه نیست یعنی ارزشی برای فولاد قائل نیست ایشان یک مدیر بی تعصب واحساس هستند وقتی که میبیند تیم نتیجه گرفت از فرط حسادت به مریبان شروع به کارشکنی میکند وموقعی که مبیند تیم بد نتیجه میگیرد بازهم به تقلا می افتتد واین ناشی از اهداف نامتعادل ایشان است ....واین رفتار حاصل مدیریت کلان شرکت هم هست چون آنها انچه برای آتهامسیر هست فقط سقوط پله به پله فولاد طبق برنامه ...خواهش دارم ازدوستان این پیام برای همیشه درنظر داشته باشید.... این چنین خواهدشد... هیچکس ازپیروزی فولاد درمدیریت شرکت خوشخال نخواهد ....واز شکست فقط جهت حفط منافع واز برنامه ازپیش تعین شده جلوگیری وبه تقلا می افتند .....
حامدحامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
1
1
حلب درست میفرمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
4
0
اژدری بهترین کار ممکن رابرای مجموعه باشگاه فولادخوزستان کرد ازفولاد نوین تا تیم های پایه وبزرگسالان لطفا تیم راتخریب نکنید مربی های بومی والان بهترین مربی اسیا رابه فولاد تزریق کرد.قدراین کارهای مثبت رابدانید شک نکنید باحمایت همه میتونیم به روزهای خوب برسیم.
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
1
1
آقای حلب! میشه شما درمورد تیم خودت نظر بدید عمو؟ آخه فولاد به شما چه ربطی داره که داری اتحاد هواداران رو برعلیه اژدری برهم میزنی؟ شما درمقابل این دوبهم زنی چی گیرت میاد؟ یادتون باشه انداختن اژدری به بیرون اونهم به بدترین شکل ممکن به امید خدا تا نیم فصل هم نخواهد کشید وبا چشمان خودتون کله پاشدن اژدری بی لیاقت رو خواهید دید.( به امیدحضور پررنگ تمام هواداران فولادی دربازی این هفته درغدیر و شعار برعلیه اژدری بی لیاقت و گوش ندادن به لیدرهای حقوق بگیر فولاد)
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
تیم خودم?? مگه فولاد تیم شماست?? برادر محترم اقا سروش خودش و بختیار جز بازیکنایین ک پایان خدمت اونجور گرفتن حالا ک انداختنشون بیرون دارن ب هوادارا حقیقتو میگن... وگرن اژدری ما همه میشناسیم ک کارش ب درد خودش میخوره... دوستان حرفم تایید کردن... چون حرف منطقی هست شما چرا زورت میاد?
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
1
1
همه ما امیدواریم ازدری عوض بشه اما بعضیا از اب گل الود ماهی میگیرن... مثل همین سروش سعیدی... حالا ک ب دیوار خورده داره حرف گذشته میزنه... ما داریم میگیم باید از روز اول حرف میزدی ن الان...
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
1
1
آقای حلب! خواهشایکباردیگه کل مصاحبه رو بخون! ایشون مطمئنا اینقدحرفه ای هست که بدونه انتخاب یاعدم انتخابش برای فولاد سلیقه مربیست ودراین موردحرفی نیست ولی اون چیزی که برای سروش ناراحت کننده بودبرخورد اژدری بود نه عدم قراردادبافولاد! عزیز!شما مصاحبه روکامل نخوندی.دقت کن ببین باایشون چجور برخوردکردند اونهم کسی که تا98قراردادداشت. من که به سلیقه پرموسوی احترام میگذارم ولی اونچیزی که بسیارزشت بوده دروغی بوده که اژدری به سروش زد! واعجبا به شما!!!!
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
این برخوردا همه جا هست... از همون منچستر یونایتد ک فرگوسن زدپیشونی بکام شکافت تا سروش سعیدی... عزیز دل ما بحثمون سر این بود ک سروش اخراج شده و اومده همه چیو گفته ما هم گفتیم فایده نداره دیگه همین... چرا متوجه نیستی ما چی میگیم دوست عزیز??? ازدری باید عوض بشه فولاد باید بیاد ب دوران اوج... با هوشیاری دوستان... من نظرم اینه... هر کی با رفتن ازدری مخالفه... بازی با گسترش فولاد جمع بشیم زیر اسکوربرد ورزشگاه... من الله توفیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
0
0
دوتاشون بدرد فولاد نمیخوردند نه سروش و نه اژدری m6
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
فولاد خوزستان محبوب خوزستان
رحیم عتابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
0
فولاد عشق منه انشالله با آمدن بیت سعید جون بگیره ساسان نیاد بهتره فقط بیت سعید و عیسی ال کثیر بیاد خیلی خوب میشه فولاد دوست دارم