به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

زلیکانی: مقابل سیاه‌جامگان بدون درد بازی کردم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: مقابل سیاه‌جامگان مشکلی نداشتم و خوشبختانه بدون درد بازی کردم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، امیر زلیکانی در مورد پیروزی فولاد خوزستان مقابل سیاه‌جامگان، گفت: بازی خوبی بود، نقاط قوت و ضعف سیاه‌جامگان را شناسایی کرده بودیم و توانستیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم. در این بازی از نیروی جوانی و انگیزه به بهترین شکل بهره بردیم و بازیکنان عالی کار کردند.

وی در مورد بازگشتش به میادین و اینکه آیا دیروز احساس درد نمی‌کرد، اظهار داشت: خدا را شکر در زمین درد نداشتم و راحت بازی کردم. طول درمانم بین 4 تا 6 هفته بود که خدا را شکر از روز گذشته توانستم در خدمت تیم باشم.

هافبک فولاد خوزستان در مورد مشکلات مصدومیت در بین بازیکنان فولاد، عنوان کرد: بازیکنان زیادی از جمع ما در ابتدای فصل مصدوم شدند اما خدا را شکر وضعیت همه رو به بهبود است و از هفته چهارم اکثر این نفرات شرایط حضور در میدان را دارند. خوشبختانه در فولاد بازیکنان جوان خوبی حضور دارند که این نفرات می‌توانند برای کار را به بهترین شکل پیش ببرند.

زلیکانی در مورد هدف فولاد در فصل جاری، گفت: در فصل جاری هدف ما کسب جایگاه تک رقمی است و تلاش می‌کنیم در فصل آینده سهمیه آسیا را بگیریم.

وی در مورد دیدار هفته چهارم فولاد خوزستان مقابل گسترش فولاد، خاطرنشان کرد: بازی با گسترش بسیار سخت است. هر دو تیم دیدار آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند. گسترش در ابتدای لیگ روی اتفاقات نتوانست نتیجه بگیرد اما اکنون شرایط این تیم بهبود پیدا کرده است. تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا در این دیدار خانگی هر سه امتیاز را کسب کنیم و به روند رو به رشدمان ادامه دهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
1
خخ همه تیما میگن امسال تک رقمی سال دیگ آسیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
1
تو فولاد بايد بار دوم خوب استارت بزنى و مقابل گسترش يار كمكى باشى توپ رسون خوبى باش پسر حاجى
m6
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها