به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

ویسی: باید ایرادات خط حمله را برطرف کنیم

ویسی: باید ایرادات خط حمله را برطرف کنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت، ما در ابتدا گیج و سردرگم و بی برنامه بازی می‌کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل سایپا گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. ما در نیمه نخست گیج و سردرگم و بی برنامه بازی می‌کردیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم کمی بهتر شدیم و بازی را دست گرفتیم. در ادامه 2 گل دریافت کردیم و سپس با 2 تعویض تیم را آرایش هجومی دادیم و تلاش کردیم بازی را برگردانیم. متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و بازنده از زمین بیرون آمدیم. فوتبال همین است. در 2 بازی قبل شانس داشتیم و 4 امتیاز به دست آوردیم. این بار اما شانس نداشتیم و بازی را واگذار کردیم. ایراداتی در خط حمله داریم که باید آنها را رفع کنیم و انشاءالله در بازی‌های بعد بهتر کار خواهیم کرد.

سرمربی تیم استقلال خوزستان تصریح کرد: بازیکنان تیم با تجربه هستند و می‌توانند تیم را جمع کنند. ما هم می‌توانیم این کار را انجام دهیم چون خودمان تجربه باخت در خانه را داریم. متأسفانه تیم ما نمی‌تواند فرصت گلزنی خلق کند و حملات زهرداری که ما انتظار داریم روی دروازه حریفان به وجود نمی‌آوریم. با مهاجمان خارجی که کارشان برای ورود به تیم درست شده است بهتر از این می‌‌شویم. جوانان هم باید تجربه کسب کنند انشاءالله پس از هفته پنجم تیم را بهتر روانه مسابقات خواهیم کرد.

ویسی با ابراز امیدواری به اینکه بتواند نواقص تیمش را در روزهای آینده برطرف کند، خاطرنشان کرد: زمانی که تیم به گل می‌رسد طبیعی است که عقب‌نشینی کند. در نیمه اول موقعیت کمتری به حریف دادیم. پس از اینکه گل خوردیم برای جبران رفتیم که دفاع ما باز شد و گل بعدی را دریافت کردیم.

وی در خصوص صحبت علی دایی که گفته بود ویسی بیشتر داور را تحریک می‌کرد، بیان کرد: قضاوت این صحبت را به شما می‌سپارم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره داوری دیدار استقلال خوزستان-سایپا با بیان اینکه کارشناسان باید در این باره نظر بدهند، اظهار داشت: شاید داوران به نفع تیمی هم اشتباه کنند اما به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم از این بهتر هم بشوند. داوران تحت تأثیر نام‌ها قرار نمی‌گیرند و این خیلی خوب است.

ویسی در مورد سوال خبرنگاری که گفته بود شما قبل از بازی اعلام کرده بودید دایی دوست من است اما او در مراسم قبل از بازی شرکت نکرد و با او خوش‌وبشی نداشتید، تصریح کرد: نمی‌دانم جریان چه بود ما به سراغ نیمکت حریف رفتیم اما نبودند. می‌توانست پس از نماز بیایند اما این اتفاق نیفتاد با این حال برای علی دایی احترام قائلم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
0
5
بهتر است راجع به دوندگی بالای تیم حریف و توانایی بالای سایپا در این هوای گرم اشاره کنید در حالیکه بازیکنان استقلال خوزستان از اول بازی نای دویدن نداشتن!!!
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
0
7
نقطه قوت استقلال امروز نقطه ضعفش بود.علایی روزش نبود امروز
jafar
|
Switzerland
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
6
اشتباه فاحش علایی روی گل اول شیرازه تیم را بهم ریخت بخدا وقتی این صحنه را دیدم که دفاع حداقل نمی دونه توپ را باید دفع کنه بجای استپ ناقص کردن اصلا کامپیوتر را خاموش کردم ؛ می دونید وقتی آدم بیشتر حرصش در میاد که ببینی بازیکن ایرانی حتی از یک استپ ساده عاجزه ؛ تازه بنده دیروز در کامنتم در قسمت « استقلال خوزستان در اندیشه پنجمین شکست سایپا » به تمام مسائل مهم تیم رقیب اشاره شده ( لطفا مراجعه کرده بخوانید ) ولی کو گوش شنوا ! این ۳ امتیاز هم مفت و مجانی به سایپای علی دایی دادیم تا از این هم چاق تر بشه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها