به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

پورموسوی: فکر نمی‌کردم هواداران صبور باشند

پورموسوی: فکر نمی‌کردم هواداران صبور باشند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از صبوری هواداران این تیم ابراز شگفتی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی سیاه‌جامگان - فولاد خوزستان، اظهار داشت: ابتدا باید گلایه‌ای از دوستان خودم داشته باشم. سیاست ما از ابتدا برای فولاد جوان‌گرایی بود و با توجه به اینکه مصدومان بسیار زیادی در ابتدای فصل دادیم توفیق اجباری شد تا از بازیکنان زیر 21 سال خود استفاده کنیم. در بازی قبل 5 بازیکن زیر 21 سال ما در مقابل نفت بازی کردند و بسیار خوب و فراتر از انتظار ظاهر شدند. دوستان اما با شکست مقابل پرسپولیس و تساوی مقابل نفت عقب‌نشینی کردند و نتایج ما را زیر سوال بردند در حالی که این تیم بسیار جوان است و من به آینده این جوانان امیدوارم. انتظار دارم فردا بازی خوبی ارائه بدهیم و با دست پر به اهواز برگردیم. فکر نمی‌کردم هواداران ما تا این حد صبور باشند. آنها دیدند که تیم ما جوان است.

وی در خصوص حمایت از بازیکنان جوان تیمش گفت: در انتخاب جوانان تیمم دقت کردم. ارتباط خوبی با آکادمی فولاد داریم و امیدوارم به اهداف خود برسیم. از دهه 70 چندین سال در آکادمی فولاد کار کرده‌ام و بازیکنان بزرگی را همچون عادل کلاه‌کج، ایمان مبعلی، بداوی و غیره به تیم اصلی فولاد معرفی کردم و مطمئن هستم با این جوانان نتایج خوبی خواهیم گرفت و برای سقوط نخواهیم جنگید.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در رابطه با اهدافش در باشگاه گفت: از روز اول هیچ قول و قراری نداشتیم. من برنامه دادم و قراردادی 2 ساله بستم و برنامه من توسط باشگاه پذیرفته شد. امیدوارم بتوانیم فولادی بسازیم که هواداران این تیم را خوشحال کنند هوادارانی که همواره و همیشه از ما حمایت کردند. من در هر روزی که احساس کنم برای باشگاه مفید نخواهم بود از مدیرعامل عذرخواهی خواهم کرد اما در حال حاضر تعامل خوبی را با مدیریت و کادر فنی مدیریتی باشگاه داریم.

پورموسوی در رابطه با بازیکنان با تجربه در تیم‌های شهرستانی بیان کرد: حضور بادامی در سیاه‌جامگان و ایمان مبعلی در فولاد فکر کنم مهره خوبی برای تیم‌های کم‌تجربه باشد چرا که بازیکنان جوان تحت مدیریت این بازیکنان در تیم می‌توانند عملکرد بهتری را ارائه دهند.

وی همچنین افزود: من از استقلال خوزستان 126 درصد طلب‌ کارم 26 درصد بابت سالی که قهرمان شدیم و 100 درصد بابت فصل گذشته؛ البته امسال وضع این تیم بهتر شده و انشاءالله طلب ما را بدهند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
0
3
باتمام احترامی که برای شما قائل هستم اما سید بزرگوار خود شما درکار تیم ماندی وجوان بودن تیم ومصدوم وغیره توجیهی بیش نیست از یک جهت اعلام میکنید که هیچ قول وقراری ندادم ازطرفی اعلام میکنید که تیم فولادی تشکیل خواهد شد که هواداران خوشحال شوند معلوم نیست کجای کار هستید شما؟؟ اگر میخواهید اینگونه کارکنید سیلی معروف که اتفاقا به صورت خود گوینده آن ومربی ماقبل آن خورد، شما را هم مورد نوازش خواهد داد...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
0
3
اقا سید الکی قول نده لطفا 3 سال است که هواداران در استرس هستند
جعفرعلوانی خرم
|
Netherlands
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
0
3
آقاسید ماحمایتت میکنیم به شرطی که واقعا به جوونها میدان بدی نه درحرف بلکه درعمل اکثر جوونهایی که بازی کردن اجباری بود خواهشا هم دیگه بازیکن بوشهری وکرمانی نخرید والا اینها درمقابل بچه های خوزستانی حرفی برای گفتن ندارن ما کلی جوان مستعد داریم چرا بابد بریم جوانانی رابیاریم که هیچ برتری ندارن نسبت به جوونهای خوزستانی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
2
1
پورموسوی بهترین مربی اسیا است شک نکنید بهترین فولاد رامیسازد
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
0
0
حرف های پورموسوی فاقد بار فنی است. یک مربی اگر واقعا به حرف های خودش اعتقاد داشته باشد بجای آینده از امروز و شرایط بحرانی فعلی حرف میزند. البته تعامل از نظر شما پرداخت دستمزد شما و در مقابل سکوت و همکاری شما در ناکامی های فولاد است. بهترین کار برای شما دستیاری است.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
0
با سلام خدمت خوزستان اسپورت این حرفهای مارو به مسئولین فولادبرسونید لطفا اولا اقا سید سالار ازحرفهاش معلومه که فولاد برای بقاء میجنگه آقا جمع کنید این تیمو بره فولاد باید هرسال جزءتیمهای مدعی باشه سه سال فقط برای بقاء میجنگه این ... اژدری فولاد نابودکرد خداازت نگذره ... شماها استقلال ت وپرسپولیس وسپاهان وتراکتور وذوب اهن همیشه در لیگ یا جام حذفی حضور دارن ولی تیمای خوزستانی نه دوساله از دق مردیم شعله های نفت پشته ورزشگاه الغدیر نشون میدن پولش میدن به قطب ابی وقرمز مرگ بر نژادپرستی لعنت خدا به هرچی نژادپرست
فولاد خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
1
با تمام احتراماتی که برای فولاد و فواد دارم ..شما و امثال شما فولادی نیستید .بابا خدایی خودتون رو بزارید مربی .با ۸ بازیکن مصدوم ..اونم چه بازیکنهایی که برا خودشون هر کدوم یک تیم هستند ..فعلا شرایط فولاد به بدشانسی خورده ..و از خدا میخواهیم که کسایی که باعث شدن این تیم به این روز بیفته از این تیم بروند. .و خواهشا الان هفته های اول لیگ هست و حاشیه درست نکنید
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
1
آقای فولادخوزستان محترم حتما حضرتعالی فولادی هستید که از انتقادات صحیح وخواسته های به حق هواداران اینگونه استنباط میکنید که مخاطب ادای فولادی را در می آورد. خیر برادرمن شما وامثال شما فولادی نیستید وقتی که می دانید تیم بسیار مشکل داشته ولی باز سطحی نظرمی دهید تا به خیال خام خود وضعیت فرد یا افراد موردعلاقه شما بغرنج نشود لازم هست بدانید که مصلحت ومنفعتی بالاتر از فولادبزرگ نیست که مع الاسف 3ساله این تیم را با توجه به عدم درایت مدیریت وسرمربیان آن به تاک سیاه نشاندند وهر چه باقی ماند نابودی مکتب اصیل فولاد وحرص خوردن هواداران واقعی آن مکتب رویائی لذا قبل از اظهارنظر درمورد مطالب شخصی درگفتار آن وگفتار خود تأمل کنید ومن الله التوفیق...
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
1
جناب فولاد خوزستان ما در مورد پورموسوی حرف میزنیم. چطور یک فرد بعنوان سرمربی حقوق میگیرد که شان فولاد و هواداران را با انجام وظایف به جا آورد ولی مصاحبه میکند و زشت ترین جمله را بیان میکند که هیچ انتظاری از ما نداشته باشید!
پس این همه پول قرارداد پورموسوی و رفاه و خرج و مخارج ایشان برای چیست ؟اگر فولاد سرمربی بزرگ داشت که در ازای ناکامی بار فنی باشگاه را بالا می برد هیچ مشکلی نبود و قطعا نتیجه داشت اما پورموسوی کلاس مربیگری و دانش روز ندارد.تقریبا 90 درصد مربیان لیگ برتر آماتور هستند چون لیگ ما معتبر نیست.پزشک تیم و مربی بدنسازی و ضعف پورموسوی در انتخاب درست بازیکن فولاد را زمین گیر کرده است
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
1
یعنی چه که صبور باشیم هواداران فولاد 3 سال است در استرس هستند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها