به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

استقلال خوزستان در اندیشه پنجمین شکست سایپا

استقلال خوزستان در اندیشه پنجمین شکست سایپا

خوزستان اسپورت- رویارویی‌های قبلی تیم‌های استقلال خوزستان و سایپا تهران با برتری آماری استقلالی‌ها همراه بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان در اولین شب از هفته سوم لیگ برتر میزبان سایپا تهران خواهد بود؛ این مسابقه از ساعت 20:30 پنجشنبه شب در استادیوم غدیر اهواز برگزار می‌شود و بازیکنان استقلال از هواداران خوزستانی برای حضور در ورزشگاه دعوت کرده‌اند.

استقلال و سایپا 8 بار در ادوار مختلف لیگ برتر مقابل هم قرار گرفته‌اند که 4 پیروزی نصیب استقلالی‌ها و یک پیروزی نصیب سایپایی‌ها شده و 3 بار هم مصاف این دوتیم به نتیجه مساوی انجامیده است.

آبی‌پوشان جنوب در مجموع 9 بار دروازه‌ سایپا را گشوده و 4 بار هم از این تیم گل دریافت کرده‌اند. میثم دورقی تنها بازیکن حاضر در بازی فردا شب خواهد بود که پیش از این سابقه گلزنی در بازی‌های رودرروی سایپا و استقلال خوزستان را داشته و سایر گلزنان مسابقات قبلی از دوتیم جدا شده‌اند.

دانیال ماهینی و محمد شریفی از تیم سایپا تهران سابقه بازی در استقلال خوزستان را داشته‌اند؛ وحید شیخ‌ویسی و حکیم نصاری هم در گذشته عضو تیم سایپا بوده‌اند.

نتایج کامل 8 رویارویی قبلی استقلال خوزستان و سایپا را در ادامه ملاحظه می‌کنید.

فصل 96/95
* سایپا تهران 0 - استقلال خوزستان 2
رحم زهیوی و میثم دورقی (استقلال خوزستان)

* استقلال خوزستان 0 - سایپا تهران 0

فصل 95/94
* سایپا تهران 0 - استقلال خوزستان 1
علی‌اصغر عاشوری (استقلال خوزستان)

* استقلال خوزستان 1 - سایپا تهران 0
روح‌الله سیف‌اللهی (استقلال)

فصل 94/93
* سایپا کرج 3 - استقلال خوزستان 2
مجتبی رمضانی، میلاد میداودی و ابراهیم صادقی (سایپا) / میثم مجیدی و سیدمهدی سیدصالحی (استقلال)

* استقلال خوزستان 2 - سایپا کرج 0
محمد اوسانی و مهدی مومنی (استقلال)

فصل 93/92
* سایپا کرج 1 - استقلال خوزستان 1
اسحاق سبحانی (سایپا) / محمد طیبی (استقلال)

* استقلال خوزستان 0 - سایپا کرج 0

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
0
1
هواداران اهوازی و مخصوصا آبادانی برای تشویق استقلال خوزستان مقابل سایپای علی دایی ورزشگاه را پر کنند . یادتون باشه که هفته پیش سایپا با داوری آنچنانی مقابل صنعت نفت پیروز شد ضمن اینکه شریفی و ماهینی هم که این فصل با استقلال خوزستان قرارداد دارند به شکلی مبهم به سایپا پیوستند .
jafar
|
Switzerland
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
0
0
مثلث خط هجومی علی دایی تاکنون به طور مستقیم و غیرمستقیم در چهار گلی که این تیم طی دو دیدار ابتدایی لیگ هفدهم به ثمر رسانده، تاثیرگذار بوده است.

 مهدی ترابی، علی قلی زاده و محمد عباس زاده سه بازیکن تهاجمی تیم سایپا هستند که خط حمله ی نارنجی پوشان را به یکی از ترسناک ترین خطوط تهاجمی لیگ تبدیل کرده است.
 
عباس زاده مهاجم هدف تیم سایپا به شمار می رود که فصل گذشته با به ثمر رساندن 24 گل در لیگ آزادگان، رکورد 18 گل سابق خود را در همین لیگ جابجا کرد؛ این بازیکن اگرچه هنوز در دو بازی قبلی نارنجی پوشان موفق به گلزنی نشده است ولی یک پنالتی و یک پاس گل (ضربه ی سر او در دقیقه ی 93 به دیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت مدافع سایپا، توپ را روی خط به گل برتری نارنجی پوشان تبدیل کرد) نقش مهمی در کسب 4 امتیاز سایپا داشته است.
 
مهدی ترابی وینگر چپ تیم علی دایی نیز در دو بازی گذشته یک بار به زیبایی هر چه تمام تر موفق به گلزنی مقابل سپاهان در نقش جهان شده و در دیدار برابر صنعت نفت آبادان هم روز درخشانی را پشت سر گذاشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد.
 
علی قلی زاده وینگر راست نارنجی پوشان است که پای تخصصی اش چپ است؛ درست برعکس مهدی ترابی. این دو بازیکن سرعتی و تکنیکی در دو بازی گذشته بارها با حرکت در عرض خط دفاعی حریف، مدافعین آنها را به زحمت انداختند و در مقابل صنعت نفت بود که همکاری این دو بازیکن با ضربه ی دقیق قلی زاده به گل دوم نارنجی پوشان تبدیل شد.
 
نگاهی به 4 گلی که سایپا در لیگ هفدهم به ثمر رسانده، نشان می دهد که در تمام این 4 گل رد پایی از تاثیرگذاری مستقیم و غیرمستقیم این سه بازیکن به چشم می خورد؛ موضوعی که برگ برنده ی علی دایی در بازی های پیش رو خواهد بود و مدافعین حریف را نگران می کند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها