به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

نایب رئیس هیئت والیبال خوزستان معرفی شد

نایب رئیس هیئت والیبال خوزستان معرفی شد

خوزستان اسپورت- طی حکمی از سوی رییس هیات والیبال استان خوزستان معصومه حبیبی به عنوان نایب رپیس هیات والیبال استان خوزستان معرفی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از هیئت والیبال خوزستان، مراسم معارفه نایب ريیس هیئت والیبال استان خوزستان با حضور رئیس و مسؤلان کمیته‌های مختلف این هیئت برگزار شد.

سعید شاهرخی رپیس هیئت والیبال استان خوزستان در این جلسه گزارشی از عملکرد این هیئت در دهه گذشته را ارائه کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی لازم و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها زمینه ارتقاء برنامه‌های ورزش والیبال در استان را فراهم نماییم.

وی در ادامه ورزش والیبال استان در بخش بانوان را بخش مغفول ورزش والیبال استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی لازم و استفاده از توانمندی‌های همکاران در بخش بانوان، زمینه پیشرفت و ارتقاء والیبال خوزستان فراهم گردد و ورزش والیبال در بخش بانوان به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

در ادامه این مراسم معصومه حبیبی نایب رئیس هیات والیبال خوزستان ضمن ارائه طرح‌ها و برنامه‌های کاری خود برای ارتقاء والیبال استان گفت: از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای استعدادیابی در والیبال استان و ارتقاء آن به ویژه در بخش بانوان استفاده و بهره لازم را خواهیم برد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
0
0
اقای شاهرخی رییس هییت والیبال با سلام باید عرض کنم شما واعضای هئیت بسیار ضعیف هستید چه در بخش اموزش وچه در بخش جذب نونهالان نوجوانان جوانان در بهترین زمان اوقات فراغت تابستان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها