به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

حدادی: من فقط به قهرماني فكر می‌کنم

حدادی: من فقط به قهرماني فكر می‌کنم

خوزستان اسپورت- كاپيتان اهوازی تيم ملي بسكتبال ايران درباره شرايط ملي‌پوشان و كاپ آسيا صحبت كرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فدراسيون بسكتبال، رقابت‌های كاپ آسيا از فردا آغاز مي‌شود كه تيم ملي ايران در روز نخست بازي ندارد و چهارشنبه برابر هند به ميدان مي رود. حامد حدادی كاپيتان تيم ملي ايران در گفت‌وگويي از وضعيت تيم و تورنمنت پيش رو صحبت كرد.

شرايط تيم چطور است؟
خدا را شكر همه چيز خوب است. بازيكنان دو سه ماه است كه در اردو هستند و به خوبي تمرين كرده‌اند و با قدرت هم كار را ادامه مي‌دهند. من به دليل مصدوميت و درد و اوشين ساهاکیان به دليل كارهای شخصي كه داشت ديرتر به تيم اضافه شديم اما تمرين‌هاي خوبي داشته‌ايم و آماده‌ايم. از نظر هماهنگي فني نيز قطعا بعد از يكي دو مسابقه در تورنمنت به هماهنگي كامل با تيم هم مي‌رسيم.

با اين حال با حضور شما در تيم شرايط فني و رواني قطعا بهتر شده است.
من ابتدا با فدراسيون و آقاي مشحون صحبت كردم كه تابستان امسال استراحت كنم اما با بچه‌ها صحبت مي‌كردم و سپس با آقاي مشحون حرف زدم و تصميم گرفتم به لبنان بيايم و كمك كوچكي به تيم بكنم. چون نمي‌خواهم مصدوميتم تشديد شود تلاشم اين است كه در بازي‌هايي كه لازم است به تيم كمك كنم. به هر حال بدنم آماده نيست و براي رسيدن به شرايط بازي هنوز كار دارد.

شرايط ديگر بازيكنان را چطور می‌بينيد؟
خدا را شكر كه همه بازيكنان هميشه تشنه برد بوده‌اند و هر مسابقه‌ای كه رفته‌اند با تمام وجود جنگيده‌اند و انگيزه بالايي داشته‌اند. شرايط كنوني تيم اكنون همين‌طور است و اميدوارم تا انتها اين وضعيت ادامه‌دار باشد و تورنمنت خوبي را پشت سر بگذاريم.

تورنمنت را چطور ارزيابي می‌كني؟
اول فكر مي‌كردم حريفان با تيم دوم خود به لبنان مي‌آيند اما وقتي به اينجا آمدم، ديدم كه نه اكثرا با تركيب اصلي به مسابقات آمده‌اند. حتي چين هم با استخوان بندي اصلي خود در تورنمنت شركت كرده است. البته من استراليا، نيوزلند و كره‌جنوبي را نديده‌ام اما قطعا با تركيب خوبي به رقابت‌ها آمده‌اند.

در بسكتبال ايران عنوان MVP به كاپ حدادي معروف است. امسال اين عنوان را بدست می‌آوري؟
بچه‌ها به من لطف دارند و اين حرف ها را مي‌زنند اما من به قهرماني فكر مي‌كنم نه چيز ديگر. كسب مقام قهرماني يك شيريني و حس ديگري دارد. من هيچوقت به ارزشمندترين بازيكن شدن فكر نكرده‌ام و اين لطف بازيكنان به من است كه خب بيشتر به من پاس مي‌دهند. من هميشه تلاشم موفقيت تيم بوده و سعي كرده‌ام پاسخ اعتماد ملي پوشان را بدهم.

صحبت پاياني؟
از همه مردم ايران مي‌خواهم كه مثل هميشه حامي تيم ملي باشند. شايد در اين تورنمنت تيم ملي لغزشي تجربه كند اما اميدوارم از حمايت هاي مردم كم نشود. اين تيم با تمام توان براي بهترين نتيجه تلاش مي‌كند و اميدوارم موفق باشد.

برچسب ها: حامد حدادی ، بسکتبال
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها