به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

نفت 3 – ماشین‌سازی 0؛ آشتی هواداران با تیم نفت

نفت 3 – ماشین‌سازی 0؛ آشتی هواداران با تیم نفت

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت:
هفته اول لیگ دسته اول – استادیوم شهید محمدی مسجدسلیمان
دوشنبه 16 مردادماه 96 – ساعت 20:30
نفت مسجدسلیمان 3 – ماشین‌سازی تبریز 0
گل‌ها: احمد داودی (22 و 37) حسین دوستدار (59)
داور:روح الله شریفی
کمک داوران: جلیل شعرانی و حمیدرضا افشون
اخطار: عباس عسکری (نفت) - علی جراح‌کار (ماشین سازی)
تماشاگر: شش هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، سعید غلامعلی بیگی، علی گودرزی، مجید ایوبی، میلادخدایی‌اصل، عباس یحیی بیگی، حمید نعمتی، حسین دوستدار (65- عباس عسکری)، احمد داودی (84- احمد گمار)، محمد علی‌نژاد و احمد حجتی (66- اکبر آفاقی)
سرمربی: محمود فکری

ماشین سازی تبریز: مسعود همامی، محمدرضاپورمحمد، علی جراح‌کار، سید مهدی قریشی، علی دیندار، سید امیرحسین امیری، محمدرستمی (62- احد رستمی)، سالار افراسیابی، حسین قره‌داغی (60- محسن دلیر)، سید مرتضی محفوظی (61- اتابک زارعی) و حامدپاکدل
سرمربی: رسول خطیبی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ماشین‌سازی تبریز با نتیجه سه بر صفر به‌سود نماینده فوتبال خوزستان پایان یافت.

تیم نفت مسجدسلیمان فصل جدید لیگ دسته اول را با یک پیروزی خانگی مقابل ماشین‌سازی تبریز آغاز کرد تا با امیدواری بیشتری چشم به ادامه‌ی مسابقات داشته باشد. زردپوشان نفت در شبی که از حمایت چند هزار تماشاگر برخوردار بود، با استفاده از موقعیت‌های خلق شده 3 بار دروازه‌ی میهمان تبریزی را گشودند؛ ضمن اینکه اجازه‌ی گلزنی هم به حریف ندادند.

اولین شوک در لحظات ابتدایی مسابقه به تیم نفت وارد شد و تیم ماشین‌سازی در پی خطای یوسف بهزادی دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان صاحب ضربه پنالتی شد، اما بهزادی ضربه پنالتی محمدرضا پورمحمد را به‌خوبی مهار کرد تا آب رفته را به جوی باز گرداند. پس از اینکه بهزادی در دقیقه ششم ضربه راه دور سالار افراسیابی را نیز مهار کرد، شاگردان محمود فکری به بازی مسلط شدند و با ارائه حملاتی در نیمه نخست به دو گل رسیدند تا برنده راهی رختکن شوند.

در نیمه نیز تلاش بازیکنان دوتیم برای رسیدن به دروازه‌های همدیگر ادامه یافت که باز هم نفتی‌های مسجدسلیمان در امر گلزنی موفق‌تر از جریف عمل کردند و با ضربه‌ای که حسین دوستدار وارد دروازه حریف کرد، به سومین گل رسیدند. خطیبی پس از به‌ثمر رسیدن گل سوم تیم نفت دست به سه تعویض متوالی در ترکیب تیمش زد تا گل‌های خورده را جبران کند و فکری هم مهاجمانی تازه نفس را به ترکیب نفت افزود اما 30 دقیقه پایانی بازی توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

این بازی در نهایت به برتری سه بر صفر نفت مسجدسلیمان برابر ماشین‌سازی تبریز انجامید و نفتی‌ها در غیاب چند بازیکن باتجربه موفق به کسب اولین پیروزی شدند.

شرح گل‌ها
1-0 (نفت): در پی ارسال عباس یحیی بیگی توپ از دستان مسعود همامی گلر ماشین‌سازی رها شد و احمد داودی ضربه تمام کننده را به تیم حریف وارد کرد.

2-0 (نفت): ارسال ضربه کرنر میلاد خدایی‌اصل، تأثیرگذاری احمد حجتی و ضربه سر تماشایی احمد داودی برای دومین بار تور دروازه‌ی ماشین‌سازی را به لرزه در آورد.

3-0 (نفت): محمد علی‌نژاد توپ را به درون محوطه جریمه ماشین سازی فرستاد و حسین دوستدار با ضربه‌ای زمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

در حاشیه
* قبل از آغاز مسابقه یاد و خاطره مصطفی خراجی پیشکسوت از دست رفته فوتبال مسجدسلیمان گرامی داشته شد.
* روح‌الله شریفی داور مسابقه به‌دلیل گرمای هوا وقفه خنک کردن بازیکنان را در دقیقه 30 به اجرا گذاشت.
* رسول خطیبی که فروردین ماه 95 همراه با ماشین‌سازی در مسجدسلیمان به پیروزی رسید و در پایان فصل به لیگ برتر صعود کرد، در اولین بازی پس از بازگشت ماشین سازی به لیگ دسته اول، شکست سنگینی را مقابل نفت مسجدسلیمان متحمل شد.
* طرفداران فوتبال مسجدسلیمان حضوری پرتعداد در ورزشگاه داشتند و پس از مدت‌ها با تیم‌شان آشتی کردند. هواداران در طول بازی و پس از خاتمه مسابقه به تشویق سرمربی و بازیکنان نفت پرداختند.
* بهرام احمدی بازیکن جدید تیم نفت مسجدسلیمان که از ماشین‌سازی تبریز به نفت آمده است، به‌دلیل صادر نشدن برگ تسویه حساب از سوی تیم سابقش نتوانست بازی کند. همچنین میلاد میداودی به‌خاطر صادر نشدن کارت بازی و محمد خان‌احمدی به‌علت مصدومیت در این دیدار غایب بودند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
2
قدیمی ترین تیم خاورمیانه دمشون گرم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها