به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
تعداد نظرات: ۸ نظر

راه‌آهن 0 – شهرداری 4؛ اتفاقات عجیب در اکباتان

راه‌آهن 0 – شهرداری 4؛ اتفاق عجیب در اکباتان

خوزستان اسپورت:
هفته اول لیگ دسته اول – استادیوم راه‌آهن تهران
دوشنبه 16 مرداد 96 – ساعت: 18
راه‌آهن تهران 0 – شهرداری ماهشهر 4
گل‌ها: سجاد قنواتی (1)، فرشید پاداش (6، 15 و 50)
داور: علی بای
کمک داوران: حسین سلیمانی و رضا درویش
اخراج: میلاد شیخ‌سلیمانی (1+90- شهرداری)
اخطار: حسین آشنا، داود جمشیدی، سروش ناصری (راه‌آهن) - میثم کریمی، وحید مهدی‌خانی، سجاد قنواتی (شهرداری)
تماشاگر: صد نفر

راه‌آهن تهران: حسین آشنا، علیرضا حضرتی، سروش ناصری، فخرالدین قلی‌زاده، حمیدرضا نوجوان، داود جمشیدی، کریم ابراهیمی، محمد عبدالله‌پور، هادی ایمانی و محمد نجارنیارکی
سرمربی: ؟

شهرداری ماهشهر: وحید مهدی‌خانی، میلاد شیخ‌سلیمانی، وحید همراز، کمال‌الدین نیک‌خو، مصطفی کیانی، محمد پورسواریان، حسین مالکی، سجاد قنواتی، فرشید پاداش، میثم کریمی و بابا محمدی
سرمربی: کورش موسوی

خلاصه بازی
تیم شهرداری ماهشهر اولین بازی در لیگ دسته اول را با پیروزی پرگل مقابل تیم 10 نفره راه‌آهن تهران آغاز کرد.

سفیدپوشان شهرداری ماهشهر بعدازظهر امروز در یک بازی که با اتفاقات عجیبی همراه بود، موفق شدند با نتیجه 4 بر صفر تیم راه‌آهن تهران را شکست دهند و در صدر جدول لیگ یک قرار بگیرند.

سجاد قنواتی در ثانیه‌های ابتدایی مسابقه دروازه تیم 10 نفره راه‌آهن را گشود و فرشید پاداش در دقایق 6، 15 و 50 سه بار دروازه حریف را باز کرد تا اولین هت‌تریک فصل جدید لیگ یک را به‌نام خود ثبت کند.

اتفاق مهم این بود که کمیته مسابقات سازمان لیگ به‌دلیل بدهی تیم راه‌آهن تهران اجازه‌ی بازی به بازیکنان جدید این تم را نداد و راه‌آهنی‌ها در نهایت با 10 بازیکن شامل بازیکنان بزرگسالان و تیم‌های پایه راه‌آهن که مجوز بازی داشتند، به میدان رفتند.

نکته جالب بعدی این بود که 2 دروازه‌بان در تیم 10 نفره راه‌آهن به میدان رفتند که حسین آشنا به‌عنوان دروازه‌بان و محمد نجار نیارکی به‌عنوان بازیکن در این مسابقه حاضر شدند. نجار نیارکی در شرایطی با پیراهن شماره 22 در میدان حاضر شد که رباط صلیبی چای چپ این دروازه‌بان دچار پاره‌گی بوده، اما به‌خاطر کمبود بازیکن و درخواست مربیان تیمش در میدان حاضر شد.

تیم زردپوش راه‌آهن که بازی را با 10 بازیکن آغاز کرده بود، تا پایان با همین نفرات به کارش ادامه داد. تیم شهرداری ماهشهر هم در دقیقه 91 با اخراج میلاد شیخ‌سلیمانی 10 نفره شد تا دوتیم در وقت تلف شده مسابقه با تعداد بازیکنان برابر به بازی ادامه دهند.

کادر فنی تیم راه‌آهن نیز اجازه نشستن روی نیمکت را نداشتند و نیمکت این تیم خالی بود. سیروس دین‌محمدی و همکارانش از روی سکوها به هدایت تیم‌شان پرداختند.

راه‌آهن 0 – شهرداری 4؛ اتفاق عجیب در اکباتان

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
2
4
ماشالله با شهرداری ماهشهر
امیدوارم بیاد لیگ برتر
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
1
7
بنظرم حرکت جوانمردانه این بود که شهرداری هم ۱۰ نفره بازی میکرد.
صادق خسرجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
5
3
آقا داود طرفدار تهرونیا شدی.همین راه آهن باعلی دایی وتارتار قبلا باپارتی همه کار کردن اینم شد عاقبتشون.هرچی سرشون بیاد حقشونه.همون 10 نفر لابد با پارتی دایی مجوز بازیشون صادرشد.ادمین بچاپ خواهشا
جواد قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
1
4
فرشید پاداش عزیز از شهرستان چهار فصل چرام استان کهگیلویه و بویراحمد نام خودش و شهرمون را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه کرد ... اولین هتریک فوتبال حرفه ای ایران در سال ۹۶ - ۹۷ ...
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
3
بحث طرفداری نیست، شاید هیچ کس به اندازه من سالی که اون داستان راه آهن و نفت آبادان پیش اومد متنفر نشد از راه آهن، ولی همون حرکت هم درست نبود، الان هم به نظرم حرکت دیروز درست نبود، نمی خوام ادای فیلمای حاتمی رو دربیارم و پهلوون بازی کنم، ولی بالاخره فوتبال اصلش به لذتش هست، برد و باخت ها فراموش می شه ولی بعدش لذت حرکات خوب هیچ وقت فراموش نمی شه، شما ببینید دیروز سالروز بازی ایران-چین جام ملت های آسیا بود، تلخی حذف ایران الان از بین رفته ولی هنوز همه اون حرکت رحمان رضایی و بداوی یادشون نرفته، شما ببینید الان لیگ برتر چه لذتی داره؟ همه تلاش ها دوباره داره می ره به سمت دوقطبی کردن فوتبال، پارسال که تمام تلاش شد پرسپولیس بالاخره بعد از 10 سال قهرمان شد، هر چی بازیکن بود دادن به این تیم، امسال اومدن به استقلال هم همون کمک ها رو کردند، خوب چه لذتی داره، بجز حرص برای من و تو چی می مونه؟ تمام ایران از شبکه خبر و سه و ورزش و رادیو ورزش فقط این چند روز می گفتن شاید اگه پنالتی استقلال گرفته می شد فلان می شد و بهمان می شد، دیدیم که کلا اصل حرکت افساید بود، طوری رفتار می کنند همیشه و کارشناسا طوری حرف می زنند که استقلال و پرسپولیس اگر چکار کنند برنده می شوند، انگار تیم های حریفشون اجنبی هستند و از مغولستان اومدن، بابا یه بار هم تحلیلتون به نفع تیم حریف باشه، حرفم اینه که باید مسابقه در شرایط مساوی و برابر برگزار بشه.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
1
0
سلام .علاوه بر اینکه روحیه بازیکنان راه اهن را هئیت فوتبال را بهم ریخته بودند .اشتباهات داور مسابقه هم بی تاثیر در باخت راه اهن نبود.خطای اول که منجر به گل شد خطا نبود وگل دوم را هم با دست روانه دروازه کردند.طوری که داور اول گل وبعد هند وبعد دوباره گل اعلام کرد.جالب کار اینجا بود که داور بعد از مشورت با داور کناری گل را پدیرفت که کمک خودش گفت من اصلا صحنه را ندیدم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
1
با این اوصاف راه آهن مظلومانه و ناعادلانه بلاخته و قطعا هر تیم دیگه ای هم که بود میتونسته راه آهنو ببره . شهرداری باید بدونه رقبای سرسخت و چقری داره که میتونن براحتی شهرداری رو بفرستن قعر جدول . در باد این برد بادآورده قرار نگیرن .
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
1
ای ولللللللللللللللللللللللللل ای وللللللللللللللل به ماهشهریا

یک روز خوب با دیدن خبر 4 گل شهرداری ماهشهر به راه آهن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها