به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

فکری: اجازه ندهید یکسری افراد به داوری نفوذ کنند

فکری: اجازه ندهید یکسری افراد به داوری نفوذ کنند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تمرینات و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم که در بازی فردا مقابل ماشین‌سازی 3 امتیاز کامل را کسب کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفت‌وگو با فارس در خصوص بازی فردا مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: به هر حال فردا لیگ یک شروع می شود برای بیشتر تیم‌ها خیلی مهم است که بازی اول را با پیروزی از میدان خارج شوند مخصوصاً تیم‌هایی که میزبان هستند و دوست دارند با وجود حضور هواداران 3 امتیاز را کسب کنند. به هر حال تیم ما هم شرایط خوبی دارد، تمرینات و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم که در بازی فردا مقابل ماشین‌سازی تبریز 3 امتیاز کامل را کسب کنیم.

وی ادامه داد: شناخت نسبی نسبت به تیم ماشین‌سازی تبریز داریم به هر حال نمی‌شود آنالیز کامل کرد چون اولین بازی امسال است و فیلم و تصاویر کاملی نداریم ولی شناخت نسبی نسبت به بازیکنانی که در این تیم حضور دارند داریم و می‌دانیم که کادر فنی خوبی دارند، امیدوارم  که بازی اول بازی جذابی باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نمی‌شود گفت چون تیم ماشین‌سازی نسبت به تیم ما دیر شروع کرده است حتماً بازنده خواهد شد، فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، سال گذشته تیم نفت تهران با توجه به اینکه خیلی دیر بسته شد در نهایت قهرمان جام حذفی ایران شد که همین اساس نمی‌توان گفت چون شرایط ماشین‌سازی نسبت به ما فرق می‌کند و ما حتماً پیروز از میدان خارج خواهیم شد. مطمئناً ماشین‌سازی برای برد به میدان خواهد آمد، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و امیدوارم شروع خوبی داشته باشیم و 3 امتیاز کامل را کسب کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوار هستم با توجه به بازی‌های حساس و شرایط متفاوتی که لیگ یک دارد انتخاب داوران به درستی انجام شود و مسئولین سازمان لیگ توجه و نظارت بیشتری داشته باشند تا  مشکل خاصی به وجود نیاید و اجازه ندهند یکسری افراد به داوری نفوذ کنند. برای همین خواهش می‌کنم که از همین بازی اول نظارت بیشتر شود تا داوران عادلانه سوت بزنند تا حق ناحق نشود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها