به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

مکوندی: عبور از لایه‌‌های دفاعی ما هنر می‌خواهد

مکوندی: عبور از لایه‌‌های دفاعی ما هنر می‌خواهد

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره دفاعی بازی کردن این تیم در دیدار شب گذشته برابر استقلال تهران، گفت: دفاع کردن نوعی از فوتبال است و یک سبک محسوب می‌شود و عبور از لایه‌های دفاعی نیز هنر می‌خواهد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، بهروز مکوندی در خصوص تساوی این تیم در دیدار شب گذشته برابر استقلال تهران، اظهارکرد: استقلال تهران با توجه به این‌که در بازی اول خود شکست خورده بود، در این دیدار به دنبال پیروزی بود، ضمن این‌که بازیکنان محروم و مصدومش نیز به این بازی رسیده بودند و در واقع با تیم کامل روبه‌روی ما حاضر شد.

وی گفت: ما هم با توجه به بضاعت‌مان مجبور بودیم یک بازی بسته به نمایش بگذاریم و امیدمان به ضد حملات باشد تا بتوانیم به نتیجه برسیم. تمام بازیکنان‌مان روز گذشته خوب کار کردند و نتیجه عملکرد خوب‌شان، کسب یک امتیاز خوب از این دیدار بود.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این که مهره‌های استقلال تهران اصلا قابل قیاس با بازیکنان تیم ما نیستند، افزود: استقلال تهران بازیکنان خوبی را در اختیار دارد که با تجربه و ملی‌پوش هستند، ضمن این‌که این تیم، یک بازیکن خارجی خوب هم دارد. به نظر من با توجه به شرایط متفاوت دو تیم، ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

وی درباره این‌که گفته می‌شود که استقلال خوزستان در بازی شب گذشته  تنها به دفاع اتوبوسی پرداخت، گفت: دفاع کردن نوعی از فوتبال است و یک سبک محسوب می‌شود و آقای ویسی نیز بر اساس توانایی تیم چنین سبکی را برای بازی با استقلال تهران انتخاب کرد و شاید اگر باتوجه به بضاعت تیمی‌مان به صورت باز، بازی می‌کردیم، نمی‌توانستیم امتیاز لازم را به دست آوریم. به هر حال نمی‌توان گفت که حریف دفاعی بازی کرد و تیم مقابل هم باید هنر گذشتن از لایه‌های دفاعی را داشته باشد. در کل گذشتن از لایه‌های دفاعی هم هنر می‌خواهد.

مکوندی در ارزیابی از استقلال تهران نیز عنوان کرد: با توجه به مهره‌های بسیار خوبی که این تیم دارد، به نظرم اگر به درستی از این نفرات استفاده شود، قطعا امسال استقلال تهران حتی بهتر از فصل گذشته نتیجه خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: در آن مقطع زمانی که تیم‌ها در حال آماده شدن برای مسابقات بودند، مسوولان باشگاه ما به دنبال نگه داشتن تیم در لیگ برتر و پیدا کردن اسپانسر بودند و دیر آغاز شدن تمرینات نیز باعث شد که از نظر فنی از سایر تیم‌ها عقب‌تر و به شکل اصلی نرسیده باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
jafar
|
Switzerland
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
5
درود بر مکوندی و ویسی ؛ با توجه به دلائل منطقی و محکمی که آقای مکوندی توضیح دادند آقای ویسی با دفاعی بازی کردن بهترین تصمیم را گرفت اگر کسانی ایرادی به دفاع اتوبوسی می گیرند پس این ایرادات را اول از کیروش در تیم ملی و بعد هم از علی دایی بگیرند که با همین حربه مقابل صنعت نفت بازی کرد ؛ مطمئن باشید بعید نیست که دائی مقابل استقلال خوزستان در اهواز هم از همین حربه استفاده کند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
2
دوتا مهاجم لازم داريم
آفرين به بچه هاى اس خوزستان دمشون گرم" فولستقلالى
m6
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
1
استقلال خوزستان مهاجمی میخاد که از ضد حمله ها به بهترین نحو ممکن استفاد کنه و گلزن باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها