به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

بحرانی: می‌توانستیم استقلال را شکست بدهیم

بحرانی: می‌توانستیم استقلال را شکست بدهیم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که این تیم توانایی شکست دادن استقلال در ورزشگاه آزادی را داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، سلمان بحرانی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص تساوی استقلال و استقلال خوزستان در دیدار هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: مقابل استقلال عملکرد خوبی در دفاع تیمی داشتیم و کادرفنی هم از عملکرد تیم راضی بود. ما چند ضدحمله داشتیم، اما در این حملات خیلی خوب نبودیم.

وی افزود: در شرایطی هم که من به زمین آمدم، استقلال مالک توپ بود و ما دونده بودیم. از وقتی به زمین آمدم، یک پاس خوب به یونس دلفی دادم که کارشناسان باید نظر بدهند روی دلفی پنالتی شد یا نه.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش توانایی شکست دادن استقلال را داشت یا نه، گفت: توانایی بردن استقلال را در خانه‌اش داشتیم و یک موقعیت خیلی خوب هم موسی کولیبالی در شش قدم داشت که توپ به سر او سایید، اما نتوانست ضربه بزند. اگر کوچک‌ترین ضربه به آن توپ خورده بود، دروازه استقلال باز می‌شد، چون گل نکردن آن توپ سخت‌تر از گل کردنش بود.

بحرانی یادآور شد: چون بیشتر تمرکزمان روی ضدحملات بود، موقعیت آن‌چنانی دیگری نداشتیم. آنها هم چند موقعیت خوب داشتند و فکر می‌کنم روی علی قربانی نیز پنالتی شد. عقیل کعبی شیطنت کرد و لباس مهاجم استقلال را کشید که احساس می‌کنم پنالتی بود.

وی درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: سایپا تیمی خوب و در این دو هفته شرایطی مشابه ما داشته است. ما می‌توانیم در اهواز از حریفان‌مان امتیاز بگیریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم حداکثر امتیازهای داخل خانه را کسب کنیم، چون این اتفاق برای ما مهم است. در بازی‌های خارج از خانه هم باید امتیاز بگیریم و البته با توجه به توان‌مان باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فرخ زاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
1
2
همه دارن صبحت از این میکنن که خطا شده روی علی قربانی.من هم موافقم خطا بود.اما خواهشم از خوزستان اسپورت اینه که به این نکته اشاره ویژه بکنه ک هنگام ارسال توپ قربانی در آفساید بوده.بنده بیش از 15بار فیلمو چک کردم.علی قربانی در آفساید بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
1
علي قرباني كاملاً در افسايد بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها