به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

گل محمدی: استقلال خوزستان حریف آسانی نیست

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: کار ما تازه شروع شده است و راه سختی در لیگ داریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایمنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار کرد: تصور نمی‌کنیم که فردا بازی ساده‌ای داشته باشیم. شاید خیلی‌ها اینگونه فکر کنند که به خاطر چند برد اخیر ما فردا کار راحتی داریم، اما می‌دانیم که این بازی هم دشوار است چون استقلال خوزستان، حریف فردای ما تیم بسیار خوبی است.

وی افزود: استقلال خوزستان در بازی‌های خارج از خانه بسیار خوب عمل کرده و ثابت کرده که دراین دیدارها تیم خطرناکی است، بنابراین کار سختی خواهیم داشت و باید این بازی را جدی بگیریم.

گل محمدی بیان کرد: خدا را شکر در روزهای اخیر تمرینات خوبی داشته‌ایم و آمادگی بازیکنان برای بازی فردا بسیار بالاست و امیدواریم که ۳ امتیاز بازی نصیب ما شود تا بتوانیم در جدول شرایط بهتری پیدا کنیم. امیدوارم فردا هواداران هم به ورزشگاه بیایند و باعث دلگرمی تیم ما شوند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: فردا باید سعی کنیم از پاس‌های کوتاه، شوت از دایره دفاعی و ارسال از کنار بیشتر استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه بازی فردا برای ما خیلی سخت خواهد بود گفت: امیدوارم که بازیکنان به این شعور و آگاهی رسیده باشند که هر بازی سختی‌ها و مشکلات خاص خود را دارد، ما البته هنوز جای پیشرفت داریم و بازیکنان هم آماده هستند و در هر بازی می‌توانند خطرناک باشند، فقط امیدواریم که به خاطر بردهای اخیر مغرور نشده باشند چون کار ما تازه شروع شده است.

گل محمدی بیان کرد: کار ما تازه شروع شده است و راه سختی در لیگ داریم، هر هفته به این فکر می‌کنیم که بیشتر از قبل پیشرفت داشته باشیم، بار دیگر باید بگویم که امیدوارم بچه ها مغرور نشده باشند و به آینده و بازی های بهتر فکر کنند.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: به خاطر اینکه چند بازیکن ما در آستانه محرومیت قرار دارند نمی‌توانیم به بازی سبک و با احتیاط فکر کنیم، ولی بازیکنان باید حواسشان را بیشتر جمع کنند تا در بازی‌های بعد دچار مشکل نشویم. البته خدا را شکر می‌کنیم که بازیکنان ذخیره خوبی داریم که می‌توانند در هر شرایط جایگزین خوبی برای دیگر بازیکنان باشند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها