به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
تعداد نظرات: ۲۱ نظر

اس.تهران 0 – اس.خوزستان 0؛ تقسیم امتیاز آبی‌ها

اس.تهران 0 – اس.خوزستان 0؛ تقسیم امتیاز آبی‌ها

خوزستان اسپورت
هفته دوم لیگ هفدهم – استادیوم آزادی تهران
جمعه 13 مرداد 96 – ساعت: 21
استقلال تهران 0 – استقلال خوزستان 0
داور: وحید کاظمی
کمک داوران: آرمان اسعدی و اسد حاج محمدی
اخطار: سجاد شهباززاده، میلاد زکی‌پور (استقلال) - حسین بهرامی، ابوالفضل علایی، یونس دلفی (استقلال خوزستان)
تماشاگر: 20 هزار نفر

استقلال تهران: سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، روزبه چشمی، امید نورافکن (64- مهدی قائدی)، سرور جباروف (67- مجتبی جباری)، داریوش شجاعیان، جابر انصاری (77- سجاد شهباززاده) و علی قربانی
سرمربی: علیرضا منصوریان

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، علیرضا زندوی (80- وحید عسگرپور)، موسی کولیبالی، ابوالفضل علایی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حکیم نصاری، حسین بهرامی (60- سلمان بحرانی)، سعید زارع، رضا کرملاچعب و حسین صادقی (65- یونس دلفی)
سرمربی: عبدالله ویسی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر به تساوی بدون گل انجامید.

استقلال خوزستان پس از شکست دادن تراکتورسازی با تغییراتی در خطوط مختلف میدان به دیدار استقلال تهران رفت. فرامرزی، ریکانی و بحرانی که در مسابقه قبلی جزو بازیکنان اصلی بودند، جایشان را به علایی، بهرامی و کرملاچعب دادند. ترکیب استقلال تهران هم شاهد بازگشت بازیکنان محروم به اضافه جباراف و قربانی بود و بیت‌سعید بازیکن سابق استقلال خوزستان بازی را از روی نیمکت استقلال تهران تماشا کرد.

در نیمه اول این مسابقه، کنترل توپ و میدان در اختیار استقلال تهران بود و شاگردان منصوریان با حمایت هوادارانشان در پی گشودن دروازه‌ی تیم میهمان بودند. بازیکنان استقلال خوزستان هم با تجمع در نیمه زمین خودی و تشکیل دفاع چندلایه به کنترل فشار استقلالی‌های تهران می‌پرداختند و کمتر به یاران استقلال اجازه‌ی رویارویی با شیخ‌ویسی را می‌دادند.

پس از اینکه شوت میثم دورقی از روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 16به شکل خطرناکی از بالای دروازه استقلال تهران گذشت، امید نورافکن دوبار در دقایق 19 و 22 دروازه استقلال خوزستان را هدف قرار داد اما ضربات این بازیکن ثمری برای تیم میزبان نداشت. در آخرین دقایق نیمه نخست هم داور مسابقه از یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه استقلال خوزستان گذشت تا این نیمه بدون گل تمام شود.

در نیمه دوم، فشار بازیکنان استقلال تهران برای رسیدن به گل ادامه پیدا کرد و شاگردان ویسی هم در دقایقی که از زیر فشار حریف بیرون می‌آمدند، به دروازه رحمتی نزدیک می‌شدند تا از ضدحملات در پی رسیدن به یک گل غافلگیرانه باشند.

در دقیقه 53 ضربه سر ابوالفضل علایی راهی به دروازه استقلال پیدا نکرد و در دقیقه 62 هم بحرانی تازه وارد فرصت گلزنی را به دست آورد که پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت. در سمت مقابل هم دو ارسال خطرناک از وریا غفوری و مهدی قائدی تازه‌نفس به‌شکل خطرناکی از جلوی دروازه استقلال خوزستان عبور کردند. در دقیقه 76 ضربه سر کولیبالی و چهار دقیقه پس از آن ضربه سر محکم علی قربانی ثمری برای دوتیم نداشتند تا بازی به 10 دقیقه پایانی برسد.

در دقایق پایانی، داور میدان برخورد مدافع استقلال تهران با یونس دلفی مهاجم جوان استقلال خوزستان، همچنین برخورد مدافعان تیم میهمان با سجاد شهباززاده را در محوطه جریمه دوتیم پنالتی تشخیص نداد و به دلفی و شهباززاده کارت زرد نشان داد.

این دیدار در نهایت به نتیجه مساوی بدون گل انجامید تا استقلال خوزستان متحول شده که 20 بازیکن را در ابتدای فصل از دست داده، چهار امتیازی شود.

در حاشیه
* تعدادی از هواداران فولاد خوزستان با در دست داشتن پرچم این تیم در ورزشگاه آزادی حاضر شده و به تشویق استقلال خوزستان پرداختند.
* هنگامی که عبدالله ویسی و کادر فنی استقلال خوزستان وارد زمین شدند تماشاگرانی که در کنار جایگاه خبرنگاران حضور داشتند ویسی و کریم بوستانی را مورد تشویق قرار داده که سرمربی استقلال خوزستان برای آنها دست تکان داد.
* بازیکنان هر دو تیم و اعضای کادر فنی با حضور در مقابل جایگاه مخصوص شاخه‌های گل را در آنجا قرار دادند.
* جابر انصاری از استقلال و وحید شیخ ویسی از استقلال خوزستان به سمت نیمکت حریفان رفتند و با اعضای کادر فنی آنها به خوش و بش پرداختند.
* علیرضا منصوریان و عبدالله ویسی زمانی که به سمت جایگاه مخصوص شهید بابایی می‌رفتند با یکدیگر روبرو شدند و به خوش و بش پرداختند.
* سه دستیار خارجی کارلوس کی‌روش در جایگاه ویژه حضور داشتند و نظاره‌گر این بازی بودند.
* هواداران استقلال در دقایق پایانی نیمه اول که داور از یک صحنه در محوطه جریمه استقلال خوزستان چشم پوشی کرد، به شدت علیه داور و فدراسیون فوتبال شعار دادند.
* حسن بیت‌سعید مهاجم خوزستانی تیم استقلال تهران به صلاحدید منصوریان روی نیمکت نشست و فرصت بازی پیدا نکرد.
* داور مسابقه در دقایق پایانی به یونس دلفی بازیکن جوان استقلال خوزستان به دلیل تمارض در محوطه جریمه حریف کارت زرد نشان داد.
* همین اتفاق برای سجاد شهباززاده مهاجم استقلال تهران رخ داد و این بازیکن به دلیل تمارض کارت زرد گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۱
Blue
|
Germany
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
7
خيلي عالي بود و با هيجان بالا ،،واقعا دم بچها گرم ،،
SS AHWAZ
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
2
6
بیت سعید چهارمیخ شده بود رو نیمکت فکر کنم به حقش داره میرسه .
پاسخ ها
ابادانی
| Germany |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
بیت سعید هم حق داره برای پول بره تیمهای دیگه.اشکال از مدیران ماست که هروقت پول دارند پولشون برای بازیکنان غریبه است و هروقت ندارند از بازیکنان بومی انتظار فداکاری دارند.بیت سعید هم اگه بهش پول می دادند تو یکی از سه تیم خوزستانی می موند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
3
5
آقای بیت سعید دیدی عاقبت پشت کردن ب استانت چی بود منصوریان نشوندت رو نیمکت
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
6
ای ول به تمام بچها. دمتون گرم خسته نباشید. این یک امتیاز رو واقعا بایستی گفت: مبارکه چون از 10 امتیاز شیرین تر بود.
jafar
|
Switzerland
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
7
درود به بازیکنان و کادر فنی استقلال خوزستان ؛ باعث افتخار خوزستان سرفراز و مهد فوتبال ایران هستید . برد در خانه و مساوی در خارج از خانه نتایج درخشانی است به امید پیروزی در بازیهای بعدی انشاءالله .
amin behbahan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
7
ویسی تیم خیلی خوبی بسته...دروازه بان، دفاع و خط هافبک خیلی خوبی داره وباید در خط حمله تقویت بشه
به این تیم خیلی امیدوارم...
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
7
دمتون گرم روحمون شاد شد، مدیریت یعنی این تیم خم شده نه تنها نشکسته بلکه مستحکم تر هم داره میشه، اقای اژدری لطفا بیرون
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
8
پورموسوی برگرد دستیاری ویسی بزرگ ارزش داره!!!
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
7
ویسی دمت گرم ...بچه ها عالییی بود بخصوص وحید ..حیفه به خدا از این تیم حمایت نمیشه. ..هواداران حالا که فولاد رو نابود کردن لااقل بازیا خانگی اس خ ورزشگاه رو پر کنین .این تیم و صنعت نفت میتونین جزو 5 تا بالا باشن. ..شک نکنید .فولاد هم 10-11 میشه
پاسخ ها
ابادانی
| Germany |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
صنعت نفت که به قول کمالوند اسانسوریه ؟ و اون اومده که ابادان رو نجات بده.واقعا که یعنی اینقدر ما ابادانیها دچار قحط الرجال شدیم که کمالوند هم ضعف هامون رو اول تو سرمون می کوبه و بعد خودش رو به عنوان قهرمان معرفی می کنه.ابادانی که بزرگترین ستاره های تاریخ فوتبال ایران رو داشته حالا کمالوند میخواد ازش حمایت کنه وقهرمانش بشه.متاسفم برای خودمون.فقط همین.
ابادانی
|
Germany
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
6
نیمکت نشینی بیت سعید قابل پیش بینی بینی بود.منصوریان اصلا مربی نیست و نمیتونه از بازیکنان بازی بگیره.بیت سعید اگه به پول خوبی رسیده باشه که بازهم خوبه و گرنه از همون اول قابل پیش بینی بود که پیشرفت نمیکنه تو استقلال.ویسی تنها مربی هست که در انتخاب بازیکن به شهر انها نگاه نمیکنه برخلاف پورموسوی.و نگاهش استانی هست .تیم سالم هست و تنها امید ما خوزستانیها.ویسی با دست خالی شاهکار کرده تا حالا.پایه استقلال خوزستان امروز براساس چهار بازیکن بود کولیبالی شیخ ویسی دورقی ونصاری.البته همه خوب بودند.اگه میشد تیم تو خط حمله و البته بازیکن خلاق میانی تقویت بشه باور کنید برای قهرمانی هم چیزی کم نداشتیم.
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
4
با شناختي كه از منصوريان داريم بعيد به نظر ميرسه بيت سعيدو ديگه بازي بده. كاشكي فولاد يا اس خوزستان تا دير نشده بيت سعيدو برگردونن به خوزستان. همون جور كه پارسال ساسان انصاري رو برگردوندن به فولاد و با گلهايي كه زد مانع سقوط فولاد شد. حتي برزاي رو هم ميشه برگردوند.
فوادی
|
Germany
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
1
3
جناب ادمین اشتباهاتت زیاد شده! تعویض دقیقه 65 یونس دلفی با حسین صادقی بوده. ممنون
مدیر پایگاه سلام
تشکر از تذکر شما. نام بازیکن تعویضی اصلاح شد.

مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
7
درود به شرفت حاج عبدالله خوب ترمز این منصوریان مغرور رو کشیدی. اولین برد خونگیش روبرو تیما خوزستان نباشه هرتیمی رو ببره واسمون مهم نیست
پاسخ ها
ابادانی
| Germany |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
به خدا امثال ویسی ، سعداوی ، بهنام سراج و صدها مربی جوان استانمون یه تار موشون ارزش داره به مربی مثل منصوریان که فقط پول حروم میکنه و استعدادها رو می کشه .
ابادانی
|
Germany
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
3
خوزستان اسپورت ، برزای بازیکن ازاد هست؟ کاش بیاد اس خوزستان.در مورد بیت سعید چی اگه بخواد برگرده با توافق اتسقلال تهران ایا تیم اس خوزستان جای خالی داره؟ دوستان پورموسوی بیت سعید رو نمیخواد الکی دلخوش نباشید.
مدیر پایگاه سلام
بهنام برزای بازیکن آزاد است و استقلال خوزستان هم دو جای خالی دارد.

بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
1
1
آبادانی میشه اینقدر الکی به اسم آبادانی برای صنعت حاشیه درست نکنی . میتونی بمو فحش بدی ولی میگم بهتره ساکت بشی . تراکتور دوتا بازیشو باخته ولی هواداراش نه انتقادی از تیمشون میکنن و نه توهینی . ما هواداران امسال چه ببریم چه ببازیم در کنارتیم و کمالوند هستیم . دوتا بازی کردیم اس تهرانو زدیم و در بازی با سایپا هم همه فهمیدن داور باختمون داد . این کجاش بده که میای الکی انتقاد میکنی برو بابا کشکته بسابون .
ابادانی
|
Germany
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
2
قابل توجه همه اونهایی که من رو متهم به حاشیه سازی برای صنعت نفت می کنند. بحث من در چند کامنت اخیر در مورد نتیجه گرفتن ویا نگرفتن تیم نبود. بحث من در مورد حرفهای کمالوند هست.من بخشی از حرفهای ایشون رو نقل می کنم:
-------------------------
مشکل اساسی که ما در آبادان با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، امکانات سخت‌افزاری است. واقعا امکانات رفاهی آبادان خوب نیست. حتی ورزشگاه تختی آبادان نیز فرسوده است و سکوی تماشاگران آن باید حتما شرایط بهتری پیدا کند. همین مشکلات است که به من اجازه نمی دهد درباره مقام‌های بالاتر لیگ صحبتی انجام دهم.
------------------
اینهم بخش دیگری ازصحبتهای ایشون:
صنعت‌نفت در سالیان گذشته به صورت آسانسوری در لیگ برتر و لیگ یک حضور داشته است و امسال هدف من این است که رتبه تک رقمی کسب کند و سال آینده نیز در جایگاه‌های بالاتری قرار بگیرد.
------------------------------
حالا خودتون قضاوت کنید. ایشون میخواد بگه ابادان امکانات نداره ابادان ضغیفه و من که رتبه تک رقمی به دست میارم (با اینهمه هزینه ای که کرده) دارم معجزه می کنم و ابادانیها باید قربون صدقه م برن.
و اما حرف اخر من ابادانیم و با تمام وجود به ابادان و خرمشهر و شادگان و...افتخار می کنم اما ادم ساده اندیشی نیستم که فریب امثال کمالوند رو بخورم. ما خودمون هزاران قهرمان داریم و نیازی نداریم کمالوند صدای ما بشه.ابادانی اصیل فریب نمی خوره اقا بهروز. شما ابادانی نیستی عزیزم.
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
1
آبادانی چیزی خبر نداری اظهار نظرنکن پورموسوی خودش هم تو مصاحبش گفت بیت سعید وطیبی رو میخاستم حتی گفت بختیار رو میخاستم حتی گفت انصاری رو میخاستم اینا خودشون رفتن لطفا ب سید توهین نکنید
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
1
آبادانی عزیز سلام ؛ فکر کنم متوجه اصل صحبت آقای کمالوند نشدی و کمی بدبینانه به موضوع نگاه می کنی . تمام حرف های او را که در متنت نوشتی واقعیت داره ؛ آبادان و خرمشهر زمانی عروس شهرهای خلیج فارس بودند و در مقام مقایسه بنده که در قلب اروپا زندگی می کنم متوجه ام که امکاناتی که اکثر شهرهای خوزستان آنزمان داشت در سطح الان اروپا بود متاسفانه بعد از جنگ و ویرانی خوزستان به بازسازی خرمشهر و آبادان توجهی نشد و ده سال پیش وقتی تو آبادان به یک راننده تاکسی گفتم چرا اینجا هنوز این وضعه با کمال تاسف جواب داد نمی بینی آمریکا نزدیکمونه هر آن ممکنه خمپاره بزنن !!! عزیز من ستاره داشته باشی استادیوم درست و امکانات نداشته باشی خو پ کجا برن تمرین کنن ؟ ما اگر هزار قهرمان داشتیم که حق آبادان و خرمشهر را بگیره که وضع اینطور نبود حالا هم که بعد از ۴۰ سال یکی پیدا شده که اعتراض کنه شما میگی نیاز نداری کسی صدای تو باشه ؛ اگر همه صداشون درنیاد و مثل اون تاکسی داره باشن خو معلومه صد سال دیگه هم آبادان واستادیوم تختی همینطوره و میشن آثار باستانی .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها