به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

عبدالله ویسی: در شرایط بحرانی قرار داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تیم ما در بحران است و بنابراین به ۳ امتیاز بازی فردا احتیاج داریم و امیدواریم که بتوانیم برنده این بازی باشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایمنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن در هفته بیستم لیگ برتر اظهار کرد: بازی‌های لیگ به نقطه حساس خود رسیده است، این بازی هم مانند دیگر دیدارهای لیگ هم برای ما و هم برای ذوب آهن حساس است.

وی افزود: ذوب آهن تیم جوانی دارد و آنها از نظر روحی در شرایط مطلوبی هستند و برای مسابقات لیگ هم احترام بالایی قائل هستند.

ویسی با بیان اینکه استقلال خوزستان در شرایط بحرانی به سر می‌برد گفت: تیم ما در بحران است و بنابراین به ۳ امتیاز بازی فردا احتیاج داریم و امیدواریم که بتوانیم برنده این بازی باشیم.

وی ادامه داد: ما در بازی رفت برابر ذوب آهن می‌دانستیم که مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ باید به میدان برویم، آنها از لحاظ تکنیکی در سطح بالایی هستند و بازیکنان خوبی مانند قاسم حدادی فر دارند. این بازیکن در بازی فردا هم باید کنترل شود.

ویسی تصریح کرد: ما برای این بازی برنامه های خاص دیگری هم داریم و که باید در زمین اجرا کنیم، اما بدانید که ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و مطمئناً شرایط خوبی پیدا خواهیم کرد.

وی با اشاره با غایبان تیمش گفت: ما برای بازی فردا مصدوم نداریم اما دو بازیکن دفاع وسط ما محروم هستند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها