به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

نصاری: باید از اعتبار استقلال خوزستان دفاع کنیم

نصاری: باید از اعتبار استقلال خوزستان دفاع کنیم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان مدعی شد شاگردان عبدالله ویسی با هدف کسب امتیاز مقابل استقلالی‌های تهران صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، حکیم نصاری درباره شرایط فعلی استقلال خوزستان و پیروزی این تیم در هفته اول برابر تراکتورسازی به تسنیم اظهار داشت: معمولاً تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی کار سختی دارند، چون تازه از شرایط بدنسازی خارج شده‌اند. در این بین کار تیم ما سخت‌تر بود، چون تمرینات‌مان را دیرتر شروع کرده‌ بودیم و از لحاظ هماهنگی شرایط خوبی نداشتیم.

وی در ادامه افزود: به قول عبداله ویسی تیم تراکتورسازی را با خوش‌شانسی بردیم و شیخ‌ویسی هم عملکرد بسیار خوبی داشت. با این حال برای ما خوشحال‌کننده بود که در شروع لیگ برتر سه امتیاز مهم گرفتیم، ولی امیدوارم از لحاظ فنی شرایط بهتری پیدا کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین از آمادگی تیمش برای رویارویی با استقلال در ورزشگاه آزادی یاد کرد و گفت: شکست استقلال مقابل صنعت نفت کار ما را سخت‌تر کرد و آنها قطعاً برای جبران آن باخت پا به میدان می‌گذارند. بازی با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شرایط خاص خودش را دارد و ما هم انگیزه زیادی داریم تا خودمان را نشان دهیم. مطمئناً می‌خواهیم از استقلال در تهران امتیاز بگیریم و باید از اعتبار استقلال خوزستان دفاع کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
1
2
عاش حکیم انشالله الفوز ابهمتک وباقی شباب یاالله.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها