به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

پورموسوی: دنبال اولین پیروزی خانگی هستیم

پورموسوی: دنبال اولین پیروزی خانگی هستیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید که تیمش برابر نفت تهران تلاش می‌کند به نخستین برد خانگی برسد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار برابر نفت تهران، اظهار کرد: فردا از بازی‌های سخت ما خواهد بود. نفت تهران همیشه جزو مدعیان لیگ بوده و امسال هم در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. به درگیری‌های مالکیتی این باشگاه توجه نمی‌کنیم و با تلاش بازیکنان می‌خواهیم اولین برد خانگی‌مان را کسب کنیم.

او افزود: ما از روز اول که به باشگاه فولاد آمدیم هیچ قول و قراری برای کسب سهمیه یا قهرمانی نگذاشتیم و به دنبال این هستیم که تیم قابل احترامی داشته باشیم تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. ما تاسف‌مان بیشتر از این است که در بازی با پرسپولیس نتوانستیم از بازیکنان اصلی‌مان به دلیل مصدومیت استفاده کنیم، ضمن اینکه در این بازی نیز سه بازیکن دیگرمان هم که حساب ویژه ای روی آن ها داریم، مصدوم شدند، البته با توجه به این شرایط ناامید نیستیم. ما یک تیم جوان و خوب داریم و ان شاءالله روزهای خوبی خواهیم داشت. دو بازیکن نیاز داریم که یکی از آنها مهاجم است. ما تصمیم گرفتیم که با همین تیم ادامه دهیم تا در ادامه آن را تکمیل کنیم. اگر این اتفاق نیفتد با همین تیم، نیم فصل را پشت سر می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: تغییران بسیاری در تیم داشته ایم و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم. در مدتی که من در باشگاه فولاد هستم تماشاگران زیادی به تمرین می‌آیند و من ۸۰، ۹۰ دقیقه با آن ها صحبت می‌کنم. اگر قول بزرگی بدهم، کذب محض است. ما باید به آینده این باشگاه امیدوار باشیم. باید از این تیم حمایت شود تا به روزهای اوجمان بازگردیم.

وی در ادامه درباره انتقاداتی که نسبت به مربی بدنساز این تیم می‌شود نیز گفت: از هفت بازیکن مصدوم ما، سه تای آنها به خاطر ضربه در تمرین مصدوم شدند. باقی بچه‌ها در اثر امری عادی مصدوم شدند که در بازی دوستانه اتفاق افتاد. فشار مصدومیت برخی از بازیکنانم طوری است که هفته بعد به ما می‌رسند. باید بگویم که مصدومیت بازیکنان ما به مربی بدنساز تیم ربطی ندارد. اگر رباط پاره شود مقصر مربی است اما درباره هر کشیدگی مقصر بازیکن است و باید مراقبت خودش باشد.

پورموسوی در پایان گفت: من به بازیکنان و همکارانم در کادر فنی ایمان دارم و امیدوارم در ادامه کار بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. مطمئنا فولاد هم روزهای خوش را تجربه می کند و ان شاءالله بر خلاف آغاز لیگ، بازی ها را با خوش اقبالی به پایان برسانیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۶
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
6
انشالله اولین برد میاریم اقای پورموسوی فردا شیوه کاملا هجومی بازی کنید
فولاد
|
United States of America
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
2
6
تمام این حرف های پورموسوی بخاطر حفظ قراردادش با فولاد خوزستان است و هیچ اهمیتی به آینده فولاد نخواهد داد.
اگر به نفت نتیجه را واگذار کردید با آن بازیکنان سفارشی اژدری و خودت از فولاد بروید.
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
1
5
سیدجان دستیارانی که اوردی در حد اسم فولاد نیستن ای کاش یه مربی دستیار در سطح مربی برزیلی پارسال استقلال صنعتی استفاده میکردی از وقتی اومد تیم شما متحول شد ونتایج خوبی گرفت پارسال در نیمه فصل دوم. با آرزوی پیروزی مقابل نفت تهران.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
5
بازی اول فاصله بین خط میانی و خط حمله بسیار زیاد بود.بهتره در مسابقه با نفت این فاصله کم بشه و هافبکها جلوتر بازی بکنند تا در فاز حمله باتعداد بازیکنای بیشتری به دروازه نفت نزدیک بشیم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
1
6
هیچ امیدی به این تیم ندارم خدا اژدریو از رو زمین برداره دیگه اعصاب برا ملت نزاشته
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
5
2
اقایی که اسمتو گذاشتی فولاد شما فولادی نیستی و چند بار دارم نگاه میکنم و میبینم همش به فولاد بدبین هستی ما فولاد رو دوست داریم و با حرف زدن شما از فولاد دست نمیکشیم. .هر چند هفته های اول است و بعید نیست تیم فولاد با توجه به مهره هایی که کسب کرده دوباره نتیجه بدی بگیرد. اما به این تیم و پورموسوی خوش بین هستیم و فردا برای بازی فولاد به ورزشگاه میرویم. حتی اگر ببازیم باز هم ایرادی نداره .
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
7
این روزهای خوب کی میان? الان دو ساله دارن این حرفو میزنن... الان دوساله ی بازی خوب از فولاد ندیدیم... اون بازی هجومی و تکنیکی فولاد مرده... اخر تونستن فولادو مهار کنن... من قسم میخورم اگر بزارن باشگاه کارش انجام بده فولاد هر سال قهرمانه... نمیزارن... اژدری هم ی مهره واس اوناس... دست از سر فولاد بکشید... من الله توفیق
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
6
تیمای بازیکن ساز مثل فجر و ملوان ابومسلم رو نابود کردن حالا مونده فولاد . البته بدلیل زیرساخت های خوبی که دهکردی توی این باشگاه درست کرده و سابقه قهرمانی، پروسه نابودسازی فولاد یه کم زمان بر هستش . مگر اینکه مردم هوشیار باشن و اجازه ندن اهداف شوم مدیران فولاد اجرایی بشه . به لطف خدا یکصدا علیه اژدری زاده شعار میدیم .
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
6
آقای پورموسوی می خوای با کدوم مهاجم به نفت گل بزنی ؟ شما دو تا مهاجم نیاز داری . تیمو ناقص بستی برادر من . فولاد تیم اول نه تنها خوزستان بلکه جنوب کشوره . تیمی که نخواهد حتی سهمیه بگیره پس ورزشگاه اختصاصی و این همه بازیکن سازی برا چیه ؟ هوادار اگه شما رو تشویق کنه پس فوتبال نمیفهمه
محمد
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
3
اقای پور موسوی اگر قول قهرمانی یا سهمیه رو ندادی پس طرفداران فولاد تا کی باید انتظار بکشن؟
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
4
جالبه... عقیده و صحبتهای آقای سرمربی بامدیرتیم مچ شده تیم قابل احترام؟؟؟آقای سرمربی ماهواداران مضاف برتیم قابل احترام قهرمانی ویاسهمیه میخواهیم اگه می تونی بسم الله واگرباآقایون مچ شدی ماتکلیف خودمون رابهترمیدونیم
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
4
کاربر فقط فولاد
وقتی به رشد کافی فکری در عرصه فوتبال و اصول لازم تشکیل یک تیم (نه آنچه اقای پورموسوی تحت عنوان تیم فولاد تشکیل داده) رسیدی درباره من نظر بده. برای شما جا افتادن این موضوع زمان بر خواهد بود. خیلی باید سطحی نگر و سهل انگار بود که حرف های خود پورموسوی رو در ارتباط با ضعف های عمیق تیم درک نکرد. آنچه پورموسوی گفته پر از حرف های ضد و نقیض بود که البته سردرگمی ایشان علامت سوال بزرگ هواداران است؟
مهره های لازم تیم هیچ زمینه قبلی برای پیشرفت نداشتن و آیا این تیم میتواند از لیگ برتر برای هماهنگی زمان بر استفاده کند؟ من به اون 1 امتیازی فکر میکنم که هفته آخر ممکن است ما را راهی لیگ یک کند یا گرفتنش موجب نجات فولاد شود.
در پایان من تو رو غیر فولادی نمی دونم اما یک هوادار جوان و احساساتی هستی. امیدوارم با حضورت تو ورزشگاه از تیم حمایت کنی ولی با این حرف ها به اژدری و پورموسوی برای کشاندن فولاد به ورطه نابودی حمایت نکن. درود.
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
2
کاربر فقط فولاد .
فکر کنم شما اخبار فولاد رو پیگیری نمیکنید شاید هم دوست اژدری هستید . اگر باهاش در ارتباطید بهش بگد که مطمئن باش چشمانتان در ورزشگاه سیاهی بره. ( هواداران دلسوز ! وعده ما فردا ورزشگاه بیایید و تعصب رو به خائن به فولاد نشان دهید . شعاراز دقیقه 1 تا90 فقط برعلیه این بی لیاقت )
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
0
کاربر فولاد وفولاد شهر اهواز شما مشخصه پورموسوی بازیکنی ک داشتید رو رد کرده غیر از این نیست دوساله هوادارا بجای زدن مدیریت دارن سرمربی ها رو میزنن بنظرتون اسکوچیچ سعداوی پورموسوی بازیکن خوب دوست نداشتن یا نخواستن؟بنظرتون اگر مدیریت فولاد بازی در نمی اورد سالاروند وطیبی وبیت سعید نمیومدن فولاد؟سید این سه نفر رو خاست نیوردن با اینکه از این سه نفر دونفرشون خواهان اومدن بودن حتی بپای امضا رسیدن ولی مدیریت بازی در اورد هوادارا چند بار سیدگفت من بازیکن خارجی میخام بعد از رفتن طیبی وبیت سعید سید چاگو ونانگ ودی خسوس رو میخاست کسی براش گرفت؟سید رو نزنید برید مسبب بدبختی فولاد رو بزنید بس کنید خود زنی رو ..فولاد وفولادشهر اهواز شاید جز لیدرانی باشید ک سید بازیکناتون بازی نمیده باشید هوادارا فرصتش پیش بیاد شفاف سازی میکنم هرچی ضربه میخوریم از بعضی لیدران خودفروختست ک با بازیکن شرط میکنن دلالی شاخ ودم نداره ..دستیارهای پورموسوی دستیارهای ویسی بودن ک تیم رو قهرمان کردن بجز رافائل برزیلی ک هم سعداوی خاستش پارسال نگرفتنش برا فولاد بابا مدیریتی ک نمیذاره بازیکن خارجی بخره بازیکن داخلی خوب هم فراری میدن سید چ گناهی داره؟گناه سید گفتن حقیقته؟از اولش سید حقیقت رو گفت واضح براتون این تیمی ک این مدیریت میخاد اینه سید خوبیش اینه تکیه گاهش جوانگراییه همین جوانان سید سال دیگه مدعی سهمیه اسیایی هستن
فولادشهراهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
0
فولاد بی تعصب. خوفروخته شمایید که علنا دارید از اژدری حمایت میکنید . ما هواداران همیشه از پورموسوی حمایت کردیم وشما دارید مغلطه میکنید. اتفاقا این شمایید که با ایجاد فتنه گری قصد به هم زدن اتحاد هواداران رو دارید. شیرفهم شدید؟ ( هواداران باتعصب! یکصدا ننگ 3 ساله فولاد رو از دقیقه 1تا90 مورد انتقاد وشعار قرارمیدهند. ننگ بر هواداری که امروز باز به حرفهای لیدرهای اینچنینی گوش دهند.)
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
0
تو متنم رو بخون بعد قضاوت کن نوشتم مدیریت روهو کنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها