به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

شیخ‌ویسی: برای کلین‌شیت مقابل استقلال آماده‌ام

شیخ‌ویسی: برای کلین‌شیت مقابل استقلال آماده‌ام

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به پیروزی تیمش مقابل استقلال در دو بازی فصل گذشته تأکید کرد که این تیم اکنون هم آماده رویارویی با آبی‌پوشان تهرانی است.

به گزارش خوزستان اسپورت، وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص وضعیت استقلال خوزستان در لیگ هفدهم پیش از دیدار هفته دوم مقابل استقلال اظهار داشت: خدا را شکر لیگ را خوب شروع کردیم و در بازی اول ضمن عملکرد خوبی که تراکتورسازی در زمین داشت، توانستیم با یک برد شروع امیدوار کننده‌ای داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: بازی با استقلال هم سختی‌های خاص خودش را دارد و آنها تیم خوبی دارند که متشکل از بازیکنان و کادرفنی بسیار خوب است. بازی مقابل ما برای استقلال اولین بازی داخل خانه است که مطمئناً هواداران زیادی هم به ورزشگاه می‌آیند و از استقلال حمایت می‌کنند. با این حال ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد و خودمان را آماده این بازی می‌کنیم.

دروازه‌بان استقلال خوزستان در خصوص نتایج خوبی که تیمش فصل گذشته مقابل استقلال گرفت، گفت: سال گذشته رفت و برگشت استقلال را شکست دادیم، اکنون هم آماده‌ایم. با این حال استقلال این فصل کمی دگرگون شده و شرایط بازیکنان آنها فرق دارد. اگر هفته اول و شکست استقلال مقابل صنعت نفت را فاکتور بگیریم، استقلال مثل همیشه تیم خوب و بزرگی است.

شیخ‌ویسی یکی از سه دروازه‌بانی بود که در هفته اول توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و در واکنش به این مسئله که آیا مقابل استقلال هم می‌تواند کلین شیت کند یا نه، اظهار داشت: ان‌شاءالله این‌طور شود و همه جوره آماده هستم. امیدوارم با کمک خط دفاعی، هافبک‌ها و مهاجمان تیم بتوانیم نتیجه‌ای خوب را در ورزشگاه آزادی رقم بزنیم. اگر هم دروازه ما بسته ماند، بسیار عالی می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
0
2
چه عجب بلاخره تورهای سوراخ دروازه‌های غدیر‌ رو عوض کردن
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
0
اه اه اه مصاحبه کرملاچعب رو خوندین؟ حالم به هم خورد، من نمی دونم چرا باید تیم های خوزستانی یه همچین بازیکنای بی تعصبی رو جذب کنن، طرف تو اوج فوتبالش رفته پرسپولیس، یه سال کلا 90 دقیقه بازی کرده آخر سر هم عین ... انداختنش بیرون حالا می گه من همیشه یه پرسپولیسی هستم، من جای ویسی باشم همین امروز می ذارمش کنار، کسی که تو تیم شهر خودش اینجوری پاچه خواری یه تیم دیگه رو می کنه، تازه می گه حتما با آمادگی بیشتر برمی گردم، خاک بر سر ما که همچین بازیکنایی داریم تو تیمامون، باز هم آدم می گه قربون یه بازیکنی مثل محرم نویدکیا که چطور با غیرت و تعصب در مورد تیم خودش حرف می زد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها