به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

10 نکته از دیدار فولاد – سپاهان

10 نکته از دیدار فولاد – سپاهان

در صورتی که وضعیت هوای اهواز اجازه بدهد، تیم های فولاد و سپاهان بعد از ظهر امروز به مصاف هم می روند.

به گزارش خوزستان اسپورت، خوزستانی ها که نفس کشیدن در هوای آلوده این خطه برایشان دشوار شده، به مسابقه عصر امروز، به عنوان یک بازی ویژه نگاه می کنند.

نکاتی درباره دیدار فولاد و سپاهان را مرور می کنیم.

1- در 25 رویارویی قبلی دو تیم در تاریخ لیگ برتر، سپاهان 10 پیروزی و فولاد 4 پیروزی به دست آورده اند و 11 بار نتیجه مساوی برای دو تیم رقم خورده است.

2- دو تیم تاکنون 12 بار در تاریخ لیگ برتر در اهواز مقابل هم قرار گرفته اند. 2 پیروزی برای فولاد، 3 پیروزی برای سپاهان و 7 تساوی حاصل کار این دو تیم در بازی هایی بوده که در اهواز داشته اند.

3- آخرین پیروزی فولاد برابر سپاهان در اهواز در سال 85 رقم خورد. فولاد با تک گل عماد رضا مهاجم عراقی با نتیجه یک بر صفر برنده میدان شد.

4- آخرین پیروزی سپاهان در اهواز در سال 91 رقم خورد. رادومیر جلاویچ، امید ابراهیمی و جواهیر سوکای برای سپاهان گلزنی کردند و اسماعیل شریفات تک گل فولاد را زد.

5- آخرین بار که سپاهان موفق به شکست دادن فولاد شد، حسین فرکی سرمربی تیم فولاد خوزستان بود.

6- حسین فرکی تاکنون چهار بار مقابل فولاد خوزستان قرار گرفته و در هر چهار بازی به عنوان سرمربی نفت تهران، به فولاد خوزستان باخته است.

7- دراگان اسکوچیچ سال گذشته به عنوان سرمربی ملوان انزلی متحمل دو شکست مقابل فولاد خوزستان به مربی گری حسین فرکی شد. امروز سومین تقابل این دو مربی است.

8- افشین حاجی پور، علی حمودی و عبدالله کرمی سه بازیکن اسبق فولاد خوزستان، پس از حضور در تیم سپاهان، در مسابقات رودرروی این دو تیم به فولاد گل زده بوند.

9- از بین بازیکنان فعلی سپاهان، عبدالله کرمی، هادی عقیلی، جواهیر سوکای و احسان حاجی صفی سابقه گشودن دروازه فولاد در دیدارهای رودرروی دو تیم را داشته اند. از بین فولادی ها هم اسماعیل شریفات در مصاف های رودرروی این دو تیم گل زده است.

10- ارشاد یوسفی و احمد آل نعمه دو بازیکن فولاد خوزستان سابقه به تن کردن پیراهن سپاهان را در سوابق ورزشی خود دارند.

10 نکته از دیدار فولاد – سپاهان


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
0
0
سپاهان که هربار نگاه میکنه و بازیکنای خوب فولاد رو میبره اصفهان، متاسفانه...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها