به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

هفت جایزه خوزستانی‌ در مراسم برترین‌های فوتبال

خوزستان اسپورت- مراسم تقدیر از برترین‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور در فصل ورزشی 95-96 برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مراسم تقدیر از برترین‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور در فصل ورزشی 95-96 در سالن همایش برج میلاد تهران برگزار شد و 7 جایزه از مجموع 34 جایزه در این مراسم به خوزستانی‌ها تعلق گرفت.

جوایز تعلق گرفته به بازیکنان، تیم‌ها و هیئت فوتبال خوزستان بدین ترتیب است:

* هیئت فوتبال خوزستان به‌عنوان هیئت برتر فوتبال کشور
* محمد پورمحمد از نفت آبادان به‌عنوان مرد اخلاق فوتبال کشور
* ایمان مبعلی از نفت تهران به‌عنوان بهترین پاسور لیگ برتر کشور
* باشگاه فولاد خوزستان به‌عنوان باشگاه برتر رده پایه کشور
* علی‌محمد چراغی از کارون خرمشهر به‌عنوان آقای گل لیگ دسته دوم کشور
* امیرحسین عبیاوی از فولاد خوزستان به‌عنوان آقای گل لیگ نونهالان کشور
* هیثم هاشمی‌زاده از فولاد خوزستان به‌عنوان آقای گل مشترک لیگ امیدهای کشور (همراه با حمیدرضا محمدرفیعی از تیم امیدهای مس کرمان)

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
4
بهترین جایزه رو برای انداختن فولاد به لیگ یک از طرف مدرس خیابانی به اژدری خواهند داد.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
1
1
بنظر من خوب یه شاخصی معرفی بشه بصورت تعداد گل به تعداد پاس گل دریافت شده، یعنی درست مهدی طارمی 16 تا گل زده ولی باید ببینی چند تا خراب کرده و چند تا زده، اونوقت معلوم میشه جایگاه ایشون کجاست؟ بجان خودم اگر طارمی تو پرسپولیس نبود دارقوزآباد سفلی هم بازیش نمی دادن، امسال این همه لژیونر و خارج حارج کرد آخرش تیم های عربی هم نخواستنش چه برسه اروپا، اون یکی رفیقش هم که آخرش رفت یه تیم دره پیت که فردا دست از پا درازتر بر می گرده.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
1
1
البته نباید در مورد فوتبال و موارد فنی اون مغرضانه صحبت کرد.طارمی بعنوان مهاجم نمره خوبی گرفته است و بهتر بگید ایشان در قیاس با سایر مهاجمان فرصت بیشتری از دست میدهند.
متاسفانه آنچه باعث شکست و شروع فجایع فولاد شده است اشتباهات خودمان است.مخصوصا پورموسوی.نباید با خراب کردن دور از عدالت امثال بازیکنان خوب (فارغ از اینکه چه کسانی هستند و چه پیراهنی دارند )روی اشتباهات سرپوش بذاریم
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
1
دستهای پشت پرده فولاد! مطمئن باشید ازاین هفته رونمایی خواهیدشد. مطمئن باشید ازاین هفته اب خوش به گلویتان نخواهد رفت و همراه سرکرده ملعونتان به امیدحق رسوا خواهیدشد.( هواداران !دوستان!رسانه ها !دلسوزان فولاد! خواهش میکنیم کمپین حضور پررنگ در ورزشگاه رو برای هفته جاری درفضای مجازی تبلیغ کنید. خواهش میکنیم دست از خونه نشستن بردارید و برای شعار برعلیه خائن به فولاد به ورزشگاه بیایید.)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
1
آقا داود بنده هم با نظرات شما كاملاً موافقم و اعتقاد دارم كه طارمي به نسبت اين همه پاسهاي كه به او ميرسونند و آنها را خراب ميكند شايد اگر در تيمي ديگري بازي ميكرد حتي در طول ليگ نميتوانست جزء گل زنها به حساب بيايد چه برسد به اينكه آقاي گل هم بشه در طول اين دو سال واقعاً پرسپوليس بهترين پاسورها را داشته كه همگي هم به طارمي ختم ميشدند ولي ايشان در خراب كردن موقعيتها بي نظير است و اگر در مراسم ديشب در كنار برترين ها ، بدترين ها را هم انتخاب ميكردن شك نكنيد كه صددرصد طارمي جزء بد ترين ها بود در خراب كردن موقعيتها .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها