به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
نوار گلزنی امیری مقابل فولاد ادامه دارد

عکس/بازیکنی که شش گل به فولاد خوزستان زد

عکس/بازیکنی که شش گل به فولاد خوزستان زد

خوزستان اسپورت- بازیکن برخاسته از مکتب فوتبال خوزستان، برای ششمین بار در چهارمین سال متوالی دروازه‌ی فولاد خوزستان را گشود.

به گزارش خوزستان اسپورت، با گذشت کمتر از 10 دقیقه از اولین بازی فولاد خوزستان در لیگ هفدهم، قفل دروازه‌ی فولاد مدل 96 توسط بازیکنی گشوده شد که اولین بار از فوتبال خوزستان به لیگ برتر راه پیدا کرد؛ بازیکنی به‌نام وحید امیری که ششمین گل را در چهارمین سال متوالی درون دروازه‌ی تیم پرطرفدار خطه‌ی جنوب جای داد.

وحید امیری اولین بار در بازی سال 93 با پیراهن تیم نفت تهران در استادیوم غدیر اهواز 2 گل وارد دروازه‌ی فولاد خوزستان کرد و در سال 94 هم در همین ورزشگاه گل پیروزی‌بخش نفت تهران را مقابل فولاد به ثمر رساند. نوار گلزنی امیری برابر فولادی‌ها در سال 95 هم ادامه یافت، این بازیکن در مسابقه دور رفت در استادیوم آزادی، گل تساوی پرسپولیس را درون دروازه‌ی فولاد جای داد و در مسابقه برگشت نیز یک گل در اهواز به فولاد زد و پایه‌گذار دوگل دیگر پرسپولیس شد.

مهاجم چپ پای پرسپولیس عادت گلزنی مقابل فولاد خوزستان را در سال 96 هم حفظ کرد و اولین بازیکنی لقب گرفت که در لیگ هفدهم دروازه‌ی حامد لک دروازه‌بان جدید تیم سرخ‌پوش اهوازی را گشوده است. بازیکنی که شش گل در چهار سال متوالی به فولاد زده و رکورد گلزنی برابر فولاد خوزستان در چندسال اخیر را به‌خود اختصاص داده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از اینکه استعدادهای وحید امیری بازیکن اهل استان لرستان در تیم دسته اولی نفت مسجدسلیمان نمایان شد، سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی وقت تیم نفت که استعدادهای امیری را کشف کرده بود، این بازیکن را به باشگاه فولاد خوزستان پیشنهاد داد، اما مربیان اسبق فولاد خوزستان تمایلی به جذب این بازیکن نشان ندادند. امیری در نهایت توسط منصور قنبرزاده مدیرعامل خوزستانی و سابق نفت تهران، در سال 92 با قراردادی سه ساله و مبلغی پایین از نفت مسجدسلیمان به تیم نفت تهران انتقال یافت تا مسیر ترقی در لیگ برتر را طی کند و به پیراهن تیم ملی برسد.

نمونه هایی از این دست بازیکنان، کم نیستند. بازیکنانی که در فوتبال خوزستان پا می‌گیرند، اما استعدادهای آن‌ها از سوی باشگاه‌های سطح اول استان نادیده گرفته می‌شود و به‌جای آن‌ها بازیکنانی دارای کیفیت فنی پایین‌تر وارد تیم‌هایمان می‌شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
1
5
از ماست که برماست، این اقا وحید که بسیار هم فرد مودب و محترمی است که نیومده فولاد، ولی اونهایی که اومدند فولاد، از فولاد به همه جا رسیدند رو چرا نمی گی؟ بازیکنانی که هر وقت زمین خوردند فولاد بلندشون کرد ولی دوباره شاخ شدند، من نمی خوام دوباره از بختیار یا سروش بگم، شما یه ذره به پژمان منتظری فکر کنید، پژمان از فولاد به کجا رسید؟ رفت استقلال، سر از تیم های عربی درآورد، تیم ملی، پول و و و به همه چیز رسید، ولی الان که دیگه نه به پول احتیاج داره، احتمال اینکه تو هر شرایطی به تیم ملی هم دعوت بشه هست، ولی از وقتی خواست برگرده ایران یکبار یه کلمه از فولاد اسم برد؟ اصلا طوری در خصوص برگشت به استقلال حرف می زد و تیم خودم و خونه خودم می کرد که هر کی خبر نداره فکر می کنه تو باشگاه استقلال به دنیا اومده، بازی جمعه شبش هم نشون داده حداکثر همین امسال تو استقلال باشه ولی سال بعد دست از پا درازتر در باشگاه فولاد، مثل ایمان مبعلی، و مثل خیلی های دیگه که وقتی از فولاد رفتن همه جا رفتن که رفتن، سر پیری یادشون اومده یه زمانی تو فولاد بودند، مثل ویسی، حالا چه انتظاری از وحید امیری داریم؟
فولادشهراهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
5
از آبادان الگو بگیرید ومتحد وهماهنگ از دقیقه 1 تا 90 برعلیه نابودگر وبی لیاقت شعار دهید. لطفا آستین بالا بزنید.( هواداران !دوستان!رسانه ها !دلسوزان فولاد! خواهش میکنیم کمپین حضور پررنگ در ورزشگاه رو برای هفته جاری درفضای مجازی تبلیغ کنید. خواهش میکنیم دست از خونه نشستن بردارید و برای شعار برعلیه خائن به فولاد به ورزشگاه بیایید.)
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
3
پورموسوی هفته دوم رو با چه بهانه هایی توجیه خواهد کرد ؟
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
5
وقتی بجای کشف استعدادهای خوزستان یک غریبه را پرورش میدن نتیجش میشه همین .
مسعودنژاد
|
Seychelles
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
3
بخاطر همین استراتژی غلط باشگاه در پرورش و جذب بازیکن است که چند سال است که نتیجه نمی گیرد.
چند فصل است که کار فولاد شده مساوی در خانه و باخت در خانه مهمان. امسال هم همان آش و همان کاسه.
پارسال خواست خدا بود ساسان در چند هفته درخشید و یک تنه امتیازاتی گرفت که باعث بقای فولاد شد اما امسال با این تیم مسن و مصدوم خدا رحم کنه. الا اینکه کج دار و مریز تا نیم فصل بره و اونجا جوانان باانگیره و بانشاط رو جایگزین کند.
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
4
درود بر شرفت خوزستان اسپورت.
برا کسایی که مدیریت دارند نه شعور مدیریت. وفهم مدیریت در مخیله شان نمیگنجد.
این حرفا اب در هاون کوبیدن هست.
وقتی گوش ها کر هست و چشمها کور چه فایده
صادق خسرجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
5
2
والله بختیار وسروش ب صدتا مبعلی ومنتظری می ارزن.حداقل تا وقتی ک توی اوج بودن ب فولادپشت نکردن. وقتی هم ک سربازی اجباریشون تموم شد خاستن برگردن فولاد اما اژدری...نذاشت برگردن.
فولادشهراهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
1
1
خسرجی جان! قسم میخورم که در دوران سربازی این بیچاره که با مشکلات عجیبی همراه بودن فولاد به اندازه سر سوزنی حمایتشون نکرد واحوالی ازشون نپرسید. علی الخصوص بختیار که افسرده شده بود. درسته ما هواداران دوست داریم بازیکنانمون در هرشرایطی به تیم فولاد بیان ولی بی مهری که فولاد با این بندگان خدا کرده حتی اگر یه پدر به پسرش کنه پسره جواب سلام باباش رو نمیده. فولاد به نظر من درخیلی ازموارد اخلاق رو زیرپاگذاشت وداره میکنه. واین رسم معرفت ومردانگی نیست. ( هواداران !دوستان!رسانه ها !دلسوزان فولاد! خواهش میکنیم کمپین حضور پررنگ در ورزشگاه رو برای هفته جاری درفضای مجازی تبلیغ کنید. خواهش میکنیم دست از خونه نشستن بردارید و برای شعار برعلیه خائن به فولاد به ورزشگاه بیایید.)
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
1
دوستان امثال اژدری فقط یه وسیله هستن که دستورات رو بخوبی اجرا می کنن وگرنه هر گاگولی به این قضیه گیر بده که از اون آکادمی و باشگاه جناب دهکردی چی باقی مونده؟ یه زمانی هر تیم لیگ برتری رو میدیدی حداقل یکی دو تا بازیکن فولادی داشت الان چی؟
صنعت نفت آبادان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
0
1
آقای فولادشهراهواز میخوام مثل خودت که میای روی سایت صنعت و کامنتهای منفی میذاری منم کامنت منفی برای تیمت بذارم . فولاد با این بازیکنای پیر و مصدوم بجایی نمیرسه . راستی گفته بودی چرا صنعت بازیکنای غیر بومی میگیره میخواستم بگم دلش میخواد ضمنا فولادتون داره یک بازیکن شیرازی بنام زارعی میگیره اینروزا داره با تیمتون هم تمرین میکنه . بهتره بری به مشکلات فولاد رسیدگی کنی و بذاری هوادارای صنعت هم خودشون به مشکلات تیمشون برسن . بیای دوباره میام .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها