به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
تعداد نظرات: ۱۹ نظر

زهیوی: برخی پرسپولیسی‌ها فکر می‌کنند بزرگند

زهیوی: بعضی پرسپولیسی‌ها فکر می‌کنند بزرگ شده‌اند

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان، گفت:‌ بی‌احترامی کردن درست نیست، متاسفانه برخی بازیکنان پرسپولیس فکر می‌کنند خیلی بزرگ شده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، رحیم زهیوی در گفت‌وگو با فارس در مورد شکست 2 بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس گفت: چیزی که انتظار داشتیم در بازی رقم نخورد. اگر ضربه وحید امیری روی گل اول یک میلیون بار دیگر تکرار شود به آن شکل درون دروازه نمی‌رود. این در شرایطی است که خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند این گل آفساید بوده است. واقعاً در این شرایط نمی‌شد کاری کرد چرا که ما بهترین بازیکنانمان را به خاطر مصدومیت از دست دادیم و نمی‌توانستیم کار خاصی بکنیم.

وی افزود: وقتی پرسپولیس 10 نفره شد و می‌خواستیم نتیجه را جبران کنیم یک دقیقه بعد مصدوم شدم و زمین را ترک کردم تا بدین ترتیب 5 بازیکن کلیدی را در اختیار نداشته باشیم. امیدوارم طی 3-4 هفته آینده این بازیکنان مصدوم خودشان را برسانند تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. ما به چیزی که می‌خواهیم می‌رسیم، شما دیدید در 2-3 سال گذشته استقلال و پرسپولیس با وجود عملکرد خوب در نیم‌فصل اول در نیم‌فصل دوم بهتر امتیاز جمع کردند و هرچه بگذرد وضع ما بهتر خواهد شد.

زهیوی در رابطه با مصدومیت‌های زیادی که گریبان بازیکنان فولاد را می‌گیرد و آیا این تیم مشکل بدنسازی دارد، گفت: این از بدشانسی ما است، هر روز که می‌گذرد یک نفر به مصدومان ما اضافه می‌شود، یکی پایش می‌شکند و یکی از ناحیه صورت آسیب می‌بیند، اینها به خاطر بدنسازی نیست و همه و همه فقط به خاطر بدشانسی است.

مهاجم فولاد خوزستان در مورد بازی خشن پرسپولیسی‌ها اظهارداشت: این طبیعت فوتبال است به هر حال اینکه محکم بازی کنی خوب است اما بی‌احترامی درست نیست، برخی بازیکنان پرسپولیس خیال می‌کنند خیلی بزرگ هستند، من نمی‌دانم چرا ادعای بزرگی می‌کنند به شکلی که انگار خیلی بهتر از بازیکنان فولاد هستند به هر حال یک عده در فولاد هستند و یک عده در پرسپولیس. شاید آن بازیکن پرسپولیس که این طور رفتار می‌کند سال بعد مجبور شود به فولاد بیاید و نباید اینقدر خود بزرگ‌بین باشند.

وی در مورد اینکه علیرضا بیرانوند اعلام کرد با خروج زهیوی نفس راحتی کشیده چرا که اگر او گل می‌زده تا صبح برایش کُری می‌خواند، گفت: با بیرانوند خیلی صحبت می‌کنیم و شاید هفته‌ای 2 باز تلفنی حرف بزنیم، حتی زمانی که در قطر بودم هم با یکدیگر در ارتباط بودیم. ما 2 سال در نفت تهران هم‌تیمی بودیم و خیلی رفیق هستیم. اینکه من گفتم در مقابل پرسپولیس گل می‌زنم تواناییش را داشتم اما مقابل پرسپولیس رحیم 100 درصد آماده نبودم، تازه مصدومیتم بهبود پیدا کرده و از شانسم این بار از جایی دیگر مصدوم شدم.

زهیوی در رابطه با مصدومیتش عنوان کرد: نمی‌دانم وضعیتم این هفته به چه شکل است. قرار است امروز MRI بگیرم، مصدومیت قبلی‌ام از ناحیه پای چپ بود اما این بار از ناحیه همسترینگ پای راست احساس درد می‌کنم.

مهاجم فولاد در رابطه با دیدار این هفته تیمش مقابل نفت تهران تصریح کرد: بازی با نفت بسیار مهم است و فقط به 3 امتیاز فکر می‌کنیم. تنها چیزی که از خدا می‌خواهم این است که هرچه زودتر به بازی برسم اینکه یک مرتبه 5 بازیکن فیکس تیم به دلیل مصدومیت نتوانند بازی کنند بسیار بد است. ما مثل استقلال و پرسپولیس 18 بازیکن تاپ نداریم و نفرات تاپمان 13-14 بازیکن هستند. سایر بازیکنان را نفرات جوان تشکیل می‌دهند به همین خاطر کارمان یک مقدار سخت می‌شود. باید به این بازیکنان فرصت دهیم تا خودشان را پیدا کنند.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۹
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
6
متاسفانه روبرو پرسپولیس حرفی واسه گفتن نداشتیم طول نود دقیقه بازی دست اونها بود اولین بار بود میدیدم فولاد اینطور تحقیر میشه تا جای که فردوسی پور گفت فولاد نمیتونه حتی یه فرصت گل درست بکنه
ميلاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
6
رحيم جان مشكل تيم بدنسازي هست ومشكل كه خيلي بزرگ كه هست اژدري منعول خداازش نگذره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
6
آقای زهیوی گل که نزدی هیچ بازی چندان دلچسب و موثری هم انجام ندادی . امسال خدا بداد فولاد برسه نیفته شانس آورده .
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
5
تقصیر 100 درصد به گردن خود پورموسوی است که این همه مصدوم و بازیکن بی کیفیت مثل زلیکانی گرفته است و از طرفی هم اژدری در جذب بازیکن خارجی امتناع کرده تا این دو نفر با هم فولاد را به دسته یک ببرند
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
5
یادم هست دو فصل قبل هم وقتی استقلال خوزستان در تهران با پرسپولیس بازی داشت لمپن های قرمز پوش با فحش دادن به بچه ها و ناجوانمردانه توانستند پیروز شوند . مسئله دیگر اینکه اینها بواسطه هندوانه هایی که روزنامه هایشان برای خام کردن هواداراشون و بدست آوردن پول زیر بyلشان می گذارند فکر کردند کسی هستند یکی نیست بشون حالی کنه تیمتون که در دنیا جایی بهتر از۱۸۰ نداره خودتون هم یک مشت بازیکن در و پیتی ؛ حیف که تلویزیون ایران بازی دختران در جام ملت های اروپا را نشون نمی ده تا متوجه شوند واقعا چقدر از اونها هم پایین ترند تا جایگاه واقعی خود را درست ببینند .
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
5
کلا تیم یکدست ضعیف بود.باورکن مثل اینکه تیم محلات با بارسلونا بازی داشت.10دقیقه گذشت فک کردم از لاک دفاعی درمیان .30دقیقه گذشت گفتم الان شروع میکنند. نیمه اول تموم شد گفتم فولاد تمام برنامش برای نیمه دوم. دیدیم نیمه دوم از اولم افتضاح تره. اخه یکی بیاد فقط به من بی ابرویی رو معنا کنه. برام غیرقابل هضمه که فولاد 90دقیقه درمقابل یه تیم جوون حتی یک حمله نکنه. واقعا ببینید اژدری چقدر بی لیاقت تشریف دارند که میگه بازی خوبی بود. دهنت رو ببند.تاریخ پاک و حماسی فولاد رو به باد دادی. هرچه کاشته شد عمدا نابود کردی. اف بر اون هواداری که این هفته ورزشگاه نیاد. از دقیقه 1 بایستی شعارداده بشه برعلیه این ملعون تا90 و هیچ کاری هم به نتیجه نداریم.( هواداران !دوستان!رسانه ها !دلسوزان فولاد! خواهش میکنیم کمپین حضور پررنگ در ورزشگاه رو برای هفته جاری درفضای مجازی تبلیغ کنید. خواهش میکنیم دست از خونه نشستن بردارید و برای شعار برعلیه خائن به فولاد به ورزشگاه بیایید.)
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
4
آقای زهیوی
آنها حق دارند... تیمی که از ترس نتونست یک موقعیت خلق کنه مستحق تحقیر است.
جوانان فولاد رو می بردن بهتر بازی می کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
6
اژدرى استفعا تو ورزشگاه هو ميشى
خوزستان برزیلته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
4
ماموریت اژدری نابودی کامل فولاد هست و تا تیم رو به قهقرا نبره مدیر فولاد باقی میمونه
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
3
2
امان از بی بصیرتی بعضی از هوادارهای فولاد بازی نفت تهران جای شعار نیست جای حمایت جوانان اکادمی فولاده ن شعار علیه اژدری هرکسی با اژدری مشکل داره بعد بازی اعتراض کنه ن لحظه بازی ک بازیکن جوون بترسه
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
1
3
دوستان یه چیز تو دلم مونده میخام بگم ...به نظرم هرکاری هم بکنیم چیزی درست نمیشه چون اژدری فقط یه وسیله اس ..دستایی هستن پشت پرده که نمیخان فولاد جایی برسه ...هیچگاه دیگه نمیزارن فولاد بره آسیا ...فولادم نمیفته هشتم نهم میشه امسال ...هرسال هم همین وضعه
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
4
برین مصاحبه بختیار رو بخونین ...واقعا حرف حق رو گفته
گفته که آدمهای دورو و دروغگو در فولاد زیاد شده اند و دلیل ناکامی فولاد همین هست.
imn
|
Netherlands
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
3
والله به خدا این هواداران خیلی بهتر از هئیت مدیره و اڗدری و سرمربی فوتبال میفهمن ای کاش یک توجهی هم به این انتقادات از همون روز،اول میشد که اکثرا به جذب نفرات مصدوم اعتراض کردند و حتی با شناخت به شیوه کار پورموسوی که سبک بازی سرعتی هست مثل نفرات پارسال استقلال این نفرات جذب شده را تایید نکردن چون اکثرا سنگین و مصدوم هستن هستن و بدتر از اون اهل درگیری و پرس هم نیستن ...بابا جوانان فولاد بازی بدن بهتر نتیجه میگیرن ...ستاره نخواستیم
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
3
فولادی باتعصب ! شما نباید خدشه ایجاد کنید دراتحاد هواداران! از اول بازی که صدای هواداران پخش ورسانه ای بشه. دقیقه 90 کی صدای هوادار رو میشنوه وقتی دوربینها خاموش میشه. واقعا ببینید چه کسانی اسمشون رو متعصب گذاشتند. ( هواداران !دوستان!رسانه ها !دلسوزان فولاد! خواهش میکنیم کمپین حضور پررنگ در ورزشگاه رو برای هفته جاری درفضای مجازی تبلیغ کنید. خواهش میکنیم دست از خونه نشستن بردارید و برای شعار برعلیه خائن به فولاد به ورزشگاه بیایید.)
دانش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
1
0
ادمین مشکلت با نظرای من چیه . که چاپ نمیکنی . توضیح بده .
مدیر پایگاه سلام
در خبر مربوط به آقای منصوریان که با نام کاربری (احمد سواری عشق فولاد) نظر ارسال کردید، دلیل عدم نمایش نظراتتان را نوشتیم.

فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
1
1
فولاد شهراهواز من بی تعصب شما خدای تعصب وقتی یک نوزاد یازده ماهه میخاد راه بیفته چقدر اطرافیانش تشویقش میکنن با اینکه می افته بازم بهش ماشاالله میگن اما اگر داد بزنی سرش بگی تو بلد نیستی بنظرت میتونه راه بره یا رسمشه؟ اونایی ک منفی میدن مشکلی نیست منفی بدن ولی بدونن من ی شبه هوادار فولاد نشدم من همه دوران فولاد رو یادمه تاجایی ک سنم قد میده ومیدونم این دوسالی ک جوون رو نکردیم فقط بخاطر جو اشفته سکوهاست
فولادشهراهواز
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
0
فولادی باتعصب! داداش حرف منو نگرفتی! من کی گفتم شما بی تعصبی؟ من گفتم با نظرت موافق نیستم داداش. بنظر تو اگر هواداران برعلیه اژدری از اول بازی شعار بدن روحیه بازیکنان ضعیف میشه؟ باورکنید سخت دراشتباهی چون برعکس تمام بازیکنان و کادرفنی لذت میبرن. آقا از دقیقه 1 باید این هفته دیگه شروع بشه. باهرنتیجه چه ببریم چه ببازیم. بازیکنان وکادرفنی که گناهی ندارن. اونا زحمت خودشون رو دارن بنحو احسن میکشن وشکی هم درش نیست. ولی این اژدری والله دیگه نباید قسر دربره. فقط شعار کر کننده ازدقیقه 1 تا90. ( هواداران! دوستان! رسانه ها! دلسوزان فولاد! خواهش میکنیم کمپین حضور پررنگ در ورزشگاه رو برای هفته جاری درفضای مجازی تبلیغ کنید. خواهش میکنیم دست از خونه نشستن بردارید و برای شعار برعلیه خائن به فولاد به ورزشگاه بیایید.)
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
0
اقای فولاد با تعصب تو با اژدری هستی؟؟ یعنی چی اخر بازی ما الان 3سال داریم میمیریم ازدست این ملعون بعد تو میگی تو بازی علیه ایشون شعار ندیم نه عزیزم از همون دقیقه 1 شروع میکنیم تا دقیقه 90 کار به نتیجه بازی هم نداریم
فولادشهراهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
0
محمدجان! خواهشا به کسی تهمت نزنید و اتحاد خودتان را برعلیه اژدری ملعون حفظ کنید. این بنده خدا نظرش رو گفت فقط. که نظرش اشتباهه ولی بی تعصب نیست اینهم مانند همه داره از اژدری میناله. ( هواداران !دوستان!رسانه ها !دلسوزان فولاد! خواهش میکنیم کمپین حضور پررنگ در ورزشگاه رو برای هفته جاری درفضای مجازی تبلیغ کنید. خواهش میکنیم دست از خونه نشستن بردارید و برای شعار برعلیه خائن به فولاد به ورزشگاه بیایید.)
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها