به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

مردانی: دریغ از یک تماس مسئولان ایذه

خوزستان اسپورت- ملی‌پوش وزن اول کشتی فرنگی در مسابقات جهانی گفت: متاسفانه مسئولان شهر ایذه ارزشی برای حضور من در ترکیب تیم جهانی قائل نشدند و دریغ از یک تماس تلفنی و خسته نباشید.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهرداد مردانی در گفت‌وگو با فارس درباره حضورش به عنوان نماینده وزن 59 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی، در مسابقات جهانی گفت: از کادر فنی و شورای فنی تشکر می‌کنم که نظر مثبتی روی من داشتند. کشتی گرفتن در وزن اول بسیار سخت است چرا که پیش از من بزرگانی مانند حسن رنگرز و حمید سوریان سال‌ها برای ایران افتخار‌آفرینی کردند که امیدوارم جانشین خوبی برای آنها باشم.

وی افزود: سبک‌ وزن از سخت‌ترین اوزان مسابقات جهانی است که نامداران زیادی در آن حضور دارند من هم کم فروشی نمی‌کنم و تلاش می‌کنم تا بتوانم با ارائه کشتی‌های زیبا در مسابقات جهانی از اعتبار کشتی فرنگی ایران دفاع کنم.

ملی پوش وزن اول کشتی فرنگی در مسابقات جهانی با انتقاد از مسئولان ایذه گفت: متاسفانه هیچکدام از مسئولان شهر حتی یک تماس هم با من نگرفتند، دریغ از یک خسته نباشید. آقای خادمی نماینده ایذه در مجلس شورای اسلامی کوچکترین ارزشی برای این کار من قائل نشد. در حالی که بعد از 15 سال پس از جمشیدی، قرار است یک نماینده از ایذه در مسابقات جهانی شرکت کند اما هیچ ارزشی برای کار من قائل نیستند.

مردانی خاطر نشان کرد: واقعاً اگر ورزش برای مسئولین بی اهمیت است دنبال زندگی خودمان باشیم. خادمی قبل از جام جهانی شیراز وعده‌هایی داد که هیچ کدام عملی نشد و بعد از یکسال یک تندیس که معلوم نیست از کجا آمده بود را مقابل سالن آوردند و گفتند به دست مردانی برسانید. امیدوار بودم قبل از مسابقات جهانی با حمایت‌های خود به من روحیه بدهند تا بتوانم نماینده شایسته‌ای برای مردم شهرم باشم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
1
2
نکته مهم اینکه شما به خاطر مسئولین نرفتین دنبال کشتی که حالا به دلیل بی مهری آنها بخواین از کشتی جدا بشین، بنظرم این دوره زمونه هر کسی باید بتونه خودش گلیمش از آب بکشه و از طرفی به دیگران هم کمک کند. شما برو ببین همین ایذه چند نفر فارغ التحصیل داره که وارد دنیای کار و حرفه و فعالیت شدند، خیلی هاشون رفتند دانشگاههای خوب کشور و دنیا درس خوندن و یه کاره ای شدند، کدوم یکی از مسیولین هی زنگ می زنن ازشون تشکر می کنند. ولی باید به این نکته توجه کرد که هیچ مسئولی هم حق نداره با مدال آوردن یه ورزشکار یا کسب یه قهرمانی همه جمع بشن دورش و سلفی و عکس بگیرند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها