به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
تعداد نظرات: ۸ نظر

شیرزادی: فولاد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

خوزستان اسپورت- مدافع چپ تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: برای رسیدن به شرایط خوب نیاز به زمان داریم و رفته رفته بهتر خواهیم شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، پیمان شیرزادی در مورد شکست فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر مقابل پرسپولیس، گفت: بازی اول همیشه سختی خودش را دارد. تیم‌ها هنوز از هم شناخت پیدا نکردند و از سوی دیگر با توجه به اینکه تازه فصل بدنسازی را پشت سر گذاشتند هنوز به آمادگی صد در صد پیدا نکردند. پرسپولیس به عنوان مدعی قهرمانی با حضور هواداران پر تعدادش فقط سه امتیاز این بازی خانگی را می‌خواست و تلاش زیادی انجام داد. از سوی دیگر بازیکنان ما هم بازی خوبی ارائه کردند ولی واقعا اتفاقات به ضررمان تمام شد. فولاد در ادامه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی افزود: 4 بازیکن ما به دلیل مصدومیت و سرماخوردگی نتوانستند مقابل پرسپولیس به میدان بروند. خودم در بازی دوستانه مقابل سپیدرود مصدوم شدم و امیر زلیکانی و سینا مریدی هم به دلیل مشابه به این بازی نرسیدند. حمید گلزاری هم به دلیل سرماخوردگی نتوانست در میدان حاضر شود در این شرایط کارمان بسیار سخت شد و کادرفنی مجبور بود 4 تغییر در ترکیب اعمال کند این اتفاق بدون شک کار هر تیمی را دچار مشکل می‌کند. با این وجود جا دارد به بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید بگویم آنها تمام تلاش‌شان را کردند اما قسمت نبود در این بازی نتیجه بگیریم. به هر حال تیم ما تغییرات زیادی داشته و برای اینکه بتوانیم به آمادگی کامل برسیم نیاز به زمان داریم.

مدافع فولاد خوزستان در مورد حضورش در ورزشگاه، تصریح کرد: به هر حال بازیکن فولاد هستم و نتیجه اولین بازی برایم حساسیت زیادی داشت. از اینکه نتوانستم مقابل پرسپولیس به میدان بروم و به تیمم کمک کنم خیلی ناراحت بودم به همین خاطر  دوست داشتم حالا که مصدوم شدم و نتوانستم در میدان حضور پیدا کنم حداقل اگر شده از روی سکو و حضور کنار تیم به بازیکنان انرژی بدهیم و به نوعی کنارشان باشم. اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم بازیکنان تیم هم خیلی تلاش کردند اما روز ما نبود.

شیرزادی در مورد درگیری‌های زیادی که در حاشیه بازی رخ داد، گفت: این اتفاقات طبیعی است و در بازی فوتبال به دلیل فشار زیاد و برخوردهای زیادی که وجود دارد گاهی بین بازیکنان درگیری به وجود می‌آید که خدا را شکر این مسئله هم دیروز خیلی زود رفع شد.

وی در مورد زمان اتمام مصدومیتش‌، خاطرنشان کرد: در حال انجام فیزیوتراپی و امورات درمانی هستم و امیدوارم هر چه زودتر به شرایط بازی برسیم.

مدافع فولاد خوزستان در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل نفت تهران، تصریح کرد: این اولین بازی خانگی ما در فصل جدید است و دوست داریم هدیه خوبی به هواداران بدهیم. نفت تهران همانطور که می‌دانید مشکلات زیادی دارد اما بدون شک این مشکلات تا قبل از به صدا در آمدن سوت بازی است و وقتی بازی شروع می‌شود آنها تیم خطرناکی خواهند بود که هیچ‌کدام از بازیکنانشان به این مشکلات توجه نخواهند کرد. باید در این بازی هوشیار باشیم. فریب مشکلات نفت را نخواهیم خورد و در این بازی هم با تمام وجود در میدان حاضر می‌شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
7
آقا پیمان برد و باخت طبیعیه ناراحتی ما از اینه که تیممون در حد تیمهای دسته دو هم فوتبال بازی نکرد چهار تا پاس ساده نمیتونستیم بهم بدیم شاید این هفته نفت تهرانو ببریم چون تیمش تازه شکل گرفته ولی با این وضعی که از فولاد دیدم بعیده بتونیم امسال مقامی بیاریم
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
2
0
اقا نوید سید گفت مقام نمیاریم بنظرم بذاریم سید تیم بسازه واسه فصل بعد اگر مشکلی هست مقصرش کادرفنی وبازیکنان نیست مقصز فقط فقط مدیریته
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
3
ها ولک.
دنبال مقامی؟
بدنسازی و اینارو بزارید کنار.
تیمی که حتی برا 20 دقیقه نتونه بدوه.چه امیدی بهش هست.
دلخوش ب کدوم مهاجم؟
ایوب بسیار ضعیف و پراشتباه شده.وبقه همینطور.
یکی نیست بگه اقای وکیا کارش تو تیم چیه؟ از اون روزی که اومده فولاد ی سانتر نتونسته بکنه رو دروازه حریف.
هرسال پرسپولیس با تاکتیک ضربه سر امیری و امسال با ضربه شجاع گل میزنه. من نمیدونم په دفاع نفر به نفر فقط شعاره. یا شماها در حد لیگ برتر نیستید.
جمع کنید کاسه کوزه تونو که ابرو نزاشتید برامون.
والا مدیر عامل گروهش دیگه رو عملکرد بازیکن که تاثیر ندارن.
همین دیشب چه بدنسازی بوده که دو نفر اصلی تیم مصدوم شدند
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
3
در خط حمله و دفاع بایستی انقلابی بوجود بیاد. ع کرمی ، ا والی ، ی وکیا اصلا وابدا آماده نیستند. سنگین، بدون تمرکز. خط دفاع که واقعا دیشب شانس اورد که یک آبروریزی صورت نگرفت. اعتقاد دارم پرسپولیس اصلا قوی نبود. این فولاد بود که حریفی بی دست وپا وآماتور بود. بعضی لحظات بازی احساس میکردم بازی دوستانست. واقعا فولاد تا این حد ضعیف که حتی 10نفره شدن یک حمله نداشته باشیم در طول تاریخ باشگاه نداشتیم. فک کنم حریف 8 نفره میشد فولاد چیزی برا حمله نداشت. اصلا هم پورموسوی گناهی نداره. اتفاقا با اون تقاضای بازیکن خارجیش میدونست که فولاد بسیار ضعیفه. شخصا پورموسوی رو دوست دارم .انسانی بسیار سالم . ای کاش اگر دلسوزفولاده وخودش رو فارغ از مربیگری یک فولادی میدونه دست به افشاگری بزنه. (( هواداران !دوستان!رسانه ها !دلسوزان فولاد! خواهش میکنیم کمپین حضور پررنگ در ورزشگاه رو برای هفته جاری درفضای مجازی تبلیغ کنید. خواهش میکنیم دست از خونه نشستن بردارید و برای شعار برعلیه خائن به فولاد به ورزشگاه بیایید.))
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
4
جنابعالی که ظاهرا حال و هوای مصاحبه بهت چسبیده و اساسا تا انتها لیگ پای ثابت میکروفن خواهی بود.
چندان تمایلی به شنیدن حرف های بی پشتوانه نداریم.
این حرف ها رو دو فصل شنیدیم.حرف های شما رو قبلا خیلی ها زدن و نتایج منفی بود.
سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
2
پرسپولیس بیست دقیقه ده نفره بود باز نتونستید یک بار دروازه اش رو تهدید کنید اون وقت میگی...
منتخب مصدومان استقلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
1
هر چی بازیکن مصدوم از استقلال خوزستان اوردن باشون قرارداد بالا بستن و منت هم گذاشتن سرمون که بعشق خوزستان اومدیم
imn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
1
تیم بدون برنامه و تاکتیک بازی میکرد و هر وقت توپ میگرفتن تو عرض زمین پاسکاری میکردند و روبه عقب از سید که تو جام باشگاهها با سه مهاجم ارنج تیم میریخت بعید بود که با تک مهاجم اون هم غیر تخصصی تیمش ارنج بکنه ...باور کنید اگر فولادیها بدون توجه به سیستم و خواسته های مربی بازی خودشون میکردند مطمن بازی زیباتری حداقل انجام میدادن ...اقا سید فولاد به درد تفکرات بسته و تدافعی نمیخوره همون شیوه تهاجمی خودت ادامه بده که تو استقلال خوزستان داشتید و فکر حفظ کرسی مربی گری و نتیجه گرایی نباشید این سیاست نتیجه نمیده ما فولاد بزرگ میخواهیم فولاد نترس با روحیه قهرمانی که مربیش نترس باشه و به خودباوری رسیده باشه ...به امید درخشش مجدد فولادبزرگ
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها