به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

برانکو: فولاد حتی یک موقعیت روی دروازه ما نداشت

برانکو: شاگردانم با فوتبال به پیروزی رسیدند

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از برتری تیمش مقابل فولاد خوزستان ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: همه ما خوشحالیم و به همین دلیل تمرین و بازی می‌کنیم. اصلاً به همین دلیل با ورزش سر و کار داریم. به بازیکنانم به خاطر برد امشب تبریک می‌گویم. از هواداران‌مان که آمدند، ما را تشویق کردند و بعد از بازی به شادی پرداختند، هم تشکر می‌کنم. این بزرگ‌ترین جایزه برای همه ماست.

نشان دادیم همچنان با نتایج و روند سال گذشته به کارمان ادامه می‌دهیم
وی در ادامه یادآور شد: من روز گذشته در نشست خبری و به بازیکنانم گفتم اولین بازی همیشه سخت‌ترین بازی است. به این دلیل که ما قهرمان هم شده بودیم. دو فصل گذشته هم بازی‌های ابتدایی ما سخت بود. بازی دو فصل پیش ما با پدیده 2 - 2 شد و با فولاد هم یک - یک کردیم. از شادی و تلاش بازیکنانم خوشحالم و این دلگرمی بزرگی برای ماست. ما نشان دادیم همچنان با نتایج و روند سال گذشته به کارمان ادامه می‌دهیم.

علیپور حتی نباید یک کارت زرد می‌گرفت، چه برسد به 2 کارت!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که مشکل فصل گذشته پرسپولیس کارت‌های بی مورد بازیکنان و محرومیت‌ها بود و امروز هم این اتفاق افتاد که بازیکنان عصبی بودند و آیا این مشکل باز هم ادامه خواهد داشت، گفت: قبل از هر چیز باید بگویم، روش بازی ما این‌طور است که اصرار به دوئل، هجوم و درگیری زیاد داریم. ما تیمی نبودیم که حریف را تخریب کنیم و به نظرم علیپور حتی نباید یک کارت زرد می‌گرفت، چه برسد به دو کارت!

شاگردانم با فوتبال به پیروزی رسیدند نه با عصبی بودن
برانکو ادامه داد: علیپور در محوطه جریمه و در دوئل بود که زمین خورد و تمارض نکرد. طبق مقررات اینطور نیست که اگر کسی زمین خورد و پنالتی نشد کارت نشان بدهند. دوئلی برای کسب توپ بود، چون توپ در اختیار کسی نبود. نهایت یک خطای معمولی باید گرفته می‌شد. این اتفاق باعث عصبی شدن بازیکن هم می‌شود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که فوتبال بازی کردند و با فوتبال به پیروزی رسیدند نه با عصبی بودن. به آنها تبریک می‌گویم و همچنین اجازه نمی‌دهیم به خانه ما بیایند، کتک‌مان بزنند و بروند.

در تیم ما موضوع بی‌اهمیت نام گلزن است
وی در واکنش به طرح این موضوع که مهاجمان پرسپولیس بازهم موقعیت‌ها را از دست دادند و آیا این مشکل حل خواهد شد یا نه، گفت: مهم‌ترین مسئله این است که ما پیروز می‌شویم و این اتفاق هم رخ داده است. مهم‌تر این است که ما قاطعانه هم می‌بریم، مثل بازی امروز. اگر یادتان باشد طارمی سال گذشته هم چند هفته ابتدایی بازی نکرد، اما توانست در پایان فصل آقای گل شود. موضوع بی‌اهمیت نام گلزن است و اتفاقاً ما دوست داریم که هافبک‌های ما هم گلزنی کنند. دوست دارم هافبک‌های ما هم در حمله‌ها شرکت کنند و ترجیح می‌دهم آنها سه چهار موقعیت را از دست بدهند تا اینکه اصلاً موقعیتی ایجاد نکنند. این فلسفه بازی هجومی ماست که باید حمله کنیم و از هجومی بودن تیمم خوشحالم.

یک پنالتی روی امیری گرفته نشد
این مربی کروات در خصوص اینکه تصمیمات داور به ضرر پرسپولیس بود که یکی از آنها کارت زرد علیپور بود و آیا این مسئله را  تأیید می‌کند یا نه، خاطرنشان کرد: من هیچ‌وقت در خصوص داوری صحبت نکرده‌ام و خوشحالم که شما خبرنگاران متوجه این موضوع شده‌اید. من به بازیکنانم هم گفته‌ام که تمرکز خود را روی کارشان بگذارند. هرچند این را قبول دارم که داور هم اشتباه می‌کند و باید این را بپذیریم. ما هم فیلم بازی را خواهیم دید، اما فکر می‌کنیم جدا از کارت علیپور یک پنالتی هم روی امیری گرفته نشد. خدایی نکرده به این فکر نبودیم که داوری به ضرر ماست یا نه.

مطمئنم منشا می‌تواند خودش را با طارمی و علیپور تطبیق دهد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه در ادامه فصل از زوج منشا و طارمی استفاده خواهد کرد یا نه، گفت: البته منشا بازیکن جدید ماست و چند روزی به دلیل مشکل جسمانی و بیماری‌اش تمرین نکرد. از طرف دیگر طارمی دیر به تمرینات ملحق شد. منشا به تیمی آمده که فرم گرفته و باید به او فرصت بدهیم با تیم و بازیکنان پرسپولیس خودش را تطبیق بدهد، چون بازی ما متفاوت‌تر از بازی پیکان خواهد بود. مطمئنم منشا برای ما خوب است و می‌تواند خودش را با طارمی و علیپور خیلی زود تطبیق بدهد.

هدف و دیدگاه ما بازی هجومی است
وی در خصوص اینکه پیش‌بینی می‌کند تیمش با بازی هجومی در پایان فصل چند گل بزند، اظهار داشت: هدف و دیدگاه ما بازی هجومی است. ریتم ما در بازی این خواهد بود که هجومی بازی کنیم و با این هدف می‌توانیم بازی زیبا ایجاد کنیم. این معنایش این است که می‌توانیم گل‌های زیادی در پایان فصل بزنیم، اما این کار راحت نیست. دیدید در کنار دو گلی که زدیم پنج شش موقعیت هم از دست دادیم. این بازی اول بود و هم ما و هم هواداران انتظار داریم شرایط‌مان بهتر شود.

نه نفت و نه فولاد حتی یک موقعیت نیم‌بند هم روی دروازه ما نداشتند
برانکو در خصوص اینکه فصل گذشته موفقیت پرسپولیس به دلیل خط دفاعی و خط حمله خوب بود و آیا برای این فصل هم خوش‌بین است، گفت: من به تیمم در همه نقاط خوش‌بین هستم. من به‌عنوان مربی به تمام خطوط تیمم اهمیت می‌دهم. ما باید یک بازی و عملکرد باثبات در خط دفاعی داشته باشیم، خط میانی‌مان مستحکم باشد و در خط حمله هم هجومی باشد. خوشحالی من این است در دو بازی قبلی نه نفت تهران و نه فولاد حتی یک موقعیت نیم‌بند هم روی دروازه ما نداشتند. این مسئله باعث خوش‌بینی من است. به نظرم همان‌طور که یک ساختمان از پایه ساخته می‌شود، یک تیم هم به همین شکل ساخته می‌شود.

باید بیشتر از این از پرسپولیس پول می‌گرفتم
برانکو در پاسخ به این سؤال که شما 900 میلیون تومان گرفته‌اید و به همین دلیل است که شما به پول نگرفتن بازیکنان اعتراض نمی‌کنید، گفت: الان باید چه کار کنیم و مشکل شما دقیقاً چیست؟ یقه پندار خمارلو را بگیریم و گلوی او را فشار بدهیم؟ شما حقوق می‌گیرید کار می‌کنید یا نه؟ من اکنون باید از شما بپرسم که حقوق می‌گیرید؟ فکر می‌کنم من حقم است که پول بگیرم و کم هم گرفته‌ام. باید بیشتر هم می‌گرفتم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
8
آقای برانکو فکر نکن تیمت خوبه، فولاد دوساله گرفتاره یک مدیر عامل بی ارزش شده ک نمیزاره ، سرمربی مهاجم دلخواهش رو انتخاب کنه.. مطمئن باش اگه این مدیرعامل فولاد ، توی تیم شما بود الان دسته دو بودی
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
0
واقعا باعث تاسفه با وجود 10 نفره شدن پرسپولیس باز هم فولاد توانایی چرخاندن توپ و حمله رو نداشت چون ضعفای تیم یکی و دوتا نبود!!!!؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
1
الان چند ساله تیم ثبات نداره هر سال ۷۰درصد تیم میریزه به هم
یه خوزستانی
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
0
دیگه بازیکنی مونده خواسته باشیو واست نگرفتن؟؟؟
نمیدونم درامد پرسپولیس از کجاس که این همه هزینه میکنه!!!(البته همه میدونن)
سال اقتصاد مقاومتی هم که فقط واسه فولاده...
فوتبال تو ایران ناعادلانه اس
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها