به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

آماده‌سازی استادیوم ماهشهر برای لیگ یک

خوزستان اسپورت- رئیس هیات فوتبال ماهشهر از آمادگی ورزشگاه این شهرستان برای میزبانی در لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان تا پیش از آغاز این رقابت‌ها خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، منوچهر حیاتی در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه شهدای ماهشهر برای میزبانی از تیم‌ها در لیگ دسته اول، اظهار کرد: نماینده سازمان لیگ آخرین مرحله بازدید خود را از این ورزشگاه در تاریخ نهم مردادماه انجام خواهد داد و تا آن تاریخ فرصت داریم تا نسبت به تکمیل نقص‌های اهتمام ورزیم.

وی ادامه داد: پیمانکار این پروژه در حال انجام کار به‌روی نواقص است و امیدواریم تا تاریخ مقرر مشکلات ورزشگاه برطرف شود و ماهشهر مهیایی میزبانی از تیم‌های لیگ دسته اول شود.

رئیس هیات فوتبال شهرستان ماهشهر تصریح کرد: البته با کارهایی که انجام شده، پیمانکار طرح قول تاریخ هشتم مردادماه را برای پایان کار تعمیر ورزشگاه داده است که امیدواریم این مهم صورت پذیرد.

حیاتی یادآور شد: سازمان لیگ فوتبال 35 مورد نقص را در ورزشگاه مشخص کرده است که در حال رفع آن هستیم، از جمله کارهایی که در این خصوص صورت گرفته است، احداث جایگاه VIP، جایگاه صداوسیما و رسانه، رختکن‌ها، چمن ورزشگاه و سکوهای تماشارگان و ورودی‌های ورزشگاه بوده است.

وی افزود: پیمانکار طرح بدون درخواست پیش پرداخت در حال انجام کار است و مسؤولان هشرستان نیز قول مساعد داده‌اند تا برای این طرح تامین اعتبار لازم را انجام دهند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان ماهشهر اشاره کرد: بالغ بر چهار میلیارد ریال برای انجام این طرح اعتبار لازم است که امیدواریم با مساعدت نماینده مردم ماهشه ردر مجلس، فرماندار و شرکت‌های صنایع پتروشیمی، همچنین شهرداری شهرستان این بودجه تهیه و تخصیص داده شود.

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در تهران به مصاف راه‌آهن می‌رود و در هفته دوم در خانه میزبان شهرداری تبریز خواهد بود.

در صورتی که ورزشگاه ماهشهر آمادگی لازم را برای میزبانی از این رقابت‌ها نداشته باشد، نخستین دیدار خانگی این تیم در یکی از شهرهای مجاور، همچون اهواز، آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
2
با این همه پتروشیمی این همه درامد اون وقت ماهشهر یه استادیوم درست و حسابی نداره // واقعا از این همه پتروشیمی فقط دودشون و مریضی به مردم این شهر میرسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
2
پس مسوولین شهر کجا هستن شرکتها. از خوزستان اسپورت تقاضا داریم ی مصاحبه دربابت وضعیت ورزشگاه وحمایت از أین تیم با مسوولین مربوطه ماهشهر انجام بدن تا این تیم بعدن دچار مشکل نشه.
سید ایمان جعفری اس.اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
2
جالبه و البته تلخ و دردناکه خوب توجه بفرمایید: با مساعدت نماینده معزز در مجلس و با مساعدت جناب فرماندار و با کمک کلیه شرکتهای پتروشیمی ( یک شرکت پتروشیمی نیست ها بلکه چندین شرکت قدرتمند و ثروتمند هستند که کلی هم دود و آلودگی برای مردم و شهر ماهشهر و حومه تولید میکنند) و در آخر با کمک شهرداری و جناب شهردار عزیز قراره انشالله ۴ میلیارد ریال یعنی ۴۰۰ ملیون تومان دقت بفرمایید فقط ۴۰۰ملیون تومان یعنی پول یک ماشین شاسی بلند برای تجهیز و اماده سازی ورزشگاه یک شهر محروم با کلی ثروت و شرکتهای متمول در سطح کشو هزینه بشود که تازه قطعی هم نیست...

واقعا جای تاسف داره که یک شهر محروم ولی با صنایع عظیم پتروشیمی بعد از سالها صاحب یک تیم در لیگ یک شده و فقط احتیاج به ۴۰۰ ملیون تومان داره که اونهم باید با مساعدت یک لشکر مسول عالیرتبه قرارهبا سلام وصلوات فراهم بشه.بخدا قسم وقتی ورزشگاه های شهرهای جنگ زده عراق از جمله نجف اشرف و کربلای معلی و بصره را میبینم حسرت و قبطه میخورم که اونها چطور توانستند همچین ورزشگاهایی با استاندار جهانی بسازند ولی ما هنوز لنگ و معطل نور در ورزشگاهای درجه یکمون هستیم. خدایی خیلی عجیبه ولی متاسفانه واقعیت داره...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها