به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

نیک‌نفس: مقابل استقلال گرما به ما کمک می‌کند

نیک‌نفس: مقابل استقلال گرما به ما کمک می‌کند

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: در دیدار مقابل استقلال گرمای هوا به ما کمک می‌کندو قطعا اگر این تیم را شکست دهیم لیگ را خیلی خوب آغاز کرده‌ایم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، زبیر نیک‌نفس در مورد وضعیت صنعت نفت، گفت: وضعیت خودمان خوب است. به موقع کارمان را شروع کردیم. از لحاظ یارگیری وضعیت‌مان خوب بوده و به لیگ امیدوار هستیم.

وی در مورد اینکه هدف صنعت نفت چیست؟ خاطرنشان کرد: امسال برنامه ریزی و هدف‌گذاری باشگاه تک رقمی شدن است. با شرایطی که از تیم‌ می‌بینم می‌توانیم به این مهم دست یابیم.

هافبک صنعت نفت آبادان در مورد مشکل مالی تیمش،‌ تصریح کرد:  چیزی که از بیرون مشخص است با چیزی که در واقعیت رخ می‌دهد متفاوت است. شاید برخی اسم نفت رو بشنوند و فکر کنند وضعیت خیلی خوب است اما مشکلات خودمان را داریم. هنوز از سال قبل طلب داریم و امسال هم چیزی نگرفتیم. انشاءالله علی عیسی‌زاده و هیأت مدیره مشکلات را حل می‌کنند. چند روز قبل هم شامی با رئیس پالایشگاه خوردیم و به ما گفتند امسال مشکل مالی نداریم که امیدوارم اینطور باشد.

نیک نفس در مورد بازیکنان جدید و حضور فراز کمالوند، اظهار داشت: بازیکنانی که به تیم اضافه شدند سطح تیم را بالاتر بردند. کمالوند هم مربی خوب و سرشناسی است که نیاز به تعریف من ندارد. انشاءالله بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد رویارویی با استقلال در اولین هفته لیگ برتر، تصریح کرد: به شخصه از این موضوع خوشحال هستم. اولین بازی ما در آبادان است. بدون شک این بازی خوب خواهد شد. هوای گرم آبادان هم به ما کمک می‌کند. اگر بتوانیم استقلال را ببریم لیگ را در یک شرایط خوب آغاز می‌کنیم.

نیک‌نفس در پاسخ به این سوال که آیا رویارویی با استقلال قرعه سختی نیست، گفت: در لیگ همه تیم‌ها با هم بازی می‌کنند و به جز سه چهار تیم که شاید خیلی وضعشان بهتر باشد سایر تیم‌ها نزدیک به هم هستند. در کل در لیگ برتر بازی آسان نداریم و در همه مسابقات کار سخت است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
0
عظمت فوتبال خوزستان و آبادان بیش این هست که نیاز به مسایل حاشیه ایی مثل داوری و فدراسیون و گرما و ...داشته باشه. قهرمانی تیمهای غیر خوزستانی فقط ظلم به مردم این استان ثروتمند و محروم و صاحب فوتبال هست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها