به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

جوابیه هیئت فوتبال به رییس مستعفی دوومیدانی

خوزستان اسپورت- روابط عمومی هیئت فوتبال خوزستان جوابیه‌ای در خصوص موارد مطرح شده از سوی رئیس مستعفی هیئت دوومیدانی خوزستان صادر کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، روز گذشته در خبرها آمده بود که غلامرضا خنفری رییس هیئت دوومیدانی خوزستان در نامه‌ای به رییس فدراسیون دوومیدانی از سمت خود استعفا کرده است. با توجه به اینکه رییس مستعفی هیئت دوومیدانی در متن استعفایش به وجود مشکلاتی با هیئت فوتبال خوزستان اشاره کرده بود، روابط عمومی هیئت فوتبال جوابیه‌ای در خصوص موارد مطرح شده صادر کرده است که در ادامه می‌خوانید.

«با توجه به موارد مندرج در استعفاء نامه ي رئيس محترم هيأت دو و ميداني استان خوزستان جهت تنوير افكار عمومي، پاسخي بشرح ذيل اعلام مي‌گردد. انشاالله مورد توجه ورزشدوستان و ورزشكاران و مسئولين محترم قرار گيرد.

١- پس از پيگيري بعمل آمده و فراخوان جلسه از سوي جناب آقاي نصيري معاون توسعه ورزشي اداره‌ي ورزش و جوانان، مقرر گرديد جلسه اي در تاريخ ٩٦/٤/٣١ با حضور مسئولين هر دو هيات برگزار گردد. هيات فوتبال در ساعت مقرر در محل جلسه حاضر شد اما متاسفانه مسئولين هيات دووميداني غائب اين جلسه بودند!

٢- جناب آقاي خنفري رياست اداره ورزش و جوانان خرمشهر را بر عهده دارند و شايد عدم حضور ايشان بهنگام تمرينات ورزشكاران دو و ميداني باعث چنين مشكلاتي شود كه قطعاً چنين است.

٣- قرارداد ورزشگاه تختي اهواز طبق قرارداد موجود و ماده ٨٨ آيين نامه اجرايي به هيات فوتبال واگذار شده و هيچ تبصره يا بندي مبني بر استفاده ورزشكاران عزيز هيات دو و ميداني در آن ذكر نشده است. اما از آنجايي كه هيات در اين چند سال قدر و منزلت ورزشكاران اين هيات و قهرمانان آن را با كرامت بجا آورده است، هيچوقت جلوگير فعاليت آنان نبوده و نخواهد بود.لیكن به جهت استفاده از روشنايي مي‌بايست هزينه برق مصرف شده از سوي هيات محترم دو و ميداني پرداخت گردد كه متاسفانه تا كنون چنين نشده است.

٤- مسئولين محترم هيات دو وميداني هيچ وقت درخواست جلسه و يا حتي تماس را با مسئولين هيات فوتبال نداشته تا در محيطي آرام اينگونه مسائل ،حل و فصل گردد. با پرخاشگري كاري از پيش نمي‌رود.

٥- طبق قرارداد اجاره مجموعه‌هاي زمين فوتبال ورزشگاه تختي در اختيار هيات فوتبال بوده و هر گونه حادثه‌اي كه براي ورزشكاران بوجود آيد، تبعات آن گريبانگير هيات فوتبال خواهد بود و اگر هيات دو و ميداني در خصوص قرارداد استفاده از زمين از كميسيون ماده ٨٨ دارد، آن را ارائه دهد و هيات دو و ميداني تعهد محضري را بايد در دستور كار خود قرار داده تا خداي ناخواسته اگر مشكلي پيش آمد خودشان جوابگوي ورزشكاران باشند نه هيات فوتبال.

٦- جناب آقاي خنفري انساني شريف و كار آزموده هستند. ايشان بايد بداند كه برق اتاق هيات دو و ميداني مرتبط با برق هيات فوتبال و يا زمين چمن نيست، اشتراك برق هيات فوتبال مستقل مي‌باشد و دليلي ندارد اگر قطعي برق صورت گرفته، هيات فوتبال را عامل آن معرفي نمايند.

هيات فوتبال اعلام مي‌نمايد كه ما در چارچوب مقررات و قانون آماده هرگونه همكاري با هيات دو و ميداني هستيم ،همه اهالي فوتبال از نام آوري‌هاي قهرمانان دو و ميداني حمايت كرده و قدردان زحمات آنان هستند اما به ما حق بدهيد تا در شرايطي قانون مدار بتوانيم بر عرصه مشكلات چيره شويم و حقي را از هيچ هياتي ضايع نكنيم.

نيازي به پراكندگي افكار و استمداد از مسئولين و يا استعفا نيست. چرا مسئله را بزرگنمايي مي‌كنيد؟

هيات فوتبال با آغوشي باز آماده حل مسئله بوجود آمده است و براي پر فروغ بودن و بدست آوردن سكوهاي قهرماني عزيزان دو و ميداني، توفيق روزافزون از خداوند منان خواستار است.»

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها