به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
تعداد نظرات: ۹ نظر

پورموسوی: کار سختی مقابل پرسپولیس داریم

پورموسوی: کار سختی مقابل پرسپولیس داریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از هر لحاظ کار ما مقابل پرسپولیس سخت است اما تلاش می‌کنیم با دست پر از تهران خارج شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت، اکبر پورموسوی در گفت‌و‌گو با تسنیم در خصوص شرایط تیم فولاد خوزستان در آستانه دیدار روز پنجشنبه با پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم اما متاسفانه سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت مقابل پرسپولیس در اختیار نخواهیم داشت. پیش از این شیرزادی و زلیکانی در تمرینات خودمان مصدوم شده بودند و سینا مریدی نیز در تیم امید مصدوم شده است. قرار بود مریدی 4 روز قبل از دیدار با پرسپولیس به جمع ما اضافه شود اما در حالی که 2 روز به این دیدار باقی مانده هنوز خبری از او نداریم.

وی در خصوص دیدار هفته نخست این تیم مقابل پرسپولیس گفت: قطعا با توجه به اینکه در اولین دیدار خود در ورزشگاه آزادی به میدان خواهیم رفت کار سختی خواهیم داشت. پرسپولیس در 3 سال گذشته کمترین خروجی را داشته و نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. از هر لحاظ کار ما مقابل این تیم سخت است اما تلاش می‌کنیم با توجه به شروع مسابقات مقابل پرسپولیس با قدرت ظاهر شویم و با دست پر از تهران خارج شویم.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص جذب آرش افشین خاطرنشان کرد: آرش خیلی دیر به جمع ما اضافه شده و در دوران بدنسازی همراه تیم ما نبوده است. این بازیکن در 4 هفته ابتدایی همراه ما نخواهد بود تا ابتدا از لحاظ بدنی به شرایط مناسبی دست پیدا کند و خدای نکرده دچار مصدومیت نشود. افشین بازیکن بزرگی است که اتفاقات باعث شد در چند فصل گذشته عملکردی را که از او انتظار می‌رفت را نداشته باشد. او فصل پیش در استقلال خوزستان با اینکه در امر گلزنی چندان موفق نبود اما در روند تیمی و ارسال پاس گل خیلی به ما کمک کرد. با توجه به اینکه افشین از بازیکن قدیمی فولاد است امیدوارم امسال مجددا به روزهای اوجش بازگردد.

پورموسوی در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر حضور امیرارسلان مطهری در این تیم شنیده می شود، عنوان کرد: با امیر ارسلان مطهری صحبت‌هایی داشتیم اما این بازیکن یک پیشنهاد خارجی دارد و منتظر است تکلیف آن مشخص شود. در صورت عدم حضور مطهری در خارج از ایران به جمع بازیکنان ما اضافه می‌شود.

وی  در خصوص اینکه این تیم باز هم بازیکنی را جذب خواهد کرد، گفت: افشین به جای آرمان رمضانی به لیست ما اضافه شد و ما با جذب او نیز همچنان دو جای خالی در ترکیب تیم خود داریم. اگر مطهری به جمع ما اضافه شد تنها جای خالی خود را به جذب یک مدافع میانی اختصاص می‌دهیم تا لیست خود را تکمیل کنیم. البته در این مدت به بازیکنان جوان باشگاه نیز این فرصت را دادیم تا خود را نشان بدهند و اگر این نفرات عملکرد فنی خوبی داشته باشند و به خودباوری حضور در لیگ برتر رسیده باشند از آنها استفاده خواهیم کرد.

سرمربی فولاد خوزستان با تاکید بر اینکه با هیچ مدافع داخلی هنوز مذاکره‌ای نداشته است، گفت: به جز ارسلان مطهری با هیچ بازیکنی مذاکره نداشتیم اما 3،4 مدافع مدنظر ما قرار دارند. این نفرات هنوز با تیمی به توافق نرسیده‌اند و ما منتظر هستیم ببینیم روند تیم‌مان در روزهای آینده چگونه خواهد بود تا در این خصوص نیز تصمیم بگیریم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
3
این‌ با این‌شکمش‌چکاره اس‌ کنار پور موسوی؟بابا تو‌ یه تیم‌حرفه ای‌ داری کار‌میکنی این چه وضعه شکمه.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
3
اقای پورموسوی الحق بازی های اس خوزستان تو آسیا ثابت کرد قدرت آنالیز حریف را دارید و فوتبال را خوب درک می کنید امیدوار م باز هم با دانش شما و همت بچه ها خلا ها پر شود و هر چند کم کاری و بی مسولیت بودن اژدری تنها عامل مدیر ماندن ایشان است ولی شما این شرایط بد را به روزهای خوب تبدیل کنید
فقط بازی اول را برنده باشید.
خوزستان برزیلته
|
Spain
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
2
حال ما خوزستانیا از پرسیپولیس برای این بهم میخوره که بیشترین دشمنی رو در حق فوتبال خوزستان داشتند.از توطعه و کودتای پروین و پنجعلی علیه مرحوم دهداری گرفته تا علی دایی که فوتبال مبعلی رو نابود کرد و با بحث سربازی تیم فولاد رو نابود کرد و دنبال گرفتن قهرمانی از فولاد و دادن جام به پرسپولیس بود و لابی و مافیایی اون تو جریان قهرمانی استقلال اهواز که به سایپا رسید و خیانت پرسپولیسی ها تو دعوت بازیکنان خوزستانی که البته ریشه تاریخی داره و بغض و کینه اونها از قدرت و مهد فوتبال بودن خوزستان که جریانش مفصل هست و اینجا از حوصله شما خارج هست....
قهرمانی فولاد فقط با شکست دادن دشمن درجه یک فوتبال خوزستان یعنی پرسپولیس لذتبخش هست.ان شاا..
حسین 21
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
1
آقای بیژن این آقا که به گفته ی شما شکم داره تدارکات تیمه کاره ایی نیست نه مربی نه کمک مربی نه هیچی الان ما به این گیر دادیم بریم ببینین آقای اژدری چه حرفی زده خود پورموسوی چی میگه که بازیکن مصدوم آورده ویکی ناآماده که از هفته ی پنجم بازی میکنه ویکی مصدوم شد وبعضیا که از بوشهر اومدن هنوز باجو ورزشگاه آزادی آشنا نیستن وهنوز توی لیگ بازی نکردن واز نیم فصل جا میفتن ونیم فصل هم طرفدارا دعا کنید نیفتیم دست یک وپورموسوی بهونه در میاره واژدری پا رو پا گذاشته توی خونه آب پرتقال میخوره وحساب بانکیش رو چک میکنه وما توی دمای بالای پنجاه درجه حرص وجوش مظلوم ترین طرفدار ماهستیم به ولله قسم
پرسپولیس
|
United States of America
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
1
0
اقای خوزستان برزیلته.این بدون بزرگان پرسپولیس همیشه خوزستانی بودن.از محراب شاهرخی.صفر ایرانپاک. ایرج سلیمانی.حمید جاسمیان.و از نسل های بعد کریم باوی ونعیم سعداوی.بهنام سراج وحسین کعبی.پرسپولیس هم اگر دنبال نامردی بود برای قهرمانی سالی که استقلال خوزستان قهرمان شد می توانست راه اهن که یک تیم تهرانی بود و دارای مالک خصوصی .با تبانی جام را در تهران نگه دارد ولی بایک بازی جوانمردانه نه پرسپولیس قهرمان شد ونه راه اهن در لیگ برتر ماند .اگر تیم های خوزستانی واصفهانی یا تبربری در چنین شرایطی باهمشهری خود بازی داشتند اینطور جوانمردانه بازی می کردند؟
پاسخ ها
mohammad27
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
بله داداش شما یه مدرک از تبانی خوزستانی ها بگو من ساکت میشم // خوزستان نماد جوانمردیه
ادرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
بابا این خوزستان برزیلته رو راحت بزارید... ولله تمام نوشته هاش اینقدر خنده دار بودن که میتونستی متوجه بشی با چه حرصی داره تایپ میکنه. فقط 4 تا جمله اومد نوشت که اصلا کسی متوجه حرفاش نشد. اینا عقده مونده به دلشون. جهنم الغدیر خخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
1
پنج شنبه پرسپولیسو میترکونیم به عشق فولاد میام ازآدی زهیوی الحق نوبت توه توپ بریز تو دروازشون m6
پرسپولیس
|
United States of America
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
0
سال۸۳در قهرمانی اولی فولاد .علی شفیعی زاده .چون در هفته های اخر فولاد با استقلال اهواز بازی داشت علنی گفت که ما نمی ذاریم جام از خوزستان خارج بشه شخصا معتقد هستم که فولاد ان سال بصورت طبیعی استقلال اهواز را می برد.ولی چنین ادعایی شد،حالا چه واقعیت داشت چه نداشت.اما قهرمانی پاک فولاد را زیر سوال برد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها