به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
تعداد نظرات: ۵۴ نظر

با تفسیر اژدری‌زاده از اقتصاد مقاومتی موافقید؟

با تفسیر اژدری‌زاده از اقتصاد مقاومتی موافق هستید؟

خوزستان اسپورت- مصاحبه‌های چند هفته‌ی اخیر مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان یک نقطه اشتراک داشته‌اند؛ اقتصاد مقاومتی.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا اژدری‌زاده با این استدلال که اگر سیاست کلانی در مملکت جاری و ابلاغ می‌شود، نباید در حد شعار نگه داشته شود، جذب بازیکن خارجی، عزیمت به اردوی خارجی و استفاده از البسه ورزشی خارجی را در تیم فولاد خوزستان ممنوع اعلام کرده است.

اژدری‌زاده در آخرین مصاحبه‌ای که روز گذشته انجام داده، عنوان کرده است: «امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شد و می‌خواهم دوستانم این شعار را تفسیر کنند. آیا این به این معنی است که ما بازیکن خارجی با کیفیت بسیار پایین و با مبلغ بالا جذب کنیم؟ و آیا در حالی‌که در کشورمان امکانات برای برگزاری اردو وجود دارد، باید اردوی‌مان را در خارج از کشور برگزار کنیم؟ یا این‌که در حالی‌که در این‌جا البسه‌های تولیدی بسیار خوبی داریم، از لباس‌های خارجی استفاده کنیم؟»

تردیدی وجود ندارد که کمتر هواداری موافق جذب بازیکن خارجی دارای کیفیت بسیار پایین با مبلغ قرارداد بالا باشد، یا از برگزاری اردوی داخلی با امکانات مناسب و استفاده از البسه بسیار خوب داخلی انتقاد کند، اما آن چیزی که موجب واکنش و موضع‌گیری هواداران فولاد در مقابل مدیرعامل باشگاه‌شان شده، تفسیر شخصی اژدری‌زاده از شعار اقتصاد مقاومتی و تناقض‌های موجود بین صحبت‌های وی در رسانه‌ها، با واقعیات میدانی موجود در تیم فولاد خوزستان است.

آقای مدیرعامل که حدود 2 ماه پیش برای یک مربی خارجی به‌نام پائولو سرجیو دعوت‌نامه رسمی فرستاده و در تهران با این مربی برای قبول سرمربیگری تیم فولاد خوزستان پای میز مذاکره نشسته بود، در خصوص استفاده از بازیکن خارجی پیش‌داوری هم می‌کند و بدون آن‌که نامی از بازیکنان خارجی موردنظر پورموسوی برده شود، از کیفیت بسیار پایین و قیمت بالای قرارداد بازیکنان خارجی صحبت می‌کند. این در حالیست که سابقه نشان داده می‌توان بازیکن با کیفیت بالای خارجی را با قیمت پایینی به فوتبال ایران آورد.

به‌عنوان مثال، در سال اول رسیدن اژدری‌زاده به صندلی مدیریت فولاد خوزستان، عبدالله ویسی راهی برزیل می‌شود، دروازه‌بانی به‌نام فرناندو خسوس را انتخاب می‌کند و با قراردادی به مبلغ 500 میلیون تومان به ایران می‌آورد. سنگربانی که سهم زیادی در قهرمانی استقلال خوزستان ایفا می‌کند و به‌عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ پانزدهم شناخته می‌شود. و در همان سال است که اژدری‌زاده قرارداد دروازه‌بان ایرانی را با مبلغی به مراتب بالاتر از مبلغ قرارداد خسوس امضا نموده، در نیم‌فصل هم برای جذب یک دروازه‌بان ایرانی دیگر از تراکتورسازی هزینه زیادی متحمل می‌شود، بدون آنکه دروازه‌بانان ایرانی بتوانند رضایت هواداران تیم‌شان را جلب کنند.

اما در زمینه استفاده از البسه ورزشی داخلی هم تناقض‌های فاحشی بین شعار تا عمل دیده می‎شود. در مسابقات تدارکاتی اخیر تیم فولاد خوزستان در تهران، لوگوی شرکت آلمانی آل‌اشپورت روی پیراهن‌های تیم فولاد خوزستان نقش می‌بندد، تمامی بازیکنان این تیم استوک‌های ورزشی تولیدی شرکت‌های آدیداس، نایک، پوما، میزانو و ... را به پا می‌کنند‌ و به توپ‌های شرکت آلمانی دربی استار ضربه می‌زنند.

در اکثر تصاویر مربوط به امضای قرارداد بازیکنان فولاد، اژدری‌زاده پیراهن تولیدی شرکت آلمانی آل‌اشپورت را به دست گرفته، با لبخند ملیحی به دریچه دوربین عکاس باشگاه چشم می‌دوزد. در برخی موارد هم که آقای مدیرعامل یک آستین از پیراهن تولید داخل را به دست گرفته، آستین دیگر پیراهن در دست بازیکنی است که پیراهن ورزشی تولید شرکت‌ خارجی را به تن کرده و در حالی که لوگوی شرکت خارجی روی پیراهن ورزشی وی نقش بسته، در دفتر کار اژدری‌زاده حاضر می‌شود و زیر قرارداد با تیمی را امضا می‌کند که مدیرعامل آن شعار ممنوعیت استفاده از البسه خارجی را سر می‌دهد.

در عین حال، از اژدری‌زاده که مرتب به دیگران یادآوری می‌کند سال 96 به‌عنوان «سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نام‌گذاری شده است، می‌توان این سئوالات را پرسید که چه میزان در راستای تحقق شعار «تولید و اشتغال» در باشگاه فولاد خوزستان گام برداشته است؟ آیا از زمان روی کار آمدن وی به‌عنوان مدیرعامل، زمینه اشتغال در باشگاه فولاد خوزستان ایجاد شده، یا تعداد کارکنان چارت اداری باشگاه کاهش یافته است؟ آیا باشگاه فولاد در زمینه تولید (پروش بازیکن) همطراز با امکانات سخت‌افزاری و آوازه آکادمی‌اش عمل کرده است؟ آیا یک ریال از طریق فروش بازیکن (با حق رشد بازیکن اشتباه نشود) که یکی از اساسی‌ترین راهکارهای اقتصادی و درآمدزایی در فوتبال حرفه‌ای است، نصیب باشگاه فولاد خوزستان شده است؟

شعار اقتصاد مقاومتی، موضوع جدیدی در سیاست‌گذاری کلان کشور نیست. اقتصاد مقاومتی اولین بار در سال 89 توسط رهبر انقلاب مطرح شد و در زمستان سال 92 سیاست‌های 24 گانه اقتصاد مقاومتی رسماً از سوی رهبر انقلاب به رؤسای قوای سه‌گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ گردید. طی چند سال اخیر هم نام‌گذاری سال‌های شمسی برگرفته از همین سیاست‌گذاری کلان کشور بوده، به‌طوری که قبل از سال 96 نیز از واژه اقتصاد یا اقتصاد مقاومتی در نام‌گذاری سال‌های شمسی استفاده شده است.

بنابراین، ربط دادن سیاست‌گذاری باشگاه فولاد خوزستان با نام‌گذاری سال 96 شمسی یا سیاست‌گذاری کلان کشور، مورد پذیرش جمعیت هوادار فوتبال خوزستان واقع نشده، آن را نوعی تفسیر شخصی از سوی مدیریت باشگاه فولاد و یا به تعبیری فرار به جلو برای رهایی از انتقادات هوادارانی می‌دانند که از شرایط موجود در باشگاه فولاد ناراضی بوده و با وجود بی‌توجهی متولیان نسبت به خواسته‌هایشان، دست از مطالبه گری برنداشته‌، کماکان برای تقویت تیم محبوب‌شان تلاش می‌کنند.

رهبر انقلاب همچنان که سیاست‌‌های 24 گانه اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کرده، در دیدار با دانشجویان تأکید داشته است: «اقتصاد مقاومتی فقط جنبه ی نفی نیست؛ این جور نیست که اقتصاد مقاومتی معنایش حصار کشیدن دور خود و فقط انجام یک کارهای تدافعی باشد؛ نه، اقتصاد مقاومتی یعنی آن اقتصادی که به یک ملت امکان می‌دهد و اجازه می‌دهد که حتی در شرایط فشار هم رشد و شکوفایی خودشان را داشته باشند. این یک فکر است، یک مطالبه‌ی عمومی است... اقتصاد مقاومتی یعنی آن اقتصادی که در شرایط فشار، در شرایط تحریم، در شرایط دشمنی‌ها و خصومت‌های شدید می‌تواند تضمین کننده‌ی رشد و شکوفایی یک کشور باشد.»

چندی پیش یک نماینده مجلس عنوان کرده بود برخی‌ها اقتصاد مقاومتی را اقتصاد ریاضتی تفسیر می‌کنند که این یک تفسیر اشتباه است. شاید ضعف درک مشترک راجع به یک پدیده، از جمله ایرادات مهمی است که ما را در اجراى کلى سیاست‌ها با مشکل مواجه مى‌سازد.

به گزارش خوزستان اسپورت، با وجودی که علیرضا اژدری‌زاده در بخش پایانی از آخرین مصاحبه‌ خود گفته است به انتقادات توجه می‌کند و به منتقدین احترام می‌گذارد، اما بعید به‌نظر می‌رسد که مدیرعامل باشگاه فولاد حاضر شود تغییری در تفسیر شخصی‌اش از موضوع اقتصاد مقاومتی ایجاد نماید و با منتقدانش به درک مشترکی در این زمینه برسد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵۴
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
2
9
درشرایط تحریم دشمن رشد وشکوفایی ادامه پیدا کنه. والا اژدی باشگاه رو از بازیکن خارجی محروم کرد اصلا خرج نمیکنه پس ربطی ب اقتصاد مقاومتی نداره برنامه اقتصاد مقاومتی هیچ جای کشور اجرا نشد اژدری خواست تو فولاد اجراش کنه
پاسخ ها
منصور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
تعجب میکنم که این عوامفریبی اژدری مردم رو گول زده. آقای محترم کجا اصلا خرج نمیکنه. اتفاقا فولاد جزو چهار تیم پرهزینة کشور هست. حالا اگر بی کفایتی مدیر منجر به جذب بازیکنهای گران با کیفیت پایین شده دلیل نمیشه بگیم صرفه جویی شده. هزینه بالایی شده ولی بازیکنها کیفیت ندارند و این اسمش کاهش هزینه نیست و برعکس اتلاف و هدررفت سرمایه ست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
آفرین آقا منصور حرفت کاملا بجا بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
12
كدوم ازباشگاه ها به فكر اقتصاد بود شما كاسه داغ تر از آش هستي به فكر اقتصاد هستي بدترين مديریت تو كل عمرم ديدم از اين اژدري
موسوي شادگان
پولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
12
اژدری چیز بخور پسته گرونه این رو میگن اقتصاد مقاومتی تولید داخلی مردونه چاپ کن
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
12
بحث کردن با جناب اژدری زاده بی فایدست. آدمی که خواب هست رو میشه بیدارکرد ولی کسی که خودشو به خواب زده رو نمیشه.
تفسیر جناب اژدری زاده از اقتصاد مقاومتی بدترین تفسیری هست که تو این چندسال راجب اقتصاد مقاومتی خوندم و شنیدم.
کارشناسی در تلویزیون خوزستان به ایشون گفت آقای اژدری زاده هیات مدیره 10 میلیارد بودجه تعیین میکنه برای تیم اما شما 7 میلیارد خرج میکنی و 3 میلیارد رو به شرکت فولاد پس میدی که مثلا بگی صرفه جویی کردم؟
همین که جناب اژدری زاده با یک تعداد بازیکن ایرانی (تاکید میکنم یک تعداد نه همه بازیکنهای فولاد) که مصدوم یا محروم هستن قرارداد میبنده و پول میلیونی پرداخت میکنه دقیقا برعکس با سیاست اقتصاد مقاومتی حرکت کرد.
بازیکن محروم خانزاده یادمون نرفته. بازیکن مصدوم اینقد زیاد هستن که جا نمیشه همه رو بنویسم
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
11
احسنت. حرف دل هواداران رو نوشتید
Blue
|
Germany
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
11
اقتصاد مقاومتي از زمان اقاي دهكردي استارت خورد بنظر من،آن زمان بود با بومي سازي بازيكنان به موفقيت دست پيدا كرد..
اقاي اژدري ناداني مديريت خودشون با نام اقتصاد مقاومتي به ما قالب نفرماييد..در ضمن بر روي سكوهاي استاديوم الغدير قرار نيست به اقاي اژدري خوش بگذره منتظر باشييين و ببينيد اقاي اژدري..
فولادب
|
Seychelles
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
9
اقای اژدری این اقتصاد مقاومتی اول از خونه خودت شروع کن ببین میتونی باهاش کانون خانوادت را نگهداری مثلا اهل بیت راضی میشن بجای ماشین شاسی بلند کره ای سوار پراید وطنی بشن؟
sajad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
9
میخواد پول باشگاه بکش بالا هر سال هم مدیر خودشه اینم سال سومش هیچ موفقیتی هم نداشته همیشه هم تیم در خطر سقوط بوده
مهدفوتبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
10
احسنت به خوز اسپورت.بلاخره با این انتقاد رک وصریح،حرف دل مارو زدید. امیدوارم این به اصطلاح مدیر عامل فولاد به جای رسیدن به خورد وخوراکش،کمی هم به سایت معتبر خوزستان اسپورت سر بزند واین انتقادها رو مرور کند.
باشد که روزی از خواب غفلت بیدار شود وبه راه راست رهنمون شود.
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
10
همونطور ک فولاد شده سکو پرتاب بازیکنا مدیریت هم شاملش شده این اقا میخواد خودشو نشون بده ک دولتمردا ببینش و ی جای دیگه مدیرش کنن... عامو مارو روانی کردی با این حرفا جان عزیزت دست بکش از فولاد... ی ذره از تعصب ما تو خونت نیس... من الله توفیق
Hi mr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
9
نمیدونم کی قراره یه مدیر عامل درست حسابی واسه فولاد بیارن
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
7
ایشان صرفا برای رهایی ازبار انتقادات کارشناسان وهواداران تیم وکتمان ضعف های بیشمار مدیریتی به این جمله اکتفاکرده است این درحالی هست که اساسااین شعار ارتباطی به ورزش فوتبال ندارد چراکه بعضا می بینیم بازیکنان ومربیان خوب جدای انتقال دانش فوتبال خود درآینده جنبه درآمدزائی خواهندداشت بنابراین بااین ایده که هیچ ارتباطی بااین شعارندارد وبا توجه به وضعیت اسفناک آکادمی فولاد ونحوه قرارداد بستن بازیکنان باتیم ومیزان خروجی های تیم وعناد درقبال عدم جذب نیروی موثر وکارآمد برای تیم وعدم توجه به خواسته های خیل عظیم هواداران تیم وخوزستانی وبسنده کردن به حداقل ها که به هیچ وجه مورد خواست مردم نبوده ونخواهد بود ومضاف برآن عدم صداقت وشفافیت که متاسفانه دراین مدیریت گریبان گیر تیم همیشه محبوب وبزرگ فولادشده است بنابراین این شعاربهتر با واقعیت مطابقت دارد : سال فلاکت فولاد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
8
این برنامه ای که اژدری داره پیاده میکنه اقتصاد فشارکیه نه مقاومتی
مالک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
7
چراباید اقتصادمقاومتی واسه فولادباشه ودیگرتیمها نباشه اگرهم بخواهیم این مساله راتحمیل کنیم به دیگرتیمها فقط کیفیت لیگ پایین ترمیاد اصلا باهمچین ایده ای موافق نیستم
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
7
استاد اژدری انتقادپذیر نیست و تظاهر می کنه به انتقادپذیری. چند شب پیش برنامه برآیند شبکه خوزستان اقای میرسالاری دوکلمه انتقاد کرد چنان به استاد اژدری برخورد که برگشت به اقای میرسالاری گفت شما فرافکنی می کنی وشما تازه از خواب پا شدی و ازاین حرفهای کوچه بازاری.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
6
اژدری با این ترفند به نفع بالا دستیاش صرفه جوی میکنه ..وبا این شعار چند مدت بیشتر پشت میز ریاست میشینه ..همه میدونن که اژدری ضد فوتباله ..خدا لعنت کند ادم کذاب وعوام فریب را
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
7
امروز سایت رسمی فولاد عکس هادی حبیبی گزاشته جفت اژدری یه پیرهن هادی پوشیده مارک نایکی رو سینش بود اقلا شماکه شعار تحریم اجناس خارجیو میدی عکس بازیکنتو با پیرهن مارک شرکت آمریکایی نذار رو سایت رسمی باشگاه اقای متخصص!
imn
|
Sweden
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
7
پس چرا اولین روزهای نقل و انتقالات رفت سراغ دخسوس و حاضر شد قرارداد ببنده ولی باشگاه گسترش وسرمربی مخالفت کرد این یعنی دنبال هزینه کمتر گشتن و اقتصاد مقاومتی توسط این اقا شعاری بیش نیست
ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
7
قطعا اژدری نه می دونه اقتصاد مقاومتی چیه و نه براش مهمه. پرورش بازیکنان بومی و ترانسفر اونها به خارج کشور برای ارزاوری، ایجاد درامد برای باشگاه و افزایش کارکنان باشگاه، استفاده از البسه ایرانی مهمترین راههای حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است.به اعتقاد من اگه به اکادمی باشگاه بها داده بشه و البته از خروجی اکادمی در تیم بزرگسالان استفاده بشه نیازی هم به استفاده از بازیکنان معمولی حارجی نداریم. مگر زمانی که اونقدر وضع باشگاه خوب بشه که بتونه ستاره های دنیا رو بیاره.مثل لیگ چین وقطر که فعلا از محالاته.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
7
بابا انتظار زیادی از اژدری نداشته باشید هرکس به اندازه درکش صحبت میکنه این بنده خدا هم درکش به اندازه یه دانش آموز ابتدایی
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
1
6
چرا بازیکن خوب داخلی نمیگیره ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
7
بقول معروف فرو نرود میخ آهنین در سنگ
اژدری عشق شهرت با این سوژه میخاد تیتر اول رسانه باشه
خودش بهتره هر کسی میدونه اگر از فولاد بره تیم دسته سه هم نمیذارنش مدیریت کنه
فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
6
دوستان فقط يه راه داره اونم اينكه ما طرفدارا كاري كنيم .الغدیر رو واسه اژدری جهنم کنیم نه با فحش، بلکه با منطق .همونطوری که هوادارا صنعت با هوری کردن که مجبور شد بره .والسلام
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
6
با نظرش کاملا مخالفم چون دلیل منطقی و قانع کننده ای برای برای جذب نکردن خارجی ندارن. اقا میاد میگه بازیکن خارجی نمیگیریم و بجاش سارندگی میکنیم درحالی که از روزی که مدیریت فولاد رو بدست گرفته هیچ بازیکنی به تیمهای اصلی نیامده منظورم بازیکنی که از پایه اضاف بشه و بتونه در شرایط ارامش و بدون دغدغه خودش رو به تیم‌ تحمیل کنه مثل کاری که زمان دهکردی انجام‌میشد. میاد میگه بازیکن خارجی نمیگیرم در حالی که با یک رفتار عجیب دوتا بازیکن با کیفیت ایرانی رو فراری میده بازیکنانی که قلبا دوست داشتن فولادی بشن ولی بخاطر رفتار مدیر عامله اتش به اختیار ما فرار کردن. بنظرم رفتار اژدری در بحث اقتصاد مقاومتی به هدف چوب لای چرخ تیم گذاشتنه و نه لبیک گفتن به بیانات مقام معظم رهبری. از طرفی بحث جذب بازبکن خارجی خودش اساسا میتونه به فوتبال ملی ما کمک کنه کاری که باشگاه فولاد همیشه به بهترین شکل اجراش میکرد و نتابج مثبت خوبی هم گرفته چراکه همین بازبکن با کیفیت میتونه در کنار چندتا جوان اکادمی یک الگوی ورزشی مناسب باشه و رفتار حرفه ای رو به بازبکنان جوان ما اموزش بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
1
6
خیلی شل مغزم اگه با این آقا موافق باشم m6
عادل
|
United States of America
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
8
آقای اژدری برو مارو دیونه کردی برو حالا داری از اقتصادمقاومتی حرف میزنی بزار اقتصادمقاومتی را اول ازپرسپولیس و استقلال شروع بکنن بعد تیم های شهرستانی .سر ما شیره نمال ما خوزستانیها مردم با فهم وشعوری هستیم همه چیز ومیفهمیم
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
7
مرسی از خوزستان اسپورت عزیز که دقیقا حرف دل ما رو زدید // 100 درصد ما موافق نیستیم / اژدری یه itc نمیتونه بگیره اقتصاد مقاومتی رو میچسبونه به بی لیاقتیش
هوادارا فولاد که میرن غدیر نباید گول لیدرهایی بخورن که اژدری بهشون حقوق میده ، باید دقیقا مثل نفت ابادان همه استادیوم برعلیه این اقا شعار بده اینقدر شعار بدیم تا شرشو کم کنه بره // ولی بازم بعید میدونم اگه بره یه مدیرعامل دیگ با ادامه همین سیاست اژدری به جاش میاد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
7
الان که به نظرات هوادارا نگاه کنین میبینین صدرصد هوادارا با اژدری مخالفن ولی این اقا ول کن فولادمون نیس هرسال یه برنامه ایی برا تیم محبوبمون در میاره این اقا داره چاپلوسی بالا دستیاشو میکنه دقیقا اونا هم با موفقیت فولاد مخالفن و میخوان تیم تو میانه جدول بمونه اگه دوستان فولادی کمی تعصب بخرج بدن خودشون میتونن این فولادو از این وضعیت نجات بدن والله حتی استغفرالله استغفرالله شاید خدا هم نتونه کاری برا فولادمون انجام بده به غیرتت سایت متعصب خوزستان اسپورت همه حرفامونو چاپ کن چیزی از قلم کم نکن که بدجور شاکیم
مهدفوتبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
7
هیچ میدونید اژدر زاده سه سال پیش لاغر بوده.همین که شد مدیر عامل فولاد چاق شد!!!
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
1
6
در وهله اول دست مریزاد به خوزستان اسپرت. خودتون میدونید مدتی بود من به شما تهمت وناسزا میگفتم که چرا بعنوان یک رسانه خوزستانی دلسوز وآگاه اینقدر ساکت بودید وچرا این ملعون رو به چالش نمیکشوندید که شرش دیگه کنده بشه. امیدوارم مابقی رسانه های خوزستانی هم به تبعیت ازخوزستان اسپرت عزیز از منفعل بودن دربیان ودلسوزانه براین مدیرنالایق وناکارآمد فولاد انتقاد کنند. واگر بشه که همه رسانه های خوزستانی درزمینه مدیریت پراز انتقاد فولاد یک جلسه هماهنگ داشته باشند که بسیارعالی میشه.
در وهله دوم : این مدیر بی خاصیت فولاد تنها هدفش از این شعار اقتصاد مقاومتی فقط به درازا کشوندن عمر مدیریتش هست که سالانه بیش از 70/80میلیون براش درآمد داره . البته دوستان وهواداران و رسانه ها نبایستی به این نکته ظریف غفلت کنند که مقصرتر از اژدری، اعضای هیئت مدیره واون افرادی هستند که درکارخانه فولاد این بی لیاقت رو به این سمت برگزیدند. چطور میشه که تمام ملت وهواداران ورسانه ها به بی سوادی و دروغ گویی و بی لیاقتی این فرد پی بردند ولی مسولین کارخانه فولاد وهیئت مدیره هنوز نمیدانند. دستهای پشت پرده این افرادیند که این فرد رو دارند حمایت میکنند.
( از خوزستان اسپرت صمیمانه تشکر میکنم وصورت ماهتون رو میبوسم وبخاطر حرفها و تهمتهایی که چند وقت پیش بهتون زدم بسیار معذرت خواهی میکنم امیدوارم نظرم بدون حتی یک کلمه سانسور ،چاپ بشه و موضوع هماهنگ شدن رسانه های خوزستانی رو برای مقابله با دستهای پشت پرده برای تضعیف فولاد وابقای مدیریت این اژدری جدی جدی بگیرید. )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
6
اقتصاد مقاومتی بهانه است هدف تضعیف فولاد است
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
7
تولید و اشتغال!
سپاسگزارم به این دو نکته کلیدی اشاره کردید!
اقای اژدری زاده تمام نگاهها رو برده سمت بحث اقتصاد مقاومتی ولی هیچ اشاره نمیکنه که اگر سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده سال تولید و اشتغال هم هست!
اشتغال!
هفته ای نیست که نسخه یکی از کارمندای باشگاه پیچیده نشه! نمیگم هر روز ولی هر هفته حداقل یکی از کارمندای باشگاه برگ اخراجش دستشه! از بزرگانه آکادمی فولاد شروع کنید الی آخر!
تولید!
در دوره اقای اژدری زاده چه تولیدی داشتیم! تیممون که مرکز تولید بازیکن بود یهویی شد واردکننده بازیکن درجه چندم از سیرجان و رفسنجان و بوشهر و زنجان و دشتستان و گرگان و مازندران و سیستان و بلوچستان!
ملیپوشان چی شدند! چرا یکی یکی از تیم رفتند! مدیری که شعار میدی بومی گرایی! چرا بچه ها ملیپوش آکادمی و خوزستانی خط میخورن بجاشون بازیکن ضعف از بیرون میارید!
اقای اژدری زاده!
میشه یک نفر را برای همیشه فریب داد و میشه همه رو برای برای یکبار فریب داد ولی نمیشه همه رو برا همیشه فریب داد!
دیر یا زود پرده از اسرار میافتد!
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
5
هواداران عزیز فولاد غیرت داشته باشید و بازی اول ،غدیر رو فقط برای اژدری جهنم کنید. لطفا در فضای مجازی برای حضور دراولین بازی در اهواز اطلاع رسانی کنید.
یه خوزستانی
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
5
بله قربان گوی بالا سری ها...
والا اژدری از اقتصاد چی میفهمه که حالا مقاومتیشم بکنه....
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
5
بارها گفتیم الانم میگیم از این مدیر آبی گرم نمیشه.از یه مدیر نالایق و ناآشنا با مدیریت در سطح اول ورزش کشور هیچ انتظاری نمیشه داشت.این کاراش هم هیچ ربطی به اقتصاد مقاومتی نداره و فقط و فقط در جهت تملق در قبال هیات مدیره بی درد و دشمن مردم خوزستانه. اگه میبینید سپاهان و ذوب آهن بهترین بازیکنای خارجی رو جذب کردن بخاطر اینه که دل مدیراشون واسه استان و شهرشون می تپه و به خواست هواداراشون احترام میزارن. امسال هم به این تیم فولاد امیدوار نیستیم و شک نکنید بخاطر این کارای مدیران فولاد با یه باخت تیم به حاشیه خواهد رفت و این دقیقا خواست اصلی مدیران تهران نشین فولاده!!!
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
5
هر جا اسم اژدری زاده باشه هیاهو و اعتراض و حاشیه و جنجال هم هست
ehsan
|
Netherlands
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
6
ذکر چند نکته خدمت این دوست عزیز ضروریه :
1-اقتصاد مقاومتی زمانی معنی داره که شما نیازتو تمام و کمال بتونی برطرف کنی در تمام زمینه ها و نیازی به صرف هزینه نباشه شما کلی بازیکن تو آکادمی پرورش میدی بعد که بازیکن شدن میگی به سلامت چند سال بعد با مبالغ میلیاردی واسه خودت بازی نمی کنن یعنی با همین کار میلیارد ها تومتن به باشگاه ضرر زدی حتی بابت رضایت نامه بازیکن نمیتونی پول بگیری

2-چطور شد امسال یادتون افتاد اقتصاد مقاوتی رو پیاده کنید ؟ و حالا که اجرا کردید چرا باز بازیکن میلیاردی دارید ؟

3- چرا سپاهان این کارو نمیکنه که یا بقیه تیم های فولادی؟
فولادي الي الابد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
7
اقا تو رو خدا این نزارید اینقدر از ادامه زندگی ناامید شدم
اینم شد مدیر اگر اقتصاد مقاومتی میدونی چیه بازیکنای با کیفیت داخلی میگرفتی نه هر چی مصدومه جمع کرده از داشته هات استفاده میکردی نمیزاشتی بازیکنات برن اخه یک چیزی بگو تو عقل بگنجه .........
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
1
5
مقاومت تا لیگ یکی شدن ممد مایلی کهن
غریبه آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
8
باسلام و احترام
ضمن تشکر از سایت وزین ورزش خوزستان
از نوع نگاه و اندیشه مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بسیار متاثر شدم و بر خود لازم دانستم در پاسخ به استفاده ابزاری ایشان از بیانات مقام معظم رهبری ..‌.

(۱)
حضرت اقا در سال ۹۵

توجه به نام «اقتصاد مقاومتی» را به تنهایی مؤثر ندانستند و در خصوص راه‌حل و علاج وضع کنونی، افزودند: علاج، در تقسیم کردن اقتصاد مقاومتی به نقاط کلیدی و مهم و تمرکز همه همت مسئولین و مردم بر آن نقاط است و این نقاط کلیدی عبارت است از تولید داخلی و اشتغال بویژه اشتغال جوانان
جناب اژدری زاده شما در خصوص استفاده از تولیدات داخلی چی کردی
شما فرار رو به جلو نکن
مردم بهترین قضاوت کننده ان

(۲)
به مطلب زیر توجه شود که بخشی از نقطه نظر بنده نسبت به سخنان ایشان است

ماهي بزرگ، حوض كوچك
جمله ای از بزرگمهر در سدهء ششم میلادی نقل می شود که او علت شکست ساسانیان را این می داند که «آن ها کارهای بزرگ را به اشخاص کوچک می دادند و شغل های کوچک را به افراد بزرگ می سپردند. افراد بزرگ نسبت به شغل کوچک خود بی اعتنا شدند و اشخاص کوچک شایستگی کارهای بزرگ را نداشتند». قرن ها پس از بزرگمهر، دو دانشمند به نام های مارش و پری بودند که نظریهء «ماهی بزرگ، حوض کوچک» را مطرح کردند. آن ها دریافتند انداختن ماهی حوض در دریا و بلعکس انداختن ماهی دریا در حوض، عملکرد هر دو را به میزان قابل توجهی کاهش داده و آن ها را دچار تنش و استرس می کند. آن ها دریافتند که افراد به طور طبیعی تمایل دارند خود را با دیگران مقایسه کنند و احساس اینکه شخص قوی تری در اطراف آن ها حضور دارد، اعتماد به نفس آن ها را کاهش می دهد. به طور کلی آن ها دریافتند که انسان ها به طور طبیعی ترجیح می دهند یک شخص مهم در یک گروه کوچک باشند تا یک شخص معمولی در یک گروه بزرگ.

در نهایت از مجموع مطالعات آن ها و موارد مطرح شده می توان چنین استنباط کرد که فرمول شایستگی در برخی مدیران ایرانی به سمت صفر میل می کند. این بدان معناست که برخی مدیران نشسته بر مسند قدرت که از آن ها با عنوان «مدیران تصادفی» نیز یاد می شود، احتمال اینکه در انتخاب افراد زیردستشان به افراد ضعیف تر از خود رجوع کنند بیشتر است. این یعنی مدیری با نمره 17، مدیری با نمره 15، و او هم فردی با نمره 13 را به عنوان مشاور و زیردست انتخاب خواهد کرد و در نهایت حلقه های مدیریتی در فاز اجرایی و عملیاتی به صفر خواهد رسید. از مهمترین دلایل این امر می توان به بحران اعتماد، احتمال حرف شنوی بیشتر افراد ضعیف تر، بحران امنیت شغلی و در نهایت تلاش این دسته از مدیران برای بقا اشاره کرد...

(۳)
شیوه مدیریت، ضعف فنی، شکست

«عدم تعهد و عدم صداقت و پیش گرفتن رفتار دوگانه توسط مدیران و مربیان غیر متعهد، وظیفه نشناس و دارای ضعف های شخصیتی، مستقیما به ضعف فنی و شکست‌های تیمی منجر می‌شوند، حتی اگر این مربیان، مدارک بین المللی و معتبر داشته و از نظر فنی دوره های تکمیلی معروفی را گذرانده باشند.»

از سایت وزین ورزش خوزستان در جهت روشنگری کمال تشکر را دارم.
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
8
اژدری اگر نمیتونی کار کنی استعفا بده تا خیانت نکنی
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
7
اقای مدرس خیابانی لطفا به حرمت مردم شریف مظلوم خوزستان، از همدستی با بدترین مدیر نالایق که اژدری باشد دست بردارید
چعبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
7
بااین طرز تفکر اقتصادی اژدری نکنه رییس جمهور روحانی اونو از فولاد ببره و بعنوان وزیر اقتصاد یا مشاور ارشد کابینه استفاده کنه...خدایا خودت جلوی اینکارو بگیر
خوزستان برزیلته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
7
وای بحالش اگه همون چند هفته اول برای قهرمانی گام برنداریم.جو استادیوم رو تو سرش خراب میکنیم.و اون خیانتکاری که این ترمز پیشرفت فولاد رو حمایت میکنه رسوا میکنیم.
محمود فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
6
با سلام خدمت همه دوستان و هواداران فولادی
جناب آقای اژدری زاده اقتصاد مقاومتی یعنی چه؟؟
یعنی اینکه فقط خوزستان و اهواز باید اون رو رعایت کنن
یعنی اینکه پولهای استان رو ببرن جاهای دیگه خرج کنن و ما دم نزنیم چون خونگرم هستیم و دین خودمون رو ادا کردیم
یعنی اینکه بهترین بازیکنهای تیممون رو بفروشیم و بازیکنهایی با نصف ارزش آنها جایگزین کنیم
جناب اردری زاده فقط خوزستان باید اقتصاد مقاومتی رو رعایت کنه چرا دلخوشی های ما رو نمیبینی بسه دیگه از رو برو
دلخوشی ما تیم فولاد خوزستان بود فولادی که یادگار آن جنوب دوست داشتنی بود شما جای بزرگی به نام آقای دهکردی اومدی حرمت خودتو نگه دار فولاد رو به گند کشوندی
اگر خدای ناکرده فولاد بره یه دسته پایین تر اونموقع اقتصاد مقاومتی شما میتونه فولاد رو احیا کنه
فوتبال حرفه ای شده اونوقت شما میگید نباید بازیکن خارجی بگیریم لباس خارجی بپوشیم درآمدزایی کنید بجای اینکه دم از اقتصاد مقاومتی بزنید
جناب اژدری زاده فولاد رو ببرید دسته پایین تر اونموقع خرجتون کمتر میشه و اقتصاد مقاومتی به خوبی خوب برای شما معنی پیدا میکنه تمام کنید این خزعبلات رو ما مردمی روشن هستیم و همه چیز را همه کس میدانند
سپاهان استقلال پرسپولیس هم میدانند اقتصاد مقاومتی چیست؟؟؟
به عنوان یه زجر کشیده خوزستانی که در هر مقطع از عمرم دچار یه معضل شده ام از قبیل جنگ خاک گرما شرجی بی برقی و هزاران اتفاق دیگر از بزرگان فوتبال میخوام به داد فولاد برسند

محمود فولادی
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
4
اولین بازی فولاد در اهواز رو جهنم اژدری خواهیم کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
4
اژدری وسیله است اتفاقاتی در این چند سال بوقوع پیوست که اگه اژدری هم بره .یکی دیگه میارن بدتر از او.مجموع مسایلی در این چند سال اتفاق افتاد که حساسیت به این باشگاه ایجاد شد وهمه ما دراین جو ایجاد شده برعلیه فولاد مقصریم.
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
3
اقتصاد مقاومتی فقط برای فولاد ! ؟ آنوقت سپاهان چی ؟ حتما فولاد هزینه هاش را کاهش بده که سپاهان بازیکن گرانقیمت بگیره ! یا اینکه فولاد تحت شرایط سخت بازیکن بسازه تقریبا مجانی برای سرخابی های آماده خور ! نه آقای اژدری یا همه تیم ها باید این شرایط افصاد مقاومتی را تجربه کنند یا هیچکدام ؛ ضمن اینکه ساختار آماتوری فوتبال ایران از یکطرف و کمبود امکانات سایر تیم ها در زمینه سخت افزاری و نبود آکادمی از طرف دیگر این امکان را نمی دهد .
حامدحامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
3
اقتصاد مقاومتي بايد فولاد اجراكنه واس وپس ریخت وپاش کنند کجای عدالت است این مقوله اژدری ماموریت دارد که فولادرو میان جدول نگهدارد فقط احتمال اینکه اتفاقی بالای جدول برود شدیدا توبییخ میشود این مدیر ... وزارت ورزش عزم خودراجزم کرده که فقط تهران واصفهان بالا باشند و حتی تبریز هم ازمعادله حذف شد ؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
اقای اژدری زاده تیم نابود کرده دو قورتو نیمش باقیست بعد میگوید اقتصاد مقاومتی را وارد تیم فولاد خوزستان کنیم اهای لیگ یک سلام فولاد خوزستان دوباره به امید خدا به لیگ دسته یک سقوط کردیم . وسلام . حرف اخر.
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0
0
باسلام به همه کاربران عزیز و فهیم
باور کنید این اقا اصلان فوتبالی نیست فقط واسه خود شیرینی برای مدیران فولاد داره این کارا و حرفارو میزنه اینو به شرف فوتبال خوزستان قسم میخورم البته مدیران از اینجور ادما خوششون میاد باید واقع بین بود %
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
0
متاسفانه آقای ژدری گویی ماموریت دارد تافولاد رابه نابودی بکشاند ...همه می دانند اوچرا اینهمه دروغ میگوید... اینهم بدبختی ماست که مدیران غیربومی این نگهبان یا سرنگهبان راعمدا جانشین مهندس دهکردی کرده اند تاهمواره تناقض ودروغ بشنویم ...ودست پورموسوی دلسوز را ازبازیکن خالی نگه دارد... زنده باد پورموسوی ... زنده باد فولاد خوزستان وهواداران باغیرت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها