به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

زهیوی: آماده هستم و به پرسپولیس گل می‌زنم

زهیوی: آماده هستم و به پرسپولیس گل می‌زنم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فولاد خوزستان از آمادگی بالایش برای بازی با پرسپولیس خبر می‌دهد و می‌گوید دروازه این تیم را باز می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان در گام نخست از لیگ هفدهم میهمان پرسپولیس تهران است؛ مسابقه‌ای که پنجشنبه شب در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. رحم زهیوی مهاجم جدید فولاد‌ها در گفت‌وگویی با ایران ورزشی از انگیزه بالایش برای با پرسپولیس و گلزنی در این مسابقه صحبت کرده است. متن صحبت‌های زهیوی را در ادامه مرور می‌کنید.

این روزها اوضاع فولاد خوزستان چطور است؟
 اوضاع تیم خیلی خوب است و بدنسازی خوبی انجام دادیم اما چند بدشانسی آوردیم که به مصدومیت بازیکنان مربوط می‌شود. در ابتدا پیمان شیرزادی که خیلی می‌توانست به تیم کمک کند مصدوم شد و بعد از آن هم سینا مریدی و امیر زلیکانی. این بازیکنان در هفته‌های اول خیلی می‌توانستند کمک کنند اما مصدوم شدند و متاسفانه برای بازی با پرسپولیس غایب هستند.

وضعیت خودت چطور است؟ آمادگی لازم برای بازی با پرسپولیس را داری؟
 بله، من خوبم و خدا را شکر به لحاظ بدنی کاملا آماده‌ام. مطمئن باشید پنج‌شنبه روز سختی را برای پرسپولیس رقم می‌زنیم.

اما با توجه به اینکه در چند بازی تدارکاتی حضور نداشتی، گفته می‌شد ممکن است به بازی اول مقابل پرسپولیس نرسی.
 نه، چنین چیزی نیست. من کاملا آماده و با انگیزه‌ام.

پس با انگیزه‌ای که داری فکر می‌کنی روز سختی برای پرسپولیس رقم می‌زنید؟
 بله، درست است که پرسپولیس بازیکنانش را حفظ کرده و 2، 3 بازیکن خوب هم گرفته اما ما هم تیم باتجربه‌ای داریم و با این تجربه بالا به مصاف حریف می‌رویم. فولاد چیزی از پرسپولیس کم ندارد. ما هم تیم بزرگی هستیم که با تاکتیک در نظر گرفته شده کادرفنی به میدان می‌رویم که بهترین نتیجه را بگیریم.

حتما برای گل زدن به پرسپولیس هم انگیزه بالایی داری؟
 مطمئن باشید به امید خدا در این بازی گل می‌زنم و آن را به هواداران تقدیم می‌کنم.

یعنی به شادی گل هم فکر کرده‌ای؟!
 به این مساله فکر نکرده‌ام چون اول باید گل باشد و بعد شادی گل. به هر حال شادی گل خود به خود می‌آید و بستگی به بازی و حواشی آن دارد.

با این پیش‌بینی‌ها فکر می‌کنی نتیجه بازی چند چند می‌شود؟
 فوتبال است و اتفاقات نتیجه را تعیین می‌کند اما ما با تاکتیک پورموسوی برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم.

یعنی برای مساوی به میدان نمی‌روید؟
 ببینید هر تیمی شیوه‌های خاص خودش را دارد که ما هم با شیوه‌های خودمان بازی می‌کنیم تا نتیجه دلخواه را بگیریم.

با این صحبت‌ها انگار به مساوی هم راضی هستید؟
 چه برد و چه مساوی، ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. به هر حال بازی در تهران است و مقابل پرسپولیس. ما هم بازیکنان جدیدی گرفته‌ایم که برای هماهنگی نیاز به زمان دارد. در کل باید بگویم نمی‌گذاریم پرسپولیس روز خوبی داشته باشد.

محمد طیبی که در این سال‌ها یکی از صمیمی‌ترین دوستانت بود، راهی لیگ قطر شده، جایی که شما تجربه حضور در آن را داشتی. برای حضور موفق او در قطر توصیه‌ای نداشتی؟
 من و محمد بارها با هم صحبت کردیم. محمد با شناخت کافی به قطر و تیم القطر رفت. حقش بیشتر از این تیم است اما به او گفتم که لیگ قطر کاملا حرفه‌ای است و باید تلاش بیشتری کند و بهتر از آن بازیکنی که بوده، باشد. سختی‌های زیادی در قطر هست که امیدوارم از پس آن برآید.

شما هم پیشنهادات خوبی از قطر داشتی، چطور شد نماندی؟
 پیشنهاد داشتم اما می‌خواستم در خوزستان بازی کنم. من حتی از استقلال و پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم فعلا در استانم باشم.

ظاهرا مهم‌ترین دلیل‌تان حضور پورموسوی در این تیم بود؟
 من برای حضور در خوزستان دلایل شخصی زیادی داشتم که یکی از آنها هم پورموسوی بود. دوست دارم مردم خوزستان پشت‌مان باشند تا امسال نتایج خوبی بگیریم.

هدف‌گذاری تیم که روی کسب سهمیه آسیا نیست.
 نه، روی آسیا نیست اما استقلال خوزستان زمانی که قهرمان شد کسی فکر نمی‌کرد حتی جزو 10 تیم باشد اما ما با انگیزه زیادی کار کردیم و توانستیم بالاتر از همه تیم‌ها و مدعیان قرار بگیریم. این فصل هم فولاد خوزستان چنین شرایطی دارد. تیم سرشار از انگیزه است و می‌خواهیم بهترین بازی‌هایمان را انجام دهیم. شاید سهمیه کسب کنیم و شاید هم برای قهرمانی برویم. همه چیز بستگی به 4، 5 بازی اول دارد.

به دنبال کسب آقای گلی هم هستی؟
 صددرصد. من تمام تلاشم را خواهم کرد. پارسال هم مدعیان آقای گلی شانس آوردند جدا شدم، وگرنه آقای گلی را مطمئنا کسب می‌کردم اما امسال انگیزه زیادی دارم تا به عنوان آقای گلی برسم و به تیم ملی دعوت شوم. اگر پارسال بودم طارمی به هیچ‌وجه نمی‌توانست آقای گل شود.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
3
هله بیک ابوالغیره...حیاک الله رحیم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
3
انشالله موفق باشی .حتما این کارروبکن
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
3
ایشالا بی تعصبی مدیریت فولاد با غیرت شما جبران شود
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
4
تو این چند ماه یکی از بهترین مصاحبه ای بود که خوندم / مرسی رحیم زهیوی که اینقدر باتعصب هستی انشالله اقای گل بشی / من به تیم امسال پورموسوی اعتقاد ندارم ولی اگه این تیم امسال فولاد بتونه نتیجه بگیره باید مدیون اقای پورموسوی باشیم که با این بازیکنان تونست نتیجه بگیره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها