به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

عبدولی: شورای فنی نگاهی به من داشته باشند

عبدولی: شورای فنی نگاهی به من داشته باشند

خوزستان اسپورت- فرنگی‌کار خوزستانی وزن 59 کیلوگرم کشورمان گفت: بعد از سال‌ها تلاش توقع دارم تا فرصتی به من داده شود تا بهترین نفر در وزن اول راهی مسابقات جهانی شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سامان عبدولی در گفت‌وگو با تسنیم با گلایه از شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: من همچنان در اردوی تیم ملی حضور دارم و امیدوارم که کادرفنی و شورای فنی نیم نگاهی به من داشته باشند.

وی افزود: من کشتی‌گیر هستم و وظیفه‌ام مشخص است اما انتظار داشتم که شورای فنی نگاهی به من داشته باشد و زحمات من نادیده گرفته نشود.

فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: من طی یکسال اخیر در چندین مسابقه وزن کم کردم و حتی برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی روی تشک رفتم تا نام ایران سربلند باشد.

عبدولی عنوان کرد: هیچ میدانی نبود که من از روی تشک رفتن در آن شانه خالی کنم اما برای مسابقات انتخابی به دلایلی در یک وزن بالاتر روی تشک رفتم که یکی از دلایل آن وزن کم کردن‌های زیاد بود.

وی ادامه داد: اکنون هم تقاضای زیادی ندارم و بعد از سال‌ها تلاش توقع دارم تا فرصتی به من داده شود تا بهترین نفر در وزن اول راهی مسابقات جهانی شود. امیدوارم کادرفنی و شورای فنی این فرصت مغتنم را در سالی که مهیای کسب مدال هستم از من دریغ نکنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها