به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

طالقانی: برای استفاده از زمین نیازی به اجازه نداریم

خوزستان اسپورت- رئیس هیات فوتبال خوزستان گفت: نمی‌توانیم برای استفاده از زمینی که زیر نظر خودمان است، از کسی اجازه بگیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با فارس در مورد مشکلات به وجود آمده میان دوومیدانی کاران و هیات فوتبال خوزستان و خبر چاقوکشی در استادیوم تختی اظهار داشت: سه سال پیش که به ریاست هیات فوتبال انتخاب شدم، قراردادی را با تربیت بدنی منعقد کردیم که مسئولیت مدنی، قانونی و اجرایی استادیوم های غدیر و تختی برعهده ما گذاشته شده است و هر اتفاقی در این دو مکان بیفتد، مسئولیت آن با ما است و باید پاسخگو باشیم.

وی در مورد اینکه هیات دوومیدانی هم مدعی است که حق دارد در ورزشگاه تختی تمرین کند، گفت: اصلا چنین چیزی صحت نداشته و هیچ قراردادی وجود ندارد که سانس تمرینی داشته باشند. با توجه به اینکه می‌خواستیم جوان‌های دیگر رشته‌ها هم آنجا تمرین کنند این اجازه را داده بودیم که آنها هم بیایند، اما گفته بودیم اگر فوتبال برنامه داشته باشد، حق استفاده ندارند.

رئیس هیات فوتبال خوزستان ادامه داد: در فصل تابستان مراجعه کنندگان به کلاس‌های فوتبال زیاد است و ما که نمی‌توانیم برای استفاده از ورزشگاهی که زیرنظر خودمان است، از کسی دیگر اجازه بگیریم.

طالقانی عنوان کرد: تا سال گذشته نیز هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشت و سانسی هم که به آنها دادیم برای دویدن روی پیست بود، نه اینکه بیایند و تمرین پرتاب نیزه و دیسک تمرین کنند. متاسفانه همین افراد شلنگ‌های ورزشگاه را پاره و شیرهای آب را شکسته‌اند. خود آنها از این امکانات استفاده می کردند و این کار درست نبود.

وی در مورد اینکه دوومیدانی کاران بیانیه داده و نسبت به چاقوکشی یکی از دست اندر کاران فوتبالی اعتراض کرده‌اند، گفت: یک فردی در دوومیدانی وجود دارد که زیاد حاشیه سازی می‌کند و بارها نیز برای بازی‌های فوتبال مشکل ایجاد کرده است. اینکه گفته شده از سوی فوتبالی‌ها بر روی بوعذار چاقوکشی شده درست نیست و شاید یک فردی از بیرون با آنها مشکل داشته و این کار را کرده است. در نهایت اینکه ما این موضوع را از نظر حقوقی پیگیری خواهیم کرد.

رئیس هیات فوتبال خوزستان در مورد جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان عنوان کرد: قرار است جلسه‌ای داشته باشیم و امیدواریم این مشکلات به زودی برطرف شود.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها