به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

شیخ‌ویسی: به نتیجه‌گیری استقلال امیدوارم

شیخ‌ویسی: به نتیجه‌گیری استقلال امیدوارم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان با مثبت برشمردن آمادگی این تیم برای حضور در لیگ هفدهم، گفت: دلم به نتیجه‌گیری تیم روشن است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، وحید شیخ‌ویسی در خصوص شرایط استقلال پیش از شروع لیگ هفدهم، اظهارکرد: تیم ما کار خود را نسبت به سایر تیم‌ها دیرتر شروع کرد ولی با توجه به بدنسازی فشرده‌ای که داشتیم، بدن بازیکنان نسبتا آماده شده است.

وی افزود: چند بازی دوستانه نیز برگزار کردیم که در یکی از این دیدارها شب گذشته (شنبه) به مصاف نفت‌مسجدسلیمان رفتیم و اگرچه شکست خوردیم ولی بازی بسیار خوبی انجام دادیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان بااشاره به نخستین دیدار تیمش در لیگ هفدهم برابر تراکتورسازی، گفت: بسیار امیدوار هستیم و ان‌شاءالله در این بازی که میزبان هم هستیم، گام محکمی برداریم و مسابقات را خوب شروع کنیم.

شیخ‌ویسی خاطرنشان‌کرد: تیم ما تغییرات بسیاری داشته است که البته فکر می‌کنم سایر تیم‌ها نیز به همین صورت باشند. چند بازیکنی جدیدی که به‌جمع ما اضافه شدند، در فصلی که قهرمان شدیم نیز همراه تیم بودند و با شرایط تیم، غریبه نیستند. در کل بسیار به نتیجه‌گیری تیم امیدوارم و ان‌شاءالله به صورتی نتیجه بگیریم که شرمنده مردم نشویم.

وی در خصوص بازگشت مجدد عبدالله ویسی به استقلال خوزستان نیز گفت: ویسی کارنامه موفقی دارد و ثابت شده است. بازیکنان نیز از بازگشت مجدد وی خوشحال هستند.

گلر تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که دلم به نتیجه‌گیری تیم در لیگ هفدهم روشن است، عنوان کرد: امیدوارم با توجه به نفراتی که دور هم جمع شده‌ایم، روند خوبی را در طول لیگ طی کنیم.

وی درباره ماندنش در استقلال خوزستان نیز گفت: من با باشگاه استقلال خوزستان قرارداد داشتم و سال گذشته به‌خاطر موضوعاتی که پیش آمد، صلاح ‌دیدم و نظر شخصی‌ام این‌ بود که برای فصل جاری دیگر در تیم نباشم ولی با صحبت‌هایی که با ویسی و افشین حیدری داشتم، من را مجاب کردند که بمانم و ان‌شاءالله که بتوانم به تیم کمک کنم.

شیخ‌ویسی در خصوص طلب بازیکنان فصل گذشته از این باشگاه هم خاطرنشان‌کرد: مسوولان باشگاه گفته‌اند که طلب بازیکنان پرداخت می‌شود و از قرارداد امسال نیز مبلغی را دریافت کرده‌ایم. به هر حال دیر و زود دارد ولی پول سال گذشته‌مان هم پرداخت خواهد شد. من فکر می‌کنم شرایط مالی باشگاه در فصل هفدهم بهتر از فصل گذشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
1
انشالله تراکتور در گرمای غدیر به هلاکت خواهد رسید
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
0
0
نتایج احنمالی هفته اول
استقلال خوزستان 1 -تراکتورسازی 1

پرسپولیس 2- فولاد 1
صنعت نفت آبادان 1- استقلال 1
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها