به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

عیسی‌زاده: آبادانی‌ها همیشه دنبال ترکاندن هستند

عیسی‌زاده: آبادانی‌ها همیشه دنبال ترکاندن هستند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت تأکید کرد که آماده پذیرایی از استقلال در هفته اول لیگ برتر هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت تیم صنعت نفت آبادان، پیش از دیدار مقابل استقلال در هفته نخست لیگ برتر، اظهار داشت: بچه‌ها در سه اردویی که در کردان کرج، ترکیه و تهران داشتند، تمرینات خوبی انجام دادند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت درخصوص جلسه‌ای که اوایل هفته گذشته در فرمانداری آبادان برگزار شد، گفت: برخی‌ها این جلسه‌ را به بازی هفته اول ما با استقلال تهران ربط دادند، اما جلسه مربوط به شروع بازی‌های لیگ بود. این جلسه همه ساله پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر در فرمانداری آبادان برگزار و هماهنگی‌های لازم میان عوامل برگزاری مسابقات انجام می‌شود. از ما خواسته شده بود که نواقص موجود در فصل قبل را برطرف کنیم که ما هم این کار را انجام دادیم. قبل از اینکه به جلسه برویم، رفع نواقص موجود را شروع کرده بودیم.

عیسی‌زاده درباره رویارویی نفت آبادان و استقلال تهران در هفته نخست لیگ هفدهم که روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود، عنوان کرد: در آبادان همه چیز آماده برگزاری بازی با استقلال است. زمین خوب، امکانات زیاد و نور مناسب، همه و همه به کار گرفته شدند تا میزبانی خوبی از هفته نخست لیگ برتر داشته باشیم. هیچ مشکلی در ورزشگاه تختی آبادان وجود ندارد و امیدوارم میزبان خوبی برای هواداران دو تیم باشیم. هواداران آبادانی همیشه دنبال ترکاندن هستند و مطمئنم در دیدار مقابل استقلال هم می‌ترکانند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
2
عیسی زاده اشتباهات گذشته ش رو داره جبران میکنه و این فصل برای صنعت سنگ تمام گذاشت ولی اژدری زاده روز به رور داره بدتر میشه
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
0
خدا قوت آقای عیسی زاده
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
0
با تشكر از زحمات علي عيسي زاده چند سال قبل هم ايشان مدير تيم بودند حال روز مان خوب بود امسال هم سنگ تمام گذاشتند مديريست كه كنار تيم است و تمام انرژي شان را بر موفقيت تيم صرف ميكنند تشكر از زحماتشان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها