به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیروزی نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال خوزستان

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1396/4/31/61371_729.jpg

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت- دیدار تدارکاتی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌ استقلال خوزستان در هفتمین بازی تدارکاتی پیش‌فصل لیگ هفدهم در استادیوم بهنام محمدی مسجدسلیمان مقابل تیم نفت مسجدسلیمان قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه دو بر یک به‌سود نفتی‌ها به پایان رسید.

در دقیقه 3 بازی، حکیم نصاری دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود اما این گل را میلاد خدایی در دقیقه 25 پاسخ داد تا بازی به تساوی کشیده شود. در نیمه دوم و در شرایطی که مسابقه رو به پایان بود، بهرام احمدی در دقیقه 90 گل دوم نفت مسجدسلیمان را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد تا شاگردان فکری پیروز این میدان باشند.

وحید شیخ‌ویسی، علیرضا زندوی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، محمدعلی فرامرزی، میثم دورقی، حکیم نصاری، طالب ریکانی، سعید زارع، حسین صادقی و کلاودیر جونیور بازیکنان ترکیب ابتدایی استقلال خوزستان را تشکیل می‌دادند.

اما در تیم نفت مسجدسلیمان، یوسف بهزادی، محمد خان‌‌احمدی، مجید ایوبی، رضا یزدان‌دوست، میلاد خدایی، صادق صادقی، یحیی بیگی، حسین دوستدار، پیمان رنجبر، محمد علی‌نژاد و احمد داودی نفرات ترکیب ابتدایی بودند که این تیم همانند استقلال خوزستان در جریان مسابقه دست به چند تعویض زد.

استقلال خوزستان که برای بازی مقابل تراکتورسازی تبریز آماده می‌شود، تاکنون در هفت مسابقه تدارکاتی به میدان رفته است که با چهار پیروزی، یک تساوی و دو باخت (یک بازی ناتمام مقابل ملوان انزلی) همراه بوده است.

نفت مسجدسلیمان هم چهار بار مقابل تیم‌های لیگ برتری به میدان رفته است که موفق به شکست دادن ترکتورسازی و استقلال خوزستان شده، مقابل سیاه‌جامگان مشهد به تساوی رسیده و برابر پیکان تهران شکست خورده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
خسرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
1
0
سالی گه نگوست ازبهارش پیداست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها