به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
با مهاجم برزیلی قرارداد داخلی امضا کردیم

مکوندی: شکست تراکتورسازی به تیم انگیزه می‌دهد

مکوندی: شکست تراکتورسازی به تیم انگیزه می‌دهد

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در بازی اول لیگ برابر تراکتورسازی موفق باشیم، چرا که موفقیت در این دیدار می‌تواند به انگیزه و روحیه دادن به بازیکنان جوان‌مان بسیار موثر باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، بهروز مکوندی در خصوص شرایط استقلال خوزستان پیش از آغاز لیگ هفدهم، اظهار کرد: با توجه به شرایط باشگاه، کارمان را نسبت به برخی تیم‌های دیگر کمی دیرتر شروع کردیم ولی خدا را شکر در همین فرصت کم موفق شدیم یکسری بازیکنان فصل قبل را که از تیم جدا شده بودند، برگردانیم.

وی افزود: یکسری کمبودها داریم و در تلاش هستیم طی هفته آینده با جذب بازیکن در خط حمله، آن‌ها را رفع کنیم تا تیم از نظر بازیکن به شرایط اصلی و آرمانی خود نزدیک شود.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با مثبت بر شمردن اردوهای آماده‌سازی این تیم، عنوان کرد: با حمایت مسوولان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و اسپانسر تیم، شرایط لازم جهت برگزاری اردوها فراهم شد که جا دارد از آن‌ها که در این شرایط سخت تیم را تنها نگذاشتند، قدردانی کنم. امیدواریم هر روز که می‌گذرد، شرایط تیم بهتر شود و بتوانیم تیم را از نظر فنی به شرایط بهتری برسانیم و نتایج قابل قبولی را در طول لیگ به دست آوریم.

وی در ادامه خاطرنشان‌کرد: با یک مهاجم برزیلی به توافق رسیدیم و با او نیز قرارداد داخلی امضا کردیم و امیدواریم طی هفته‌های آینده نیز با جذب چند بازیکن دیگر تیم را تکمیل کنیم. تاکنون بازیکنان جوان خوبی جذب کرده‌ایم و فکر می‌کنم اگر بتوانیم بازیکن باتجربه دیگری را در خط حمله جذب کنیم، کمک بسیاری هم به تیم و هم به بازیکنان جوان شود.

مکوندی در پاسخ به این سوال که با توجه به تیمی که آماده کرده‌اید، چقدر به کسب نتیجه در لیگ هفدهم امیدوار هستید؟ گفت: هر تیمی که در این مسابقات شرکت می‌کند، تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین نتایج را به دست آورد و تمام فکر و ذهن ما نیز رسیدن به این مهم و کسب نتایج قابل قبول است. تیم ما متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه است و فکر می‌کنم اگر شرایط خوب پیش برود، می‌توانیم تیم خوبی را آماده کنیم.

وی در خصوص عباس بوعذار و این‌که آیا مشکل وی با باشگاه نفت تهران حل شد؟ عنوان کرد:‌ او روز گذشته نیز در تمرینات تیم حضور داشت و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی با نفت تهران داشته باشد. در حال حاضر به دنبال رفع مشکل معافیت دانشگاهی خود است و امیدوارم هر چه سریعتر این مشکل خود را حل کند. بوعذار بازیکن خوبی است و می‌تواند به ما کمک کند. او آینده فوتبال خوزستان است.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص بازی اول این تیم برابر تراکتورسازی نیز عنوان کرد: بازی اول لیگ برای بسیاری از تیم‌ها مهم و حساس است. شرایط ما با توجه به این‌که کارمان را دیر شروع کردیم، کمی سخت است ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در بازی با تراکتورسازی موفق باشیم، چرا که موفقیت در این دیدار می‌تواند به انگیزه و روحیه دادن به بازیکنان جوان‌مان بسیار موثر باشد و همچنین می‌تواند انسجام تیمی‌مان را برای بازی‌های بعدی به ويژه دیدار دوم برابر استقلال در تهران، بیشتر کند. در کل پیروزی برابر تراکتورسازی انگیزه خوبی برای ادامه لیگ است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
3
مکوندی..فنی ترین و دوستداشتنی ترین مربی خوزستانی...برایت آرزوی موفقیت داریم
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
3
امسال هم مثل پارسال و پریسال اس خوزستان از فولاد و نفت رتبه بهتری کسب میکنه / ببنید کی گفتم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها