به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

عکس/درخشش برزیلی‌ها در ترکیب نفت آبادان

عکس/درخشش برزیلی‌ها در ترکیب نفت آبادان

خوزستان اسپورت- بازیکنان برزیلی تیم نفت آبادان در دیدار مقابل نفت امیدیه گلزنی کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم صنعت نفت آبادان در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از رویارویی با استقلال تهران، مقابل تیم دسته دومی نفت امیدیه به پیروزی پرگل چهار بر صفر رسید. این بازی با گلزنی بازیکنان برزیلی صنعت نفت همراه بود و لوسیانو پریرا و آگوستو سزار در نیمه اول برای زردپوشان آبادانی گلزنی کردند.

گل‌های نیمه اول بازیکنان برزیلی صنعت نفت، البته با گل‌های مهاجمان ایرانی این تیم در نیمه دوم تکمیل شد. محمد شادکام و فرید بهزادی کریمی در نیمه دوم برای نفت آبادان گلزنی کردند تا پیروزی شاگردان کمالوند پررنگ‌تر شود.

عکس/درخشش برزیلی‌ها در ترکیب نفت آبادان

نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
1
واقعا با این بازیکنان تیم چهره برزیلی گرفته و باعث افتخار آبادانی ها _شک نکنید امسال یقه خیلی از تیم ها رو میگیریم بخصوص سپاهان و اون دوتا نورچشمی تهرانی رفت و برگشت میزنیم شون
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
1
یادمه در سالهای اخیر صنعت چه در بازیهای تدارکاتی و یا رسمی در برابر همین تیمهای مثل نفت امیدیه و ...... کم می آورد و باعث خجالت ما هواداران میشد ولی امروز میبینیم تازه بدون کرار و بغلانی نفت امیدیه را براحتی گلبارون میکنن . زنده باد فراز و زنده باد بچه های تیم و زنده باد هواداران . لطفا تا آخر فقط حمایت مثل تبرزیها که چون به تیمشون اعتماد داشتن بعد از حتی هر باخت فقط شعارمیدادن تراختور چخ اشکال . و اینگونه تا آخر حمایت میکردن که تیمشان همواره در کورس قهرمانی قرار داشت پس ماهم باید چنین کنیم و به فرصت طلبان و دشمنان تیم اجازه تضعیف کردن تیم را ندهیم یادمان باشد هوری و باندش محو شدن ولی همفکرانشون هنوز در آبادان فعالن . باید با حمایت آتشین از صنعت این افراد را هم خانه نشین کنیم .