به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

روشنایی: هواداران ملوان به شدت فحاشی می‌کردند

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:‌ ملوانی‌ها به شدت علیه تیم ما فحاشی می‌کردند، دوست نداشتیم بازی نیمه‌تمام بماند ولی رفتار آنها مانع از ادامه بازی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بهمن روشنایی در مورد نیمه‌‌ تمام ماندن دیدار استقلال خوزستان و ملوان گفت: متأسفانه حدود 200 هوادار و لیدر باشگاه ملوان در چارچوب این بازی دوستانه به ورزشگاه آمده بودند و علیه اعضای تیم ما فحاشی می‌کردند. این فحاشی‌ها آنقدر شدید بود که تصمیم گرفتیم بازی نیمه‌تمام بماند و در ادامه بازی حاضر نشویم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اتفاق خاصی رخ داده بود یا اینکه روی شخص خاصی حساسیت وجود داشت، گفت: هیچ اتفاقی نیفتاده بود متأسفانه این فحاشی‌ها به همه اعضای تیم انجام می‌شد و برای اینکه اتفاق بدتری نیفتد شرایط طوری پیش رفت که مجبور شدیم بازی را نیمه‌تمام بگذاریم. ما دشمنی نداریم اما نمی‌دانم چرا به این شکل فحاشی می‌کردند. یک بازی دوستانه ارزش این رفتارها را ندارد و در شرایطی که دوست داشتیم این بازی برگزار شود این اتفاقات افتاد. این رفتارها را در شرایطی انجام می‌دادند که یک بر صفر هم پیش بودند و واقعاً از این کار متعجب شدیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
2
6
بیخود میکنن فحاشی میکنن
بلهههههههههه رشتی ها ملوانی ها شما مظهر فرهنگ هستید و ما بی فرهنگ و سنگ پرتاب کن / کافی بود این اتفاق تو اهواز میفتاد تیتر اول سایت ... میشد / ببینید کی گفتم امسال هوادارا تیم دیگشون یعنی سپیدرود بدترین فحاشی ها میکنن ولیییی فدراسیون ساکت میمونه در صورتی که پارسال بدترین جریمه ها رو به صنعت تحمیل کردند !
ادمین عزیز لطفا بچاپ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
2
اخه تو یه بازی دوستانه چه مرضی دارید فحاشی میکنید عقده ای ها
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
3
اینا چقد بی فرهنگن خب ی بازی دوستانه بود کمیته انضباطی باید بهشون هشداربده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها