به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
تعداد نظرات: ۲۳ نظر

پورموسوی: در مجموع از نقل و انتقالات رضایت دارم

پورموسوی: از نقل و انتقالات رضایت دارم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فولاد خوزستان می‌گوید رویارویی با پرسپولیس در هفته اول لیگ را به فال نیک می‌گیرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر به تشریح آخرین وضعیت این تیم در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر پرداخته است که مشروح صحبت‌های این مربی را در ادامه می‌خوانید.

قبل از هر چیز از روند نقل و انتقالاتی تیم فولاد بگویید و این که توانستید مهره‌های مورد نیاز خود را جذب کنید یا خیر.
تا حدود زیادی توانستیم بازیکنان مورد نیاز را با توجه به انتظاری که از تیم می‌رود و با توجه به بضاعت باشگاه جذب کنیم. هرچند هنوز در برخی از پستها کمبود احساس می‌کنم و نیاز به جذب بازیکن هست، اما در کل از نقل و انتقالات رضایت دارم.

چرا هنوز در برخی پستها احساس کمبود بازیکن می‌کنید؟
چون بازیکنانی که بتوانند خواسته‌های ما را براورده کنند یا در باشگاه‌های خود ماندند و یا قبل از ما با تیم‌های دیگر مذاکره کردند و به توافق رسیدند، بازیکن مورد نظر پیدا نشد. ما خواستیم در این پست‌ها از گزینه‌های خارجی استفاده کنیم که این موضوع هم با مخالفت هیات مدیره مواجه شد و ما عملا نتوانستیم گزینه‌های مورد نظرمان را جذب کنیم. هنوز هم یکی دو جای خالی در لیست تیم داریم که حتی اگر در طول مسابقات هم شد، گزینه مناسبی به نفرات مان اضافه کنیم. البته این را هم اضافه کنم که روی جوانانی که در کنار ما هستند هم حساب ویژه‌ای برای فصل جدید باز کردیم.

در اولین هفته از لیگ برتر سخت ترین بازی را پیش رو دارید. دیدار با پرسپولیس آن هم در تهران. این اتفاق از نظر شما خوب است یا بد؟
قبل از هرچیز باید بگویم که پرسپولیس به دلیل ثباتی که در دو سه فصل اخیر داشته، فعلا یکی از بهترین تیم‌های ایران است. این تیم فصل قبل با شایستگی قهرمان کشور شد و در این فصل به جز این که مدعی جدی برای قهرمانی لیگ است،  مدعی قهرمانی آسیا هم به حساب می‌آید. پیش از آن که در باره بازی تیم خودمان با پرسپولیس بازی کنم این را بگویم که صمیمانه برای این تیم در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که قهرمان آسیا شود. قهرمانی پرسپولیس در آسیا به همه فوتبال ایران کمک می‌کند. ضمن این که این تیم شایستگی قهرمان شدن در آسیا را هم دارد.

و بازی تیم فولاد با پرسپولیس آن هم در اولین گام؟
در باره این بازی باید بگویم بستگی به این دارد که ما از چه زاویه ای به این بازی نگاه کنیم. ما می‌توانیم بدون ترس و واهمه از نام و آوازه حریف به میدان برویم و ارائه دهنده یک بازی زیبا و تماشاگر پسند باشیم و البته نگاه مثبتی هم به موفقیت در این بازی داشته باشیم. من خودم این را به فال نیک می‌گیرم که در اولین بازی، سخت ترین بازی را تجربه کنیم. امیدوارم این بازی از نظر فنی در سطح اعتبار دو تیم و لیگ برتر ایران باشد.

پس شما تحت تاثیر نام حریف نیستید.
من فصل گذشته با استقلال خوزستان چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا نشان دادم که هرگز تحت تاثیر نام و آوازه حریفان نیستم و در هر بازی به فکر ارائه یک فوتبال زیبا و تماشاگر پسند هستم و به زدن گل و کسب پیروزی فکر می‌کنم.

صحبت از آسیا شد. تجربه خوبی در این مسابقات داشتید. اما اگر خودتان بخواهید در یک جمله تفاوت‌های پورموسوی قبل از حضور در آسیا و بعد از حضور در آسیا را بیان کنید، آن یک جمله چیست؟
قطعا حضور در آسیا یک تجربه بسیار گرانبها برای من ایجاد کرد و من نسبت به قبل از حضور در این مسابقات بسیار با تجربه تر و پخته تر شدم. در واقع نگاه من به فوتبال عوض شد و به این باور رسیدم که با استفاده بهینه از ابزار موجود، می‌توان مقابل هر حریفی ایستادگی کرد. در بسیاری از بازی‌هایی که در آسیا داشتیم می‌توانستیم با یک بازی بسته و دفاعی و نگاه به کسب تک امتیاز بازی به میدان برویم. اما ترجیح دادیم تا روحیه‌ای تهاجمی و نگاه به ارائه بازی زیبا و گرفتن امتیاز کامل به میدان برویم. در بعضی از بازی‌ها تاوان این تفکر را هم دادیم و گلهایی هم خوردیم و حتی شکست هم خوردیم. اما از این اصل عبور نکردیم.

نسبت به اولین حضورتان در آسیا نتایجی که گرفتید فراتر از انتظار بود.
در همین راه می‌خواهم یک تشکر ویژه از امیر قلعه نویی داشته باشم. من از ایشان مشورت گرفتم و امیرخان هم خالصانه تجربیات گرانبهای خود در آسیا را در اختیار من گذاشت. من هم به بهترین شکل از مشورتهای ایشان استفاده بردم و با جرات می‌گویم آقای قلعه نویی در حضور موفق ما در آسیا نقش داشت و از این تریبون از ایشون تشکر می‌کنم.

هدف‌گذاری شما در لیگ هفدهم با فولاد چیست و کجای جدول را نشانه گرفته‌اید؟
در مذاکراتی که با مدیران مجموعه داشتم و در برنامه‌ای که ارائه دادم، هیچ قولی مبنی بر قهرمانی یا کسب سهمیه و یا قرار گرفتن در جایگاه مشخصی از جدول نداشته‌ام. خریدهای ما هم نشان می دهد که هدف ما قهرمانی و حتی کسب سهمیه نیست. هدف ما در این فصل ارائه بازی های خوب و آبرومند و در حد نام و اعتبار فولاد است. ضمن این که در این راه نیم نگاهی هم به کسب رتبه های بالای جدول داریم.

قبل از این که لیگ هفدهم آغاز شود پیش‌بینی شما از این مسابقات چیست و فکر می‌کنید چه تفاوت هایی با لیگ شانزدهم داشته باشد؟
شرایط تیم‌ها در پیش فصل نشان می‌دهد که تعداد مدعیان قهرمانی نسبت به فصل گذشته بیشتر شده و رقابت هم بسیار فشرده تر خواهد بود. تکلیف قهرمان هم بر خلاف لیگ گذشته، در هفته‌ها و شاید هم در هفته آخر مشخص شود.

حاضرید قبل از شروع لیگ پیش‌بینی کنید که کدام تیم‌ها در کورس قهرمانی قرار می‌گیرند؟
به نظر من پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی است، حتما یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود. استقلال هم شرایطش به گونه‌ای است  که می‌توان پیش‌بینی کرد در بین مدعیان جدی قهرمانی قرار دارد. سپاهان هم نسبت به بسیاری از تیم‌های دیگر شرایط خوبی دارد و این تیم را هم می‌توان مدعی قهرمانی دانست. در کنار این سه تیم، ذوب آهن را هم با توجه به ثبات بازیکن و مدیریت و جذب امیر قلعه نویی بعنوان سرمربی می‌توان یک مدعی جدی برای قهرمانی به حساب آورد.

در اولین سال حضورتان در فولاد بعنوان سرمربی انتظارتان از هواداران و مدیران این باشگاه چیست؟
از هواداران انتظار دارم که در همه بازی‌ها با حضور در ورزشگاه از تیم خودشان حمایت کنند و ما را زود قضاوت نکنند. به این تیم که تغییرات زیادی داشته فرصت بدهند تا خودش را پیدا کند و به ما بعنوان کادر فنی اعتماد کنند و مطمئن باشند که پاسخ این اعتماد را خواهیم داد. از مدیریت  تیم هم همین انتظار را دارم که در طول مسابقات هم کماکان از مجموعه تیم با قدرت حمایت کنند تا انشاءاله در کنار هم فصل خوبی را برای فولاد رقم بزنیم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۳
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
10
امیدوارم امسال شاهد حضور کمرنگ تماشاگران سرخابی در ورزشگاه های استان خوزستان باشیم
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
1
7
خیلی جالبه از دید پورموسوی 4 تا تیمی که برا سهمیه تلاش میکنن پرسپولیس و استقلال و سپاهان و ذوب آهن هستن و هیچ اشاره ای به تیم های خوزستانی نکرد
فکر نمیکنم این مربی امسال حرفی برا گفتن داشته باشه
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
7
اگه قراره فولاد نه جزو مدعیان قهرمانی باشه نه جزو مدعیان کسب سهمیه پس اینهمه هیاهو برا چی بود؟ اگه قرار به وسط جدول موندن باشه که میشه همون داستان پارسال و پریسال
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
5
((پورموسوی : خریدهای ما هم نشان می دهد که هدف ما قهرمانی و حتی کسب سهمیه نیست. ))
قطعا دیگه همه چیز برای مردم روشن شد. آقای پورموسوی با این جمله خواسته مدیریت باشگاه رو لو داد.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
5
اقای پورموسوی اشتباه حاج نعیم تکرار نکن. حاج نعیم سکوت کرد برابر اژدری و قربانی شد. از ما گفتن بود
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
6
به نظر من افرادی در استان از قهرمانی فولاد ترس دارن.می خوان تیم همون میانه های جدول واسه خودش بچرخه.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
3
با سلام وخسته نباشید به آقای پور موسوی لطفا با اژدری صحبت کنید فولاد نیازبه بازیکن در پستهای زیر دارد. دروازه بان - دفاع وسط - هافبک دفاعی - هافبک نفوذی - وینگر چپ - نوک حمله. اگر این شش بازیکن را اضاف کنید انشالا فولادبزرگ درکنار استقلال وپرسپولیس مدعی قهرمانی میشود.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
6
پورموسوی هم یکی مثل اژدری...
مهدفوتبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
4
وقتی مردم و هوادارای فولاد اون شور اعتراض به مدیرای فولاد رو ندارن،وقتی مدیر بی کفایتی مثل اژدری بدون اعتنا به هوادرا که حتی یه بار هم تو مصاحبه هاش نامی از هوادارای فولاد ونگرانی های اونا نمیاره،وقتی اعتنا نمیکنه وبا لبخند تمسخر آمیزش همچنان برای تخریب فولاد می تازد،وقتی پارسال با شعار بومی گرایی وامسال با شعار جوانگرایی و سال مقاومت اقتصادی
ميلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
1
3
هوادران عزيز چيزاي پشت پرده هست وفكركنم شما هم بهترميدوني من درباري چي حرف ميزنم حرفام برميگرد به بازيهاي اسيا فولاد كه اون حوادث افتادن توورزشگاه غدير پس قهرماني فولاد وسهميه براي هميشه فراموش كني شمافقد ببينيد چه سرتركتورامد
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
3
فولاد دچار یه سرطان بدخیم شده تا زمانی که این بیماری از ریشه خشکیده نشه فایده ای نداره هر چقدم هزینه بشه یا اگه مربی درجه یک هم بیارن فولاد به جای نمیرسه هر چقد که زمان میگذره این سرطان پیشرفته تر میشه اخرشم منتهی میشه به مرگ یا همون لیگ یک
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
3
پس تشریف آوردی ی پولی بگیری و بری؟
این تیم با بازیکنان آماتور مثل زلیکانی و رمضانی و گلزاری و اون یکی بازیکن بوشهری فقط باید تلاش کنه اوت نشه
فولادي الي الابد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
4
در برنامه‌ای که ارائه دادم، هیچ قولی مبنی بر قهرمانی یا کسب سهمیه و یا قرار گرفتن در جایگاه مشخصی از جدول نداشته‌ام. خریدهای ما هم نشان می دهد که هدف ما قهرمانی و حتی کسب سهمیه نیست ...... این حرفهای مربی ما هست یعنی هیچ امیدی نداشته باشید خوب ما هم بشنیم فوتبال لیگ انگلیس نگاه کنیم 100% بهتر فوتبال ایرانه .. برای چی خودمون خسته کنیم وقتی هیچ احترامی به خواسته هوادار نیست چرا باید ما خودمون خسته کنیم دقیقا پورموسوی فقط اوامر اژدری رو اجرا میکنه هوادارا به درک .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
3
میگم یادتون رفت از نقل و نبات زاهدان بازیکن بگیرید بابا خجالت بکشید با این بازیکن گرفتنتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
4
بله براي تو راضي كننده بود ولي براي هوادران اصلا گند زدين چي هوادران فرض كردين خودت بااين اژدري ملعون بريد خودتون گول بزنيد والله بايد بگم حيف نون وسلام. ياعلي
موسوي شادگان
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
4
پورموسوی هم خدا رو شکر صراحتا اعلام نموده قهرمانی و سهمیه جزو اهدافشون نیستند! صلوات . الفاتحه .......
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
2
دقیقا نظر دوست ناشناسمون رو باید طلا گرفت:« فولاد دچار یک سرطان بدخیم شده » . اگر هوادار عرضه داره و اگر هوادار به غیرتش این صحبتهای صریح پورموسوی برخورده واگر رسانه ها تعصب خوزستان رو دارند بایستی همه باهم تبلیغ یک اعتراض جمعی درب استانداری ویک اعتراض جمعی درب کارخونه فولاد رو انجام بدیم. مطمئن باشید بازیها شروع بشه باز اون چندلیدر نبض تماشاگرا رو میگیرن تودست واجازه اعتراض در ورزشگاه رو نمیدن . دوستان هواداران رسانه ها تو رو خدا دست از سادلوحی و بی عرضگیتون بردارید و تبلیغ یک اعتراض جمعی رو در فضای مجازی درب استانداری یا درب کارخونه ویاباشگاه فولاد انجام بدید.
آرمین
|
Turkey
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
2
2
این آقای محمد حلب چرا نمیاد زیر مطالب مربوط به فولاد کامنت بزاره ؟ مگر طرفدار فولاد نیستی برادر من ؟ چرا میای زیر مطالب مربوط به نفت آبادان کامنت منفی میزاری و حاشیه سازی میکنی ؟
ما که دشمنی با فولاد شما نداریم و آرزو داریم همه تیمهای خوزستان موفق و پیروز باشند ولی مثل اینکه جنابعالی کلا چسبیدی به نفت ابادان و قصد حاشیه سازی داری .... نکن برادر من این کارا درست نیست هرچند هواداران نفت آبادان هوشیار هستند و اجازه حاشیه سازی به امثال شما نمیدن . پس تمرکزت بزار رو تیم خودت و درمورد تیم ما اظهار نظر نکن .
مهدفوتبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
1
خوزستان اسپورت عزیز چرا کامنتمو نصفه چاپ میکنه؟فکر نکنم کلام بدیا توهینی داره.
مدیر پایگاه سلام
نظر شما به همین شکل که منتشر شده وارد سیستم شده است.
در صورت امکان دوباره ارسال کنید.

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
يه روزى مجبور ميشه پسر حاجى يا استعفا ميده يا خواهان خواستهامون ميشه
كسب سهميه و قهرمانى خطوط قرمز ما هستن
شكى درش نيست
M6
شهنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
آقاپاس توبوزون بازیکنای خوبی داره ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
آقای حلب کجایی بیا که سرمربی تیمتون آب پاکی ریخت روی دست هوادارای فولاد .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
0
0
بااین بازیکنای افتضاحی که خریدی و بازیکنای فوق العاده ای که از دست دادیم از نقل و انتقالات راضی نباش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها