به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

منجزی: باختم باعث شد مادرم روانه بیمارستان شود

منجزی: باختم باعث شد مادرم روانه بیمارستان شود

خوزستان اسپورت- قهرمان خوزستانی کشتی فرنگی آسیا گفت: باختم در مسابقات انتخابی تیم ملی باعث شد تا مادرم از شدت ناراحتی روانه بیمارستان شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، امیر قاسمی‌ منجزی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص شکستش در مسابقات انتخابی تیم ملی در وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی اظهار داشت: تمام تلاش خودم را انجام دادم تا بتوانم بار دیگر در سنگین وزن مقام اولی را بدست آورم.

وی افزود: حدود 20 روز زمان داشتم تا آماده شوم ولی بعد از آن مصدومیت سنگین این زمان کافی نبود و با آمادگی کامل روی تشک نیامدم و به همین دلیل در نهایت شکست خوردم.

قهرمان سنگین وزن آسیا خاطرنشان کرد: باورش برای خودم هم سخت است و با برنامه‌ریزی که داشتم برای مسابقات جهانی قصد داشتم با بهترین شرایط یکی از سکوها را تصاحب کنم اما این مصدومیت غافلگیرم کرد.

قاسمی‌منجزی عنوان کرد: بیش از همه از مادرم خجالت می‌کشم، او روی کشتی من بسیار تعصب دارد و باخت من باعث شد تا او روانه بیمارستان شود. شرمنده او شدم اما در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

وی ادامه داد: برای نماینده ایران در مسابقات جهانی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با تیم ایران و نماینده سنگین وزن بهترین مدال را کسب کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
3
فدای سرت پهلوان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
ماشالله به شير زرد بختياري
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها