به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

عاشوری: فولاد با قرعه بسیار خوبی روبه‌رو شد

عاشوری: فولاد با قرعه بسیار خوبی روبه‌رو شد

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: با قرعه بسیار خوبی در لیگ برتر روبه‌رو شدیم. به نظر من بهتر است در همان شروع لیگ با تیم‌های استقلال و پرسپولیس بازی کنید.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عل‌اصغر عاشوری در مورد وضعیت فولاد خوزستان، گفت: شرایط تیم خوب است. اردوهای خوبی داشتیم، بازی‌های تدرکاتی خوبی هم در این هفته  برگزار می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم تا شروع لیگ به مرز آمادگی برسیم.

وی در مورد قرعه فولاد در لیگ هفدهم، اظهار داشت: قرعه خوبی است. به قول معروف باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و به نظر من اگر در ابتدای کار با تیم‌های بزرگ بازی کنید بهتر است.

هافبک فولاد در پاسخ به این سوال که آیا بازی مقابل پرسپولیس که مداقع عنوان قهرمانی است خیلی سخت نیست، عنوان کرد:‌ بله درست است اما ما هم فولاد هستیم. خدا را شکر شرایط تیمی‌ ما خوب است و امیدوارم بتوانیم به موفقیت برسیم.

وی در رابطه با اینکه فولاد با تغییرات زیادی روبرو شده است، اظهار داشت: وقتی تغییرات زیاد می‌شود باید به تیم زمان کافی داده شود تا بازیکنان به هماهنگی برسند. ساختار تیم تغییر کرده و امیدوارم بتوانیم هر چه زودتر به هماهنگی و آمادگی برسیم تا با ارائه عملکرد بسیار خوب و قوی باعث موفقیت فولاد شویم.

عاشوری در مورد اینکه آیا این تیم هنوز نیاز به جذب بازیکن دارد، گفت: در چند پست نیاز به بازیکن داریم و امیدوارم بتوانیم بازیکنان خوب و مدنظر کادرفنی را بگیریم.

هافبک فولاد در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چک طلب آنها بابت فصل قبل از استقلال خوزستان در تاریخ 30 تیر در اختیار محمد طیبی است و آیا امید به وصول این پول دارد، خاطرنشان کرد:‌ (با خنده) آرزوی ما وصول این چک است. این حق‌مان است و اگر چک وصول نشود از مراجع قانونی حق‌مان را پیگیری می‌کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها